segundo ciclo

RESULTADOS DOS OBRADOIROS DE MANUALIDADES DO 2º CICLO

Resultado do Proxecto O Condado

Unha vez rematado o Proxecto O Condado, desenvolvido polo alumnado de terceiro, partillamos o resultado final, así como os artigos da revista Néboa relacionados coa saída pola nosa comarca.

Agardamos que sexa do voso interés.

Plantación plantas. Segundo ciclo. Abril 2018

Como cada ano e dentro das actividades programadas para a mellora do centro o alumnado do segundo ciclo son os encargados de plantar as flores que hai nas xardiñeiras da parte dianteira do cole.

Dá gusto entrar á escola coa entrada chea de flores.

Queredes ver como nos quedaron? Pois... aí vai!!!

REUNIÓN DE PRINCIPIO DE CURSO COAS FAMILIAS

PARA PODER VER OS CONTIDOS TRATADOS NA REUNIÓN DE PRINCIPIO DE CURSO, PREME

AQUÍ

Obradoiro pandereteir@s e bailadores

PROGRAMA DE RADIO, A CASTAÑA. ALUMNADO DE 4º

NON PERDAS MÁIS TEMPO E PREME SOBRE A IMAXE PARA ESCOITAR O PROGRAMA ELABORADO POLO ALUMNADO DE 4º E QUE TRATA SOBRE O ALIMENTO POR EXCELENCIA DO OUTONO, A CASTAÑA.

ADIVIÑAS, 3º

PREME SOBRE A IMAXE PARA PODER ESCOITAR O PROGRAMA DE RADIO DE 3º. O TEMA QUE ELIXIRON, INTERESANTÍSIMO: AS ADIVIÑAS

CRUCIGRAMAS PARA TRABALLAR O VOCABULARIO DA COCIÑA GALEGA

AQUÍ DEIXAMOS O GRAN TRABALLO LEVADO A CABO POLO ALUMNADO DE 4º, PARA CREAR CRUCIGRAMAS BASEADOS NO VOCABULARIO DA COCIÑA GALEGA. PREVIAMENTE, TIVERON QUE BUSCAR AS DEFINICIÓNS NO DICIONARO DA RAG EN LIÑA.

SOPAS LETRAS CO VOCABULARIO DA EXPOSICIÓN A COCIÑA GALEGA

O PROMETIDO É DEBEDA E AQUÍ ESTÁ UNHA MOSTRA DAS SOPAS DE LETRAS QUE CREARON O ALUMNADO DE 3º CO VOCABULARIO DA EXPOSICIÓN DA COCIÑA GALEGA.