As mulleres e o deporte

E para continuar co tema deste ano o alumnado de valores de 4º nivel investigou sobre mulleres deportistas de especial relevancia no panorama deportivo mundial. Así, escoitando este programa aprenderemos cousas sobre mulleres que destacan nalgún deporte como por exemplo, Mireia Belmonte, Simone Biles, Vanesa Williams ou a galega Ana Peleteiro.

AS NOSAS CIENTÍFICAS FAVORITAS

O alumnado de 5º, seguindo co tema deste curso "Mulleres Científicas" investigou sobre estas dúas mulleres, Minia Manteiga e Antonia Ferrín. Queredes saber quen son estas mulleres e a que se adicaron? Pois escoitade!!

MULLERES CIENTÍFICAS ARREDOR DO MUNDO

Os nenos e nenas de 6º estiveron investigando sobre mulleres importantes no campo da ciencia e atoparon unhas poucas. Tamén descubriron que houbo moitas inxustizas que non podemos consentir que sigan sucedendo. Premede na imaxe para escoitar o programa.

DÍA DA MULLER

Escoitade este programa de radio realizado polas alumnas de 3º nivel con motivo da conmemoración do día da muller, o 8 de marzo. Premede na imaxe.

OS NARRADORES DE 1º

Os nenos/as de 1º nivel, quixeron amosarnos os seus avances e nada mellor que recitarnos unhas poesías da autora galega Rosalía de Castro. Tamén quixeron contarnos unha historia da que non saberemos o desenlace ata a vindeira emisión. Queredes axudar a construir o final? Pasade pola aula de 1º  para dar as vosas ideas, pero antes teredes que saber de que vai non? Pois premede na imaxe e escoitade con atención.

DÍA DE ROSALÍA

O día 24 de febreiro conmemórase o día de Rosalía e o alumnado de 4º nivel quixo homenaxeala adicándolle este programa de radio. Queredes escoitalo? Pois premede na imaxe

OS XOGOS TRADICIONAIS

Dende Ponte... Nas Ondas propuxéronnos participar no Día Mundial da Radio, celebrado o día 13 de febreiro. Nós, non fomos quen de negarnos e decidimos facer este programa especial sobre xogos tradicionais de diferentes países, aproveitando que contamos con familias de diversas nacionalidades, Brasil, Italia... Tamén con xogos de aquí, de Galicia.

Escoitade, a ver se recoñecedes a alguén!!

CHEGOU O ENTROIDO

Por fin chegou a data tan esperada por algún/ha e tan aborrecida por outros/as,pois o entroido ou gusta moito ou se aborrece. No Cep Carlos Casares é esperada con emoción, días de troula, baile, chocolate... en fin, diversión a mogollón!!!!

Tamén houbo tempo para que o alumnado de 5º nivel investigara sobre tradicións, máscaras e maneiras que teñen de celebrar o entroido en diferentes partes do mundo. Premede na imaxe para escoitalo.

BEGOÑA VILA

O alumnado de 2º non podía ser menos e tamén quixo investigar sobre unha científica que ademáis é galega: Begoña Vila. Premede na imaxe se queredes saber quen é esta muller.

DÍA DA PAZ

O día 30 de xaneiro conmemórase o día da Paz. O alumnado de Relixión de 4º nivel quixo celebralo con este programa de radio especial. Escoitade!!