Atención pais/nais

LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO DE LIBRO DE TEXTO. CURSO 2019/2020

SEGUINDO A ORDE DO 3 DE MAIO DE 2019 (DOG DO 20/05/2019) FAISE PÚBLICA A LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO, DO CEP CARLOS CASARES ,ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019/2020.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2019/2020

SEGUNDO A ORDE DE 3 DE MAIO DE 2019 (DOG 20/05/2019) FAISE PÚBLICA A LISTAXE PROVISONAL DE ADMITIDOS NO FONDO LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019/2020.

TEÑEN PRAZO DE RECLAMACIÓN ATA O VINDEIRO LUNS, 8 DE XULLO.

PROCEDEMENTO PARA AS RECLAMACIÓNS DAS CUALIFICACIÓNS FINAIS NOS CENTROS. Curso 2018/19

PARA VER O FICHEIRO ADXUNTO PREMA AQUÍ

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2019/2020

NORMATIVA:

DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado.

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado.

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado.

PERÍODO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

O VINDEIRO 1 DE MARZO COMEZA O PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2019/2020.

PRAZAS VACANTES PARA O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

FANSE PÚBLICAS AS PRAZAS VACANTES PARA O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019/2020, NO CEP CARLOS CASARES

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS. RESERVA CURSO 2019/2020

FAISE PÚBLICA A LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS, RESERVA CURSO 2019/2020

RECOLLIDA DATOS SOBRE A CONVIVENCIA ESCOLAR

Tal e como aparece explicado no comunicado que vos fixemos chegar pol@s vos@s fill@s estamos en prazo para cubrir os datos sobre a convivencia escolar.

Esta recollida de datos é totalmente anónima e para acceder debedes entra coa clave que vos mandamos.

Agradecemos a vosa participación, a vosa opinión é moi importante.

Para facilitar o acceso tamén vos poñemos aquí o enlace para cubrir os datos:

Ao entrar no enlace vaivos saír unha xanela de conexión insegura, premedes no botón engadir excepción e logo no de confirmar excepción de seguridade.

O prazo para cubrir os datos é dende o 18 de febreiro ao 17 de marzo, respectivamente.

Se tedes dúbidas ao acceder ao enlace, chamade ao cole e axudámosvos.

RESERVA DE PRAZA, CAMBIO DUN CENTRO A OUTRO A QUE ESTEA ADSCRITO

Dende o 1 de febreiro ao 15 de febreiro está aberto o prazo para solicitar praza para o cambio do centro a que está adscrito.

REPARTO E CONSUMO DE FROITA FRESCA

UN CURSO MAIS O NOSO CENTRO PARTICIPA NO PROGRAMA DE REPARTO E CONSUMO DE FROITA FRESCA.

CONCEDÉUSENOS UN SÓ PERÍODO. REPARTIRÁSELLE UNHA PEZA DE FROITA FRESCA A TODO O ALUMNADO DO COLEXIO Á HORA DO ALMORZO, DENDE O DÍA 28 DE XENEIRO AO 8 DE FEBREIRO, AMBOS INCLUÍDOS. A

AS FROITAS QUE SE LLE VAN A REPARTIR SON: CLEMENTINAS, DOUS TIPOS DE MAZÁS, PLÁTANO E PERA.