Transporte escolar

GUÍAS SOBRE EDUCACIÓN VIAL

A PASADA SEMANA A POLICÍA LOCAL DE SALVATERRA, VISITOU O NOSO CENTRO PARA DAR UNHA CHARLA DE EDUCACIÓN VIAL AO ALUMNADO DE 3º,4º E 5º CURSOS.

ADEMAIS DE APRENDERLLES MOITAS COUSAS E LEMBRARLLES OUTRAS QUE XA SABÍAN, ACHEGÁRONNOS UNHAS GUÍAS PARA CICLISTAS, PEÓNS E USO DO AUTOBÚS ESCOLAR.

Os manuais están en castelán, pedimos desculpas.

RUTAS E USUARIOS DOS AUTOBUSES ESCOLARES NO CURSO 2014/2015

RUTA PORTO, ARANTEI E CABREIRA

RUTA ALXÉN

Transporte escolar

TRANSPORTE ESCOLAR.

O Centro conta co servicio de dous autobuses e dúas rutas de transporte coas seguintes paradas:

• RUTA RAÑADA-ALXÉN: Rañada,Torreiro, Fraga do Rei, Cotodouro, Aldea e Gandarachán.
  • RUTA CABREIRA-ARANTEI-PORTO: Souto, Arras, Cruce-Río, San Roque, Rotea, Ron, Angustias, Muguiña, A Grela, Igrexa-Porto, Praza-Porto, Rúa Nova,Teleclub e Toural.

En cada autobús viaxa unha coidadora que vela pola seguridade e bo comportamento do alumnado.

A baixada do alumnado ao autobús ao rematar as clases, faise acompañado da mestra que impartiu clase a última hora ao grupo.

Na zona exterior do centro hai unha zona reservada para o estacionamento dos autobuses da Empresa Raúl.