Normalización e Dinamización Lingüística

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

Na semana das LETRAS GALEGAS, o CEP Carlos Casares, encheuse de actividades en homenaxe á nosa lingua e a unha das súas grandes defensoras, a escritora Xela Arias.

Como non podía ser doutro xeito, nin o "coronavirus" puido coas nosas gañas de festexar. Houbo programa de radio especial, representación de obras de teatro, decoración de corticeiras e un emotivo festival, no que non faltaron as actuacións musicais e o baile.

Por mor da situación sanitaria que estamos a vivir, tivemos que celebrar o noso festival das letras ao aire libre, con distancia de seguridade e con máscara, pero sen público.

Como botamos tanto de menos os vosos aplausos, queremos compartir con todos vós, o noso traballo ao longo da semana das letras e as nosas actuacións. Para iso, o mestre de música, Miguel Ángel, preparou dúas montaxes que poderedes desfrutar premendo nas seguintes imaxes.

Dentro vídeo!!!!!

REVISTA ESCOLAR NÉBOA 2021

Aquí vos deixamos a nosa revista escolar Néboa, Nº 36, en formato dixital. Unha revista que, coma todos os anos, resultou ampla. Nada máis e nada menos que 196 páxinas de artigos que nenos e nenas elaboraron coas mestras e mestres. Parabéns polo traballo realizado!!! (Clica na imaxe para visualizala).

CORTICEIRAS LETRAS GALEGAS

O alumnado de 1º e 2º elaboraron un warhol de Xela Arias. Mirade que coloridos quedaron!!!!

WARHOL DE 2º

WARHOL 1º

VIDEOCONFERENCIA CON LEDICIA COSTAS

O próximo 20 de maio temos videoconferencia con Ledicia Costas. Que ilusión !!!!

Estivemos traballando arredor dalgúns dos seus libros;

1º,2º traballamos "Conexión Macarrón", 3º "Os minimortos" e 4º,5º, 6º "Vampira de bibliotecas".

O SALÓN DO LIBRO DE PONTEVEDRA

O salón do libro é un dos proxectos emblemáticos do Concello de Pontevedra. Entre o 23 de abril e o 9 de maio de 2021 terá lugar a XXII edición co título EMERXENCIA LITERARIA! Os libros salvan o planeta.

Aquí vos deixamos o enlace por se é do voso interese. Pódese visitar incluso durante a fin de semana. As entradas son de balde.

Para ver a programación.

LETRAS GALEGAS 2021

XELA ARIAS

Xela Arias Castaño naceu en Sarria en 1962. Filla do escritor Valentín Arias, foi unha das voces máis singulares da poesía galega contemporánea e sobresaíu tamén como editora e tradutora.

O equipo de docentes do Seminario Galán (A Coruña), comparte connosco os seus materiais das Letras Galegas, este curso dedicados á figura de Xela Arias

Xogos interactivos genially: preme nas actividades para xogar.

Emotivo poema ilustrado, "Ninguén coma ti", convertido en canción.

O EDLG do CEIP Xesús San Luís Romero ofrecenos o seguinte:

Material didáctico das Letras Galegas 2021 (Xela Arias)

Seminario Galán (A Coruña)

REAL ACADEMIA GALEGA

PORTAL DA LINGUA

SEMINARIO GALÁN

Primavera das Letras Actividades relacionadas co Día das Letras Galegas.

Vida e obra de Xela Arias Castaño. Elaborado polo alumnado de 5º do Colexio San Pío X (Ourense)

LIBRO DE TREBELLOS DA AGRICULTURA

Os nenos e nenas do Cep Carlos Casares durante o primeiro trimestre estivemos quitando fotos aos diferentes trebellos da agricultura nas nosas casas. Despois buscamos información e elaboramos un libro de trebellos que agora forma  parte da nosa biblioteca.Aprendemos moito e pasámolo xenial con esta actividade.  Aquí vos deixamos o libro elaborado por cada clase.(CLICAR NAS IMAXES PARA VISUALIZAR).

DÍA DE ROSALÍA

24 de febreiro: Día de Rosalía de Castro.

Clica nas imaxes para xogar e  aprender sobre esta escritora.

XOGOS: A AGRICULTURA

CALENDARIO 2021

Como xa sabedes o proxecto anual do centro deste curso  é  "A AGRICULTURA". Todos os anos elaboramos un calendario con fotografías  que aporta a familia e outras que quitamos dos obxectos aportados a exposición. Este ano non foi posible montar a exposición debido a Covid-19, pero os nosos alumnos/as quitaron moitas fotografías que depois traballaron na aula buscando información e elaborando os pés de foto.  Foron tantas as fotografías que era  imposible plasmalas todas no calendario tendo que facer unha escolma. Aquí tedes o magnífico resultado.

Parabéns nenos/as, mestres/as e familia polo voso traballo!!!!!

Para ver o calendario completo preme na imaxe.