terceiro ciclo

RESULTADO DOS OBRADOIROS DE MANUALIDADES DO 3º CICLO

CHARLA SOBRE IGUALDADE E VIOLENCIA DE XÉNERO

HOXE O ALUMNADO DO 3º CICLO, TIVO A OCASIÓN DE ASISTIR A UNHA CHARLA-COLOQUIO SOBRE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES ENTRE HOMES E MULLERES E A LOITA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

ESTA ACTIVIDADE FOI OFRECIDA POLO CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO.

A CHARLA FOI IMPARTIDA POR PAULA SÁNCHEZ, DA EMPRESA EDESGA. DENDE O CENTRO QUEREMOS DARLLE AS GRAZAS POLO SEU BO FACER. TANTO O ALUMNADO COMO AS MESTRAS QUE ASISTIRON COINCIDEN EN FACER UNHA VALORACIÓN MOI POSITIVA DA ACTIVIDADE. ADEMAIS DE APRENDER MOITAS COUSAS, SENTÍRONSE MOI CÓMOD@S, TIVERON A OCASIÓN DE PARTICIPAR, DE FACER PREGUNTAS, FACER APORTACIÓNS,...

A CONTINUACION IMOS DEIXAR UN ENLACE Á WEB DE EDESGA PARA QUE POIDADES COÑECER TODAS AS ACTIVIDADES QUE DESENVOLVEN NO EIDO DOS SERVIZOS SOCIAIS.

GRAZAS MIL POLA VOSA COLABORACIÓN, PAULA E ANDREA.

É UN PRACER E UN ORGULLO, PARA TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEP CARLOS CASARES, COMPROBAR COMO AS PERSOAS QUE VEÑEN A FACER ACTIVIDADES AO CENTRO, MARCHAN ENCANTADAS E ADMIRADAS COA ATENCIÓN, CO RESPECTO E COA BOA EDUCACIÓN DO NOSO ALUMNADO.

PARABÉNS, NEN@S!!!!

RESOLUCIÓN PROVISIONAL SEMANA STEM

O noso centro resultou seleccionado na Resolución provisional para participar na SEMANA STEM.

Estamos moi content@s e moi ilusionad@S!!!!

Se queres ver a resolución preme aquí.

Para ver toda a información do campamento, podes premer aquí.

ACTIVIDADES SOBRE O OBRADOIOR DE CIENCIUA MUSICAL

Para ver as actividades que nos enviou Mateo, o monitor que impartíu o obradoioro de Ciencia Musical, o pasado mércores 11 de xaneiro, premede AQUI, ou no ficheiro adxunto.

LOITO POLO PASAMENTO DE XOSÉ NEIRA VILAS

TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEP CARLOS CASARES ESTÁ DE LOITO POLO PASAMENTO, O PASADO 27 DE NOVEMBRO, DO ESCRITOR XOSÉ NEIRA VILAS.

O NOSO CENTRO ESTÁ MOI VENCELLADO Á SUA OBRA E Á SÚA VIDA. VISITOUNOS ACOMPAÑADO DA SÚA DONA, ANISIA MIRANDA, EN MAIO DO ANO 2000. NAQUELA OCASIÓN APADRIÑARON AS AULAS DE 6º E 5º, RESPECTIVAMENTE.

QUEREMOS DESTE XEITO, SUMARNOS AOS ACTOS CONMEMORATIVOS QUE SE ESTÁN LEVANDO A CABO EN TODO O PAÍS, PARA LEMBRAR AO AUTOR DE MEMORIAS DUN NENO LABREGO.

TOD@S, SOMOS UN POUCO BALBINO!!!

NOS SEGUINTES DÍAS LEVAREMOS A CABO DIFERENTES ACTIVIDADES PARA RENDERLLE A NOSA HUMILDE HOMENAXE.

PROGRAMA DE RADIO, ESPECIAL MAGOSTO, VALORES 5ºA E 5ºB

SE QUERES LEMBRAR O PROGRAMA ELABORADO POLO ALUMNADO DE 5º DA MATERIA DE VALORES CÍVICOS E SOCIAIS, ESPECIAL MAGOSTO, EMITIDO TAMÉN O DÍA DA XORNADA DE PORTAS ABERTAS NO MAGOSTO FAMILIAR, PREME NA IMAXE.

CIRCUÍTOS ELÉCTRICOS FEITOS POLO ALUMNADO DE 6ºB

NOS SEGUINTES ENLACES PODEDES VER E ESCOITAR AS EXPOSICIÓNS D@S ALUMN@S DE 6ºB SOBRE OS SEUS CIRCUÍTOS ELÉCTRICOS AOS SEUS COMPAÑEIR@S DE CICLO: 6ºA E 5º.

PABLO TORRES

XENXO OUTEIRO

ZAIRA OCAMPO

SERGIO CASTRO

NEDÍA FERNÁNDEZ

YAGO MARTÍNEZ

ANXO AÑÓN

NOELIA FERNÁNDEZ

CAROLINA MÁRQUEZ

BRAIS VILA E ALEJANDRO VALIJE

JÉSICA PUENTES

ANTÓN FERNÁNDEZ E BRAIS VILA

GABRIEL CANEDO

VÍDEOS DO VOCABULARIO DA EXPOSICIÓN "A COCIÑA GALEGA"

NOS SEGUINTES ENLACES PÓDENSE VISUALIZAR OS VÍDEOS QUE ELABOROU O ALUMNADO DE 6º, NA AULA DE INFORMÁTICA E DENTRO DAS ACTIVIDADES PROPOSTAS PARA A MELLORA DA COMPETENCIA LINGÜÍSTICA.

MONTAXE COAS FOTOS DA VISITA DO IES DE SALVATERRA

MONTAXE FEITA COAS IMAXES QUE NOS COMPARTIRON MOI AMABLEMENTE OS PROFES DO IES DE SALVATERRA QUE ACOMPAÑARON A TRES GRUPOS DE ALUMN@S DE 1º DE ESO PARA VISITAR A EXPOSICIÓN "A COCIÑA GALEGA" QUE TIVEMOS MONTADA NO SALÓN DE ACTOS DO NOSO CENTRO , DURANTE TODO O MES DE NOVEMBRO.

GRAZAS COMPAÑEIR@S!!

SE TARDA MOITO EN CARGAR, PREME  AQUÍ