Skip to Content

Atención pais/nais

MATRÍCULA CURSO 2020/21

Prezadas familias!!

Este ano por mor da alerta sanitaria o prazo de matrícula é do 1 ao 10 de xullo. Para axilizar este proceso pregámosvos que traiades ao colexio a documentación, os días 29 e 30 de xuño.

ATENCIÓN!! Este proceso só é para o alumnado novo que se incorpora no centro, no vindeiro curso.

Podedes descargar os impresos  nos seguintes enlaces ou nos ficheiros adxuntos.

 DOCUMENTACIÓN DA MATRÍCULA

IMPRESO DE MATRÍCULA

 PERMISO PARA BAIXARSE NA PARADA DE BUS

AUTORIZACIÓN RECOLLIDA PARADAS DE BUS

AUTORIZACIÓN IMAXE, SON E PROPIEDADE INTELECTUAL

PERMISO SALTO DAS FOGUEIRAS

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN.

                                                                                            A DIRECCIÓN DO CENTRO

 

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2020/2021

Prezadas familias!

Infórmovos de que saíu publicada a Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2020/2021.

Os prazos de presentación son do 20 de maio ao 19 de xuño, ambos incluídos. Pregámosvos que o vaiades facendo canto antes, para ter tempo suficiente para solventar calquera atranco que vos poida xurdir.

Cúbrese un único impreso para todas as axudas, libros e material e será unha única solicitude para tod@s @s fill@s que estarán matriculad@s no noso centro, no curso 2020/2021.

Este trámite farase vía electrónica, preferentemente, na sede electrónica. Para facer este trámite precisades a chave 365 ou o certificado dixital. Aproveito para recomendarvos que solicitedes estes certificados porque ídelo precisar para poder facer calquera trámite administrativo.

No caso de que vos sexa imposible facelo trámite telemáticamente, pódese presentar presencialmente. Para evitar calquera risco de contaxio e para facilitar os trámites, pedímosvos que descarguedes os anexos: ANEXO I e ANEXO II. Unha vez que os teñades cubertos, mandádenos as fotos das páxinas ao correo electrónico: cep.carlos.casares@edu.xunta.gal  No asunto poñede o nome e os apelidos d@ alumn@. Unha vez que os revisemos e que estea todo correcto, logo depositádelos na caixa de correos do cole, metidos nun sobre, co nome d@ alumn@ por fóra.

Unha aperta!!

A dirección

Reestablecemento do proceso de admisión para o curso académico 2020/2021

Prezadas familias!

Infórmovos de reestablecemento do proceso de admisión nos centros educativos sostidos con fondos públicos para o curso 2020/2021

O prazo de presentación será do 11 ao 18 de maio, ambos inclusive.

No seguinte enlace podedes ver a publicación na web da Consellería de Educación, Universidade e FP.

http://www.edu.xunta.gal/portal/node/31003

Preferentemente farase a presentación da solicitude a través da sede electrónica da xunta de Galicia, neste enlace:

https://sede.xunta.gal/portada?langId=gal_ES

No caso de non ser posible, poderase entregar a solicitude no centro.

Neste enlace podedes descargar o impreso: ANEXO II

Para extremar as medidas de seguridade, será sempre con CITA PREVIA, a través dos seguintes número de teléfono: 886110724 e 986648394 ou a través do seguinte enderezo electrónico: cep.carlos.casares@edu.xunta.gal

 

ATENCIÓN, este proceso só é para o alumnado que procede doutros centros educativos, distintos do CRA A Lagoa.

 

A dirección

 

 

ENQUISA ÁS FAMILIAS SOBRE O TIPO DE CONEXIÓN E DISPOSITIVOS INFORMÁTICOS

 

Prezadas familias!

Atendendo ás orientacións provisionais emitidas pola Consellería de Educación o pasado venres, que podedes ver aquí, e de cara á organización da 3º avaliación, precisamos coñecer os medios dos que dispoñedes para a conexión dixital.

Estes datos serán imprescindibles para poder dar resposta ás necesidades e dificultades técnicas que poidades ter para seguir as clases de xeito telemático, polo que vos pido que respostedes á enquisa que vos van mandar as vosas titoras, a través da aplicación abalar móbil.

Para respostar, podedes facelo a través do abalar móbil ou a través do correo electrónico que usades para mandarlle as tarefas á vosa titora.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

Coidádevos e coidáde@s moito!!! Entre tod@s isto vai saír ben!!!

Apertas

Paqui

 

PD. Se non recibides a enquisa entre hoxe e mañá, poñédevos en contacto a través dos seguintes teléfonos: 886110724 ou 986648394

 

 

NOVIDADE!!! ATENCIÓN!!!! DESCARGA DA APLICACIÓN ABALAR MÓBIL

Prezadas familias!!!

Antes de nada, como estades???

Infórmovos que seguindo as instrucións recibidas xa podemos publicar as notas do segundo trimestre. No noso colexio xa tiñamos previsto na PXA, que se aproba a comezos de curso, que as xuntas de avaliación ían ser o 16 e 17 de marzo. Por iso nós xa tiñamos todas as probas e todo o alumnado avaliado antes de que se decretara o estado de alarma.

Dada a situación que estamos a vivir, na que é de obrigado cumprimento estar confinad@s, ides recibir as cualificacións d@s vos@s fill@s a través dunha aplicación que se chama Abalar Móbil.

Para iso é preciso que a descarguedes nos vosos dispositivos móbiles. É gratuíta.

Decidimos publicar as cualificacións o día 1 de abril, para que vos dea tempo a tod@s a tela descargada.

Entendemos que neste momento as cualificacións non sexan unha prioridade, nin para vós nin para @s nen@s, pero así xa nos queda rematado o segundo trimestre.

Mentras non teñamos novas indicacións , seguiremos co "teleensino/aprendizaxe" como o fixemos nestas dúas semanas.

Para calquera dúbida que teñades relacionada coas titorías, escribídelle ao correo do ciclo. Para calquera dúbida ou para facer algunha proposta de mellora, a nivel de centro, escribídeme ao correo do colexio.

 

Premendo sobre esta imaxe, podedes ver unha guía onde se vos indica como descargar a aplicación e unha guía de uso.

 

 

ENTRE TOD@S CONSEGUIREMOS PARAR ESTA PANDEMIA!!! COIDÁDEVOS E COIDÁDE@S!!!!

 

 

A DIRECCIÓN DO CEP CARLOS CASARES

 

A CRTVG EN COLABORACIÓN COA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN EMITIRÁ UN BLOQUE EDUCATIVO

Prezadas familias!!

Infomámosvos que a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional colabora coa CRTVG no bloque educativo que emitirá a TVG pola canle G2, de luns a venres, entre as 11:00 e as 13:00 horas mentres dure os centros escolares permanezan pechado por mor do COVID-19.

Ao igual que a programación da TVE, son actividades complementarias ás que dende o colexio se lle están mandando, seguindo as instrucións da Consellería de Educación, U e FP publicadas o pasado 13 de marzo.

Estamos á vosa disposición a través dos correos electrónicos dos ciclos e a través do correo electrónico e do teléfono do colexio.

Saúdos

A DIRECCIÓN DO CEP CARLOS CASARES

O MINISTERIO DE EDUCACIÓN E FP E A RTVE LANZAN A PROPOSTA TELEVISIVA "APRENDEMOS EN CASA"

 

Prezadas familias!!

 

Infórmovos de que o Ministerio de Educación e Formación Profesional e RTVE lanzan a proposta televisiva "Aprendemos en casa" para facilitar a aprendizaxe de todo o alumnado durante a suspensión das clases presenciais.

 

Quero aclararvos que esta é outra proposta educativa, pero que non inflúe na decisión que tomamos a nivel de centro seguindo as indicacións da Consellería que xa publicamos nesta web.

 

Mentras non se diten novas indicacións @s mestras iremos pautando as actividades nos distintos blogs e seguiremos atendendo as vosas dúbidas a través dos correos electrónicos dos ciclos, no correo electrónico do colexio ou a través teléfono do cole. As correccións seguiremolas fancendo a través dos correos electrónicos dos ciclos.

 

Para poder ver o comunicado e a programación, premede sobre a imaxe.

AGARDANDO QUE ESTEADES TOD@S BEN, RECIBIDE UNHA APERTA MOI FORTE PARA VÓS E PARA OS NEN@S, BIQUIÑOS VIRTUAIS.

BOTÁMOLOS MOITÍSIMO DE MENOS, PERO TEMOS QUE QUEDARNOS NA CASA!!!!

COA COLABORACIÓN DE TOD@S, IMOS PARAR O COVID-19!!!

COIDÁDEVOS E COIDÁDE@S MOITO!!!

 

A DIRECCIÓN DO CEP CARLOS CASARES

 

 

NOVAS INSTRUCIÓNS EN RELACIÓN CO COVID-19

NOVAS INSTRUCIÓNS EN RELACIÓN CO COVID-19, PUBLICDAS NA WEB DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN, UNIVERSIDADE E FORMACIÓN PROFESIONAL

 

PREME AQUÍ PARA PODER ACCEDER Á INFORMACIÓN.

Distribuir contido


by Dr. Radut