Proxecto MUS-E

MUSE CURSO 2022-2023

Os xoves en MUSE, estamos preparando actividades coa profe Mercedes para traballar cos alumnos de Alemania.

ZAMPADANZAS DO MUNDO

O pasado xoves 20 de outubro, o alumnado de 4º e 5º

A actividade foi impartida e dirixida pola artista Mercedes Prieto e o músico e bailador Serxio Covos. foi moi interesante e desfrutamos moito coas músicas de diversos países. Pasámolo Xenial!!nivel participaron na actividade de clausura do Proxecto MUS-E que se desenvolveu durante estes tres últimos cursos.

Grazas a Mercedes e a Serxio pola súa maestría sobre o escenario.

SEGUIMOS CO MUSE

No CEP Carlos Casares estamos moi implicados nisto do baile e continuamos coas nosas sesións MUSE e a nosa mestra Mercedes enviounos esta pequena mostra dos nosos avances. Aqui a tedes...

NOVO CURSO MUS-E

No CEP Carlos Casares estamos inmersos nun novo curso MUS-E. Pasámolo moi ben nestas sesións coa mestra aprendendo novos conceptos de baile e danzas tradicionais doutros países, principalmente de aqueles cos que temos que facer o intercambio debido ao proxecto MUS-E LIVE FRIENDS.

A mestra Mercedes creo este vídeo para amosarvos o que disfrutamos.

Dexámosvos tamén un enlace á páxina web da Fundación Yehudi Menuhin por si queredes botarlle un ollo. Clicade aqui.

Diversos artigos sobre o proxectoErasmus+ Live Friends (LIF)

A continuación partillamos os artigos que sairon publicados na web da Fundación Yehudi Menuhin (FYME) e na web LIF. Mercedes Prieto, a artista que achega a danza ao noso alumnado, fai un resumo da primeira parte (Leg A) do proxecto Erasmus+MUS-E Live Friends (LIF). O alumnado do noso centro participou no intercambio co alumnado do colexio Marinheiros de Lería (Portugal).