terceiro ciclo

ANISIA MIRANDA

Esta vez, o alumnado de 5º nivel quixo homenaxear a ANISIA MIRANDA, a súa madriña de aula, investigando sobre a súa vida. Así, descubriron que era a muller de Xosé Neira Vilas, que non era galega, pero que cando aprendeu a falar á nosa lingua xa non falaba outra e que traducía textos ao galego de escritores americanos, entre outras cousas... Escoitade!

O CEP CARLOS CASARES CELEBRAMOS O DÍA MUNDIAL DA RADIO 2019,NA EMISORA RMT

UNHA VEZ MÁIS O NOSO ALUMNADO DEMOSTROU A SÚA PROFESIONALIDADE E A SÚA CAPACIDADE DE DESENVOLVER ACTIVIDADES NAS QUE ELAS/ES SON OS PROTAGONISTAS.

DENDE OS INICIOS DA CREACIÓN DA ASOCIACIÓN PEDAGÓXICA ,PONTE NAS ONDAS, O CEP CARLOS CASARES VÉN COLABORAN NAS ACTIVIDADES PROGRAMADAS.

ESTE ANO PARA CELEBRAR O DÍA MUNDIAL DA RADIO O ALUMNADO DO 3º CICLO, DO OBRADOIRO DE RADIO, ELABORARON POR COMPLETO O GUIÓN RADIOFÓNICO DO PROGRAMA QUE SE EMITÍU EN DIRECTO DENDE A EMISORA DE RADIO MUNICIPAL DE TUI.

O TEMA PROPOSTO ESTE ANO POLA UNESCO FOI O DIÁLOGO, A TOLERANCIA E A PAZ.

A NOSA VALORACIÓN DO PROGRAMA É DE SOBRESAÍNTE, VÓS QUE OPINADES?

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEP CARLOS CASARES QUEREMOS FELICITAR POLO SEU MAGNÍFICO TRABALLO A GEMA, HUGO,NICOLÁS, ÍKER, JORGE, ADRIÁN, BRAIS, CELIA, MAITE E LÚA. TAMÉN QUEREMOS RECOÑECER PUBLICAMENTE O GRAN TRABALLO DAS MESTRAS BELÉN E LUZ QUE SON AS ENCARGADAS A NOSA EMISORA ESOLAR, RADIO SALTAMONTES.

PARABÉNS PARA TOD@S!!! ESTAMOS MOI ORGULLOS@∫ DE VÓS!!!!!

Aquí vos deixamos o programa emitido polos nos@s alumn@s ese día dende Radio Municipal Tui.

Estaban supernerviosos pero fixérono xenial,  quen sabe, igual temos entre nós a un/has futur@s estrelas da radio. Tamén vos deixamos unha pequena presentación con fotos daquel día. Dos nervios entroulles unha fame voraz e houbo que parar a tomar un pequeno almorzo, tíñano máis que merecido!!

NA ONDA DE 6º

Xa temos aquí un novo programa, esta vez é o alumnado de 6º coa súa edición de Na Onda de 6º o que nos falará do Síndrome de Down, nos dará unhas leccións de poesía e nos contará que tal lles está indo no seu último ano na escola. Non deixedes de escoitalo!!

RESULTADO DOS OBRADOIROS DE MANUALIDADES DO 3º CICLO

Durante todo o primeiro trimestre, o alumnado do terceiro ciclo decidiu converterse en pequen@s artistas e fixeron a súa propia versión de debuxos de Castelao e pinturas de Luis Seoane. Como o tema da exposición é o folclore, escolleron debuxos sobre traballos tradicionais da obra destes dous artistas galegos para dar a súa  visión dos mesmos. Quedaron máis que ben!! Menudos artistas temos na escola!!

CHARLA SOBRE IGUALDADE E VIOLENCIA DE XÉNERO

HOXE O ALUMNADO DO 3º CICLO, TIVO A OCASIÓN DE ASISTIR A UNHA CHARLA-COLOQUIO SOBRE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES ENTRE HOMES E MULLERES E A LOITA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

ESTA ACTIVIDADE FOI OFRECIDA POLO CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO.

A CHARLA FOI IMPARTIDA POR PAULA SÁNCHEZ, DA EMPRESA EDESGA. DENDE O CENTRO QUEREMOS DARLLE AS GRAZAS POLO SEU BO FACER. TANTO O ALUMNADO COMO AS MESTRAS QUE ASISTIRON COINCIDEN EN FACER UNHA VALORACIÓN MOI POSITIVA DA ACTIVIDADE. ADEMAIS DE APRENDER MOITAS COUSAS, SENTÍRONSE MOI CÓMOD@S, TIVERON A OCASIÓN DE PARTICIPAR, DE FACER PREGUNTAS, FACER APORTACIÓNS,...

A CONTINUACION IMOS DEIXAR UN ENLACE Á WEB DE EDESGA PARA QUE POIDADES COÑECER TODAS AS ACTIVIDADES QUE DESENVOLVEN NO EIDO DOS SERVIZOS SOCIAIS.

GRAZAS MIL POLA VOSA COLABORACIÓN, PAULA E ANDREA.

É UN PRACER E UN ORGULLO, PARA TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEP CARLOS CASARES, COMPROBAR COMO AS PERSOAS QUE VEÑEN A FACER ACTIVIDADES AO CENTRO, MARCHAN ENCANTADAS E ADMIRADAS COA ATENCIÓN, CO RESPECTO E COA BOA EDUCACIÓN DO NOSO ALUMNADO.

PARABÉNS, NEN@S!!!!

RESOLUCIÓN PROVISIONAL SEMANA STEM

O noso centro resultou seleccionado na Resolución provisional para participar na SEMANA STEM.

Estamos moi content@s e moi ilusionad@S!!!!

Se queres ver a resolución preme aquí.

Para ver toda a información do campamento, podes premer aquí.

ACTIVIDADES SOBRE O OBRADOIOR DE CIENCIUA MUSICAL

Para ver as actividades que nos enviou Mateo, o monitor que impartíu o obradoioro de Ciencia Musical, o pasado mércores 11 de xaneiro, premede AQUI, ou no ficheiro adxunto.

LOITO POLO PASAMENTO DE XOSÉ NEIRA VILAS

TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEP CARLOS CASARES ESTÁ DE LOITO POLO PASAMENTO, O PASADO 27 DE NOVEMBRO, DO ESCRITOR XOSÉ NEIRA VILAS.

O NOSO CENTRO ESTÁ MOI VENCELLADO Á SUA OBRA E Á SÚA VIDA. VISITOUNOS ACOMPAÑADO DA SÚA DONA, ANISIA MIRANDA, EN MAIO DO ANO 2000. NAQUELA OCASIÓN APADRIÑARON AS AULAS DE 6º E 5º, RESPECTIVAMENTE.

QUEREMOS DESTE XEITO, SUMARNOS AOS ACTOS CONMEMORATIVOS QUE SE ESTÁN LEVANDO A CABO EN TODO O PAÍS, PARA LEMBRAR AO AUTOR DE MEMORIAS DUN NENO LABREGO.

TOD@S, SOMOS UN POUCO BALBINO!!!

NOS SEGUINTES DÍAS LEVAREMOS A CABO DIFERENTES ACTIVIDADES PARA RENDERLLE A NOSA HUMILDE HOMENAXE.

PROGRAMA DE RADIO, ESPECIAL MAGOSTO, VALORES 5ºA E 5ºB

SE QUERES LEMBRAR O PROGRAMA ELABORADO POLO ALUMNADO DE 5º DA MATERIA DE VALORES CÍVICOS E SOCIAIS, ESPECIAL MAGOSTO, EMITIDO TAMÉN O DÍA DA XORNADA DE PORTAS ABERTAS NO MAGOSTO FAMILIAR, PREME NA IMAXE.