Atención pais/nais

LISTAXE DEFINITIVA DOS ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018/19

Seguindo as indicacións da Orde do 9 de maio de 2018, fanse públicas as litaxes DEFINITIVAS de admitidos e excluídos do fondo solidario de libros de texto, do CEP Carlos Casares, para o ano académico 2018/2019.

PREME AQUÍ PARA VER A LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

PREME AQUÍ PARA VER A LISTAXE DEFINITIVA DE EXCLUÍDOS

AS LISTAXES TAMÉN ESTÁN PUBLICADAS NO TABLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO LIBROS CURSO 18-19

FANSE PÚBLICAS AS LISTAXES PROVISIONAIS DOS ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO-LIBROS, DO CEP CARLOS CASARES, PARA O VINDEIRO CURSO 2018-19.

PREME AQUÍ PARA PODER VER AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS.

PREME AQUÍ PARA PODER VER AS LISTAXES PROVISIONAIS DE EXCLUÍDOS.

TAMÉN ESTÁN EXPOSTAS NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO COLEXIO.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2018/2019

No arquivo adxunto poderedes ver al listaxe definiva de admitidos no 1º e 2º nivel para o curso 2018/2019

ADMISIÓN E RESERVA PARA O CURSO 18/19

Xa está aberto o prazo do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos

ANEXO II

ORDE DO 25 DE XANEIRO DE 2017

ENLACE Á WEB DA CONSELLERÍA ONDE APARECE TODA A INFORMACIÓN RELACIONADA CO PROCESO DE ADMISIÓN

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS Á ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Fondo solidario de libros de texto e axudas á adquisición de libros

As axudas están destinadas ás familias con alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial, en centros docentes de Galiza sostidos con fondos públicos.

• No fondo solidario de libros de texto pode participar o:
- Alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria.
- Alumnado matriculado 1º e 3º de educación secundaria obrigatoria.
Nestes cursos manteranse os libros de texto do curso 2015/16 e asignaranse por orde inversa á renda per cápita da unidade familiar.
  • A convocatoria de axudas para adquirir libros de texto vai destinada ao:
- Alumnado matriculado en 1º e 2º de educación primaria.
- Alumnado matriculado en 2º e 4º de ESO.
- Alumnado matriculado en educación especial.
  • A axuda para adquirir material escolar destinado a alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros. Neste caso a axuda será de 50 euros.
O prazo para presentar solicitudes rematará o día 23 de xuño de 2016.

ADMISIÓN CURSO 2016/17

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS DO ALUMNADO QUE PRESENTOU A ADMISIÓN PARA O CURSO 2016/17

AVALIACIÓN INDIVIDAULIZADAS DE EDUCACIÓN PRIMARIA

AVALIACIÓNS FINAL EDUCACIÓN PRIMARIA. INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

Campionato de peóns. Xornada de portas abertas. Magosto 2015

O domingo 8 de novembro celebramos o xa tradional Magosto familar, que organiza conxuntamente o colexio e a ANPA do Carlos Casares.

Dentro das actividades programadas estaba facer un campionaro de peóns e José, pai de Lúa de 3º foi o encargado de organizalo.

O Claustro do CEP Carlos Casares, queremos expresarlle os noso agradecementos.

A continuación podedes visualizar unha montaxe con imaxes, cedidas por Paco, pai de Iván de 4º. Tamén queremos darlle as grazas pola súa xenerosidade, cedendo ao centro as fotos que saca nas diversas actividades celebradas no colexio.

ARTIGO PUBLICADO NO FARO DE VIGO, sobre a nosa exposición "A ADEGA"

O SÁBADO, NA SECCIÓN ESPECIAL CONDADO-PARADANTA, NO XORNAL  FARO DE VIGO, SAÍU PUBLICADO UN ARTIGO SOBRE A NOSA EXPOSICIÓN "A ADEGA". ACTIVIDADE QUE FORMA PARTE DO PROXECTO SALVATERRA DE VIÑO QUE ESTAMOS LEVANDO A CABO CONXUNTAMENTE CO IES DE SALVATERRA.

O EDLG DO CEP CARLOS CASARES, EN NOME DE TODO O CLAUSTRO, QUEREMOS APROVEITAR ESTA OCASIÓN PARA DARVOS AS GRAZAS A TOD@S OS QUE COLABORASTES CON NÓS CEDÉNDONOS OS DISTINTOS ELEMENTOS QUE FORMAN AS EXPOSICIÓN. SEN A VOSA COLABORACIÓN, SERÍA IMPOSIBLE PODER MONTALA!!!!

TODAS AS ACTIIVDADES RELACIONADAS CO PROXECTO, IRÉMOLAS SUBINDO A UN BLOG QUE CREAMOS PARA COMPARTILAS CON TOD@S VÓS!