ESPECIAL NADAL 2023

Programa especial Nadal guiado polo alumnado de 4º nivel no que fan unha recompilación das tradicións máis curiosas desta época do ano. Desfrutádeo!!

QUE BEN O PASAMOS!!

É momento do programa de radio máis especial e emotivo do ano. O primeiro programa do alumnado de 1º nivel, que nos conta o que fan na escola. Sabedes quen é Salustiano e que fai na escola? Escoitade o descubrirédeo!

PROGRAMA MÚSICA 6º

O alumnado de 6º nivel acompáñanos a dar un paseo pola orixe e evolución da música e dos instrumentos. Queredes saber cal foi oprimeiro instrumento musical da humanidade? Pois prestade moita atención e o descubriredes.

MAGOSTO 2023

O alumnado de 2º nivel adica o seu primeiro programa de radio do curso 23 - 24 ao Magosto. Este será o programa que se emita na xornada deportas abertas do día 19 de novembro. Que o desfrutedes!!

SAMAÍN 2023

Desta vez é o alumnado de 3º nivel quen se pon diante dos micros para contarnos as orixes do Samaín. O certo é que averiguaron moitísimas cousas e ademáis, super interesantes, escoitáde con atención...

LERIAS E ENREDOS DOUTRO TEMPO

O alumnado de 5º nivel fixo unha pequena entrevista aos seus pais e avós para poder realizar este programa de radio onde nos conta as diversas lerias e enredos cos que pasaban o tempo os seus antecesores. Que ben o pasaban! E iso que non había videoxogos!

PROGRAMA DE E.F. PROXECTO DO CENTRO

Unha semana máis, o alumnado de 6º nivel presenta e dirixe este programa de radio, onde nos conta cal será o proxecto anual do centro para este curso.

PROGRAMA BENVIDA

Primeiro programa de radio do curso 23 - 24 de Radio Saltamontes, onde o alumnado de 6º da a benvida a todos e todas os que se incorporan por primeira vez á nosa escola.

BOA ESCOITA

PROGRAMAS DO CURSO 22-23 (II PARTE)

Seguimos cos programas realizados no derradeiro trimestre do curso. Desta volta só son 5, non deu o trimestre para máis. Esperamos que vos gusten!

2º PRIMARIA (alfabeto Carlos Casares)

4º PRIMARIA (a familia)

5º PRIMARIA (especial Letra Galegas)

4º PRIMARIA (saída de fin de curso)

6º PRIMARIA (despedida)

PROGRAMAS DO CURSO 22-23

Moi boas a todos e todas!

O 2023 foi un ano un tanto difícil no Cep Carlos Casares, pero aínda así o noso esforzo non se deixou afectar, e non queriamos comezar a publicar novo contido ata non rematar co anterior, asi que, despois de moito tempo, pasamos por aqui para deixar constancia do noso traballo na emisora escolar durante o curso pasado.

Por cuestión alleas á nosa vontade non foi posible publicalos antes, pero máis vale tarde que nunca!

Aqui van  todos os do segundo trimestre, disfrutádeos!

6º PRIMARIA(anécdotas dos mestres)

4º PRIMARIA (especial Día da Paz)

1º PRIMARIA (nomeando á chuvia)

5º PRIMARIA (especial entroido)