Atención pais/nais

PERÍODO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

O VINDEIRO 1 DE MARZO COMEZA O PRAZO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2019/2020.

PRAZAS VACANTES PARA O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

FANSE PÚBLICAS AS PRAZAS VACANTES PARA O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019/2020, NO CEP CARLOS CASARES

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS. RESERVA CURSO 2019/2020

FAISE PÚBLICA A LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS, RESERVA CURSO 2019/2020

RECOLLIDA DATOS SOBRE A CONVIVENCIA ESCOLAR

Tal e como aparece explicado no comunicado que vos fixemos chegar pol@s vos@s fill@s estamos en prazo para cubrir os datos sobre a convivencia escolar.

Esta recollida de datos é totalmente anónima e para acceder debedes entra coa clave que vos mandamos.

Agradecemos a vosa participación, a vosa opinión é moi importante.

Para facilitar o acceso tamén vos poñemos aquí o enlace para cubrir os datos:

Ao entrar no enlace vaivos saír unha xanela de conexión insegura, premedes no botón engadir excepción e logo no de confirmar excepción de seguridade.

O prazo para cubrir os datos é dende o 18 de febreiro ao 17 de marzo, respectivamente.

Se tedes dúbidas ao acceder ao enlace, chamade ao cole e axudámosvos.

RESERVA DE PRAZA, CAMBIO DUN CENTRO A OUTRO A QUE ESTEA ADSCRITO

Dende o 1 de febreiro ao 15 de febreiro está aberto o prazo para solicitar praza para o cambio do centro a que está adscrito.

REPARTO E CONSUMO DE FROITA FRESCA

UN CURSO MAIS O NOSO CENTRO PARTICIPA NO PROGRAMA DE REPARTO E CONSUMO DE FROITA FRESCA.

CONCEDÉUSENOS UN SÓ PERÍODO. REPARTIRÁSELLE UNHA PEZA DE FROITA FRESCA A TODO O ALUMNADO DO COLEXIO Á HORA DO ALMORZO, DENDE O DÍA 28 DE XENEIRO AO 8 DE FEBREIRO, AMBOS INCLUÍDOS. A

AS FROITAS QUE SE LLE VAN A REPARTIR SON: CLEMENTINAS, DOUS TIPOS DE MAZÁS, PLÁTANO E PERA.

PLAN DE CONVIVENCIA

O pasado martes, 22 de xaneiro, informouse o Claustro e aprobouse no Consello Escolar o Plan de Convivencia do noso colexio.

Para poder lelo, preme AQUÍ

RESOLUCIÓN DEFINITIVA SEMANA STEM

ESTAMOS DE NORABOA...

FOMOS ADMITID@S NA SEMANA STEM!!!

O PASADO VENRES SAÍU PUBLICADA A RESOLUCIÓN DEFINITIVA ONDE APARECEN OS CENTROS DOCENTES ADMITIDOS PARA A PARTICIPACIÓN DA ACTIVIDADE "SEMANA STEM".

O alumnado de e o de 6º do CEP Carlos Casares foi admitido para participar nesta actividade que agardabamos con tanta ilusión!!

Consideramos que é unha oportunidade magnífica para que as/os nosas/os nenas/os se acheguen ao mundo da Tecnoloxía, da Ciencia, das Matemáticas e da Enxenería.

Estamos seguras que será unha experiencia que non esquecerán xamais!!!!!

DISFRUTADE E ... APRENDEDE MOITÍIIIISIMO!!!!

AS FAMILIAS D@S NEN@S DE 6º CURSO TEDES QUE CUBRIR ESTE CUESTIONARIO, PREMENDO AQUÍ. PARA PODER ENTRAR TEDES QUE INTRODUCIR O CONTRASINAL QUE VOS MANDAMOS NA NOTA.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL SEMANA STEM

O noso centro resultou seleccionado na Resolución provisional para participar na SEMANA STEM.

Estamos moi content@s e moi ilusionad@S!!!!

Se queres ver a resolución preme aquí.

Para ver toda a información do campamento, podes premer aquí.

LISTAXE DEFINITIVA DOS ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018/19

Seguindo as indicacións da Orde do 9 de maio de 2018, fanse públicas as litaxes DEFINITIVAS de admitidos e excluídos do fondo solidario de libros de texto, do CEP Carlos Casares, para o ano académico 2018/2019.

PREME AQUÍ PARA VER A LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

PREME AQUÍ PARA VER A LISTAXE DEFINITIVA DE EXCLUÍDOS