terceiro ciclo

CHARLA SOBRE IGUALDADE E VIOLENCIA DE XÉNERO

HOXE O ALUMNADO DO 3º CICLO, TIVO A OCASIÓN DE ASISTIR A UNHA CHARLA-COLOQUIO SOBRE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES ENTRE HOMES E MULLERES E A LOITA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

ESTA ACTIVIDADE FOI OFRECIDA POLO CONCELLO DE SALVATERRA DE MIÑO.

A CHARLA FOI IMPARTIDA POR PAULA SÁNCHEZ, DA EMPRESA EDESGA. DENDE O CENTRO QUEREMOS DARLLE AS GRAZAS POLO SEU BO FACER. TANTO O ALUMNADO COMO AS MESTRAS QUE ASISTIRON COINCIDEN EN FACER UNHA VALORACIÓN MOI POSITIVA DA ACTIVIDADE. ADEMAIS DE APRENDER MOITAS COUSAS, SENTÍRONSE MOI CÓMOD@S, TIVERON A OCASIÓN DE PARTICIPAR, DE FACER PREGUNTAS, FACER APORTACIÓNS,...

A CONTINUACION IMOS DEIXAR UN ENLACE Á WEB DE EDESGA PARA QUE POIDADES COÑECER TODAS AS ACTIVIDADES QUE DESENVOLVEN NO EIDO DOS SERVIZOS SOCIAIS.

GRAZAS MIL POLA VOSA COLABORACIÓN, PAULA E ANDREA.

É UN PRACER E UN ORGULLO, PARA TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEP CARLOS CASARES, COMPROBAR COMO AS PERSOAS QUE VEÑEN A FACER ACTIVIDADES AO CENTRO, MARCHAN ENCANTADAS E ADMIRADAS COA ATENCIÓN, CO RESPECTO E COA BOA EDUCACIÓN DO NOSO ALUMNADO.

PARABÉNS, NEN@S!!!!

RESOLUCIÓN PROVISIONAL SEMANA STEM

O noso centro resultou seleccionado na Resolución provisional para participar na SEMANA STEM.

Estamos moi content@s e moi ilusionad@S!!!!

Se queres ver a resolución preme aquí.

Para ver toda a información do campamento, podes premer aquí.

ACTIVIDADES SOBRE O OBRADOIOR DE CIENCIUA MUSICAL

Para ver as actividades que nos enviou Mateo, o monitor que impartíu o obradoioro de Ciencia Musical, o pasado mércores 11 de xaneiro, premede AQUI, ou no ficheiro adxunto.

LOITO POLO PASAMENTO DE XOSÉ NEIRA VILAS

TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEP CARLOS CASARES ESTÁ DE LOITO POLO PASAMENTO, O PASADO 27 DE NOVEMBRO, DO ESCRITOR XOSÉ NEIRA VILAS.

O NOSO CENTRO ESTÁ MOI VENCELLADO Á SUA OBRA E Á SÚA VIDA. VISITOUNOS ACOMPAÑADO DA SÚA DONA, ANISIA MIRANDA, EN MAIO DO ANO 2000. NAQUELA OCASIÓN APADRIÑARON AS AULAS DE 6º E 5º, RESPECTIVAMENTE.

QUEREMOS DESTE XEITO, SUMARNOS AOS ACTOS CONMEMORATIVOS QUE SE ESTÁN LEVANDO A CABO EN TODO O PAÍS, PARA LEMBRAR AO AUTOR DE MEMORIAS DUN NENO LABREGO.

TOD@S, SOMOS UN POUCO BALBINO!!!

NOS SEGUINTES DÍAS LEVAREMOS A CABO DIFERENTES ACTIVIDADES PARA RENDERLLE A NOSA HUMILDE HOMENAXE.

PROGRAMA DE RADIO, ESPECIAL MAGOSTO, VALORES 5ºA E 5ºB

SE QUERES LEMBRAR O PROGRAMA ELABORADO POLO ALUMNADO DE 5º DA MATERIA DE VALORES CÍVICOS E SOCIAIS, ESPECIAL MAGOSTO, EMITIDO TAMÉN O DÍA DA XORNADA DE PORTAS ABERTAS NO MAGOSTO FAMILIAR, PREME NA IMAXE.

CIRCUÍTOS ELÉCTRICOS FEITOS POLO ALUMNADO DE 6ºB

NOS SEGUINTES ENLACES PODEDES VER E ESCOITAR AS EXPOSICIÓNS D@S ALUMN@S DE 6ºB SOBRE OS SEUS CIRCUÍTOS ELÉCTRICOS AOS SEUS COMPAÑEIR@S DE CICLO: 6ºA E 5º.

PABLO TORRES

XENXO OUTEIRO

ZAIRA OCAMPO

SERGIO CASTRO

NEDÍA FERNÁNDEZ

YAGO MARTÍNEZ

ANXO AÑÓN

NOELIA FERNÁNDEZ

CAROLINA MÁRQUEZ

BRAIS VILA E ALEJANDRO VALIJE

JÉSICA PUENTES

ANTÓN FERNÁNDEZ E BRAIS VILA

GABRIEL CANEDO

VÍDEOS DO VOCABULARIO DA EXPOSICIÓN "A COCIÑA GALEGA"

NOS SEGUINTES ENLACES PÓDENSE VISUALIZAR OS VÍDEOS QUE ELABOROU O ALUMNADO DE 6º, NA AULA DE INFORMÁTICA E DENTRO DAS ACTIVIDADES PROPOSTAS PARA A MELLORA DA COMPETENCIA LINGÜÍSTICA.

MONTAXE COAS FOTOS DA VISITA DO IES DE SALVATERRA

MONTAXE FEITA COAS IMAXES QUE NOS COMPARTIRON MOI AMABLEMENTE OS PROFES DO IES DE SALVATERRA QUE ACOMPAÑARON A TRES GRUPOS DE ALUMN@S DE 1º DE ESO PARA VISITAR A EXPOSICIÓN "A COCIÑA GALEGA" QUE TIVEMOS MONTADA NO SALÓN DE ACTOS DO NOSO CENTRO , DURANTE TODO O MES DE NOVEMBRO.

GRAZAS COMPAÑEIR@S!!

SE TARDA MOITO EN CARGAR, PREME  AQUÍ

VISITA DO ALUMNADO DO IES DE SALVATERRA Á EXPOSICIÓN: A COCIÑA GALEGA

HOXE FOI UNHA XORNADA MOI ESPECIAL: VIÑERON, CO GALLO DE VER A EXPOSICIÓN: A COCIÑA GALEGA, UN GRUPO DE 25 ALUMNOS PERTENCENTES AOS TRES CLUBS DE LECTURA DE 1º DA ESO DO IES DE SALVATERRA DE MIÑO E ACOMPAÑADOS POR TRES PROFES, AO NOSO COLE.

DADO QUE ERA UN GRUPO BASTANTE NUMEROSO E O ESPAZO LIBRE É REDUCIDO, O EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA E O EQUIPO TIC DO CENTRO DECIDIMOS FACER TRES GRUPOS, QUE ESTIVERAN FACENDO ACTIVIDADES SIMULTÁNEAS, COA APROBACIÓN DE IAGO, O PROFE E COORDINADOR DO EDLG DO IES DE SALVATERRA.

UN GRUPO VISITABA A EXPOSICIÓN E ATENDÍA ÁS EXPLICACIÓNS QUE LLE DABAN TRES ALUMNOS DE 6º, SUPERVISADOS POR SONIA.

OUTRO GRUPO ESTABA NA BIBLIOTECA FACENDO UN OBRADOIRO QUE DIRIXÍA PILAR, NO QUE DEBÍAN INVENTAR UN MENÚ CON PALABRAS DO FOGÓN DA SÚA IMAXINACIÓN PANTINDO DO LIBRO "SOPA DE SOÑOS"; SAÍRON ALGÚNS MOI DIVERTIDOS, COMO POR EXEMPLO: SOPA DE VAGOS, COCIDO DE AUTOBÚS, GUISO DE SUSPENSOS, MOCHILAS AO CHOCOLATE, BISCOITO DE LIBROS OU SORBETE DE TYPEX.

O TERCEIRO GRUPO ESTABA NA AULA DE INFORMATICA CON PAQUI FACENDO UN OBRADOIRO DE VOCABULARIO E LÉXICO NA QUE A TAREFA FINAL SERÍA A CREACIÓN DUNHA NUBE DE PALABRAS, NA APLICACIÓN TAGXEDO, CON FORMA DE ALGÚN TREBELLO DA COCIÑA.

A NOSA VALORACIÓN FOI MOI POSITIVA E AGARDAMOS QUE SEXA A PRIMEIRA DUNHA CHEA DE ACTIVIDADES E EXPERIENCIAS COMPARTIDAS CO IES DE SALVATERRA E CON OUTROS CENTROS.

QUEREMOS DARLLE AS GRAZAS AO ALUMNADO QUE NOS VISITOU (ALGÚNS EXALUMNOS E QUE SEMPRE É UNHA LEDICIA VOLVELOS A VER, NO QUE FOI E SERÁ, O SEU COLE), POLA SÚA ATENCIÓN, ENTUSIASMO E PARTICIPACIÓN EN TODAS AS ACTIVIADES QUE LLE TIÑAMOS ORGANIZADAS E AOS PROFES QUE OS ACOMPAÑARON E FIXERON QUE ESTA ACTIVIDADE SE POIDERA LEVAR A CABO.

QUEREMOS FELICITAR AOS ALUMNOS DE 6º QUE SE COMPORTARON COMO UNS AUTÉNTICOS ANFITRIÓNS E AOS QUE LLE ENCOMENDAMOS A DIFÍCIL TAREFA DE EXPLICARLLE, EN 30 MINUTOS, TODO O QUE HABÍA NA EXPOSICIÓN: CAROLINA, BRAIS, SERGIO, YOLANDA, ALBA OJEA, TANIA, NOA, CARMEN E LETICIA, PARABÉNS A TOD@S!!!!

NOS VINDEIROS DÍAS IREMOS INCORPORANDO IMAXES DA ACTIVIDADE