O DÍA DA PAZ

O 31 de xaneiro, con motivo do día da Paz, o alumnado de 3º preparamos un programa na clase de relixión. Nel reflexionamos sobre que é a paz, quen a constrúe e porque é tan importante.

O NOSO PADRIÑO DE AULA: XOSÉ NEIRA VILAS

Bo día!

O 24 de xaneiro o alumnado de 6º emitimos un programa sobre o noso padriño de aula: Xosé Neira Vilas. Nel repasamos algúns datos interesantes sobre a súa vida e obra e lemos algún fragmento que de seguro vos é coñecido.

AGUSTÍN FERNÁNDEZ PAZ

O 17 de xaneiro o alumnado de 4º curso inauguramos a rolda de programas de Radio Saltamontes  que este trimestre versarán sobre os nosos padriños e madriñas de aula. Neste caso, o noso padriño de aula é Agustín Fernández Paz.

Non perdades detalle sobre as curiosidades máis interesantes da súa vida e obra!

Boa escoita

RADIOSALTAMONTES DESÉXAVOS UNHAS FELICES FESTAS

Desde Radio Saltamontes desexámosvos un Bo Nadal e próspero ano 2020. Desfrutade moito destas datas cos vosos seres queridos e... escoitámosnos á volta!

NADAL

Bo día!

Desde Radio Saltamontes traémosvos o último programa do trimestre que elaboramos o alumnado de 5º curso desde a materia de relixión.

Nel atoparedes un montón de datos e curiosidades sobre as costumes tradicionais que nestas datas asolagan os nosos fogares.

Boa escoita e Bo Nadal!

PASAGALEGO

Bo día! O pasado 22 de novembro, o alumnado de 1º curso estreámonos en Radio Saltamontes, nunha cita que esperábamos con moitísima ilusión! Sorriso

Para tal ansiada data preparamos con moito cariño un programa moi divertido que porá a proba todo o voso coñecemento sobre a gastronomía galega. O programa chámase Pasagalego, sóavos familiar? Escoitade con moita atención para non perder pista sobre as palabras que se agochan tras cada definición!

Programa especial: o Magosto

A pasada semana, o alumnado de 2º curso emitimos un programa ben completiño desde Radio Saltamontes!

Este xirou arredor do Magosto e da castaña, para aprender un pouquiño sobre esta festa tradicional que tanto nos gusta. Pero ademais, tamén aprendemos datos ben interesantes sobre a historia da castaña e algunha que outra curiosidade, repasamos o refraneiro, cantamos cantigas e até partillamos unha receita ben suculenta das filloas de castaña. Só de volver a escoitala xa se nos fai a boca auga...

Collede lapis e papel que este programa éche do máis interesante!

As nosas historias de 3º

Bo día!

Unha semana máis, vimos cunha nova edición de Radio Saltamontes. O pasado mércores 6 de novembro, o alumnado de 3º, con axuda da nosa mestra Susana,elaboramos un conto ben fandangueiro con motivo do Magosto. O seu protagonista é Antón, que desexa ser castañeiro coma súa nai. Un bo día, Antón atópase unha castaña dourada e... ata aquí lemos! Deberedes escoitar con moita atención para seguir as aventuras de Antón e a preciada castaña.

Esperamos que vos guste tanto como a nós crealo!

O NOSO PROGRAMA MÁIS INTERNACIONAL

O pasado xoves 24 de outubro, desde Radio Saltamontes transmitimos un programa moi especial, acompañados do alumnado procedente de Cividale del Friuli e Rovinj (Istria), co que partillamos unha semana chea de momentos inesquecibles.

Neste programa, explicamos entre outras cousas, en que consiste o Proxecto RUSH e porque é tan importante para nós. Tamén preparamos algunhas preguntiñas para coñecer un pouco mellor aos nosos convidados e convidadas.

Estade ben atentos porque traemos algunha que outra sorpresiña para despedir o programa tal e como se merece!

Aproveitamos para agradecer ás familias acolledoras e a todo o alumnado pola súa xenerosidade e boa disposición e así converter ao noso centro nun espazo de encontro internacional!

Ata outra e... BOA  ESCOITA!

OS NOSOS PRODUTOS MÁIS QUERIDOS

O venres 18 de outubro chegamos cun novo programa de Radio Saltamontes da man dos nenos e nenas de 4º curso.

Como non podería ser doutro xeito, trátase dun programa moi sabedeiro, con grandes protagonistas como os nosos produtos máis preciados: pan, pementos, tortilla, percebes, longueirón… Para todos os gustos e cores!

Así que por precaución, recomendamos facer a escoita co bandullo ben cheo e…. Bo proveito!

Abstéñanse lambisqueiros!