Contratos-Programa

actividades dos contratos-programa

TRABALLAMOS CON XEOPLANOS E CON BLOQUES LÓXICOS

As matemáticas parécennos moi divertidas. Encántanos facer construcións con bloques lóxicos. Sáennos resultados xeniais. As veces ata reproducimos obras de arte!

A semana pasada comezamos a traballar con xeoplanos. Son unhas táboas de plástico ou de madeira con clavos. Nós facemos figuras xeométricos utilizando gomas elásticas de cores que se suxeitan nos clavos.

FINA CASALDERREY

A madriña da nosa aula chámase Fina Casalderrey. Aprendemos moitas cousas sobre a súa vida e despois lemos un libro seu moi divertido que se chama: Puag, que noxo! Rimos moito léndoo.

Aquí estamos nós cos traballos que fixemos sobre esta autora galega.

O LIBRO DE FELICITACIÓN DO ANIVERSARIO

No cole celebramos o noso aniversario cos compañeir@s: traemos unha torta, cantamos o "Parabéns para ti", felicítannos no recreo pola emisora escolar e os compañeir@s da clase fannos entrega dun libriño de dedicatorias  coa portada personalizada!!!

Mirade que feliz estaba Sara co seu libriño !!!

QUE LLE GUSTA AOS MEUS COMPAÑEIR@S DE MIN?

Nunca vos fixéstedes esta pregunta? Nós, sí!!! Así que cada un elixiu un folio de cor e escribiu o seu nome. A continuación, fómolos pasando aos nosos compañeir@s  e cada un de nós escribiu o que lle gustaba dos demais.

Saíron cousas sorprendentes!!! Logo, decidimos facer un mural e pegalo na corticeira da nosa clase.

DINÁMICA "O NOBELO DE LA"

A que a tod@s nos gusta que nos digan cousas positivas? Na clase de 1º fixemos a dinámica "O nobelo de la". A medida que iamos formando un nobelo coa la de cores a nosa autoestima ía subindo por todo o alto. Que ben senta recibir comentarios positivos d@s compañeir@s.

Animámosvos a que a fagades... xa veredes como acabades cun gran sorriso nas vosas caras Risa

O bingo de 2º

Os nenos de 2º xogamos o Bingo! É unha maneira divertida de traballar cos números, aprender a localizalos, manexar a súa orde.....Sorriso

Creando polígonos!

Os alumn@s de 2º divertímonos moito descubrindo e creando diferentes polígonos! Aprendemos que xuntando triángulos....podemos obter un cuadrilátero!

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

O alumnado de 5º participou no concurso de fotografía matemática organizado polo IES de Salvaterra. Velaquí unha das fotos presentadas.

SOCIOGRAMA

A inicio de curso, as titoras de 5º e 6º pasámoslle ao alumnado un cuestionario co obxectivo de coñecer as interaccións sociais existentes entre o alumnado de cada unha das aulas.

PREMIOS NOBEL DA PAZ

O alumnado de valores de 5º investigamos sobre algúns dos galardoados ao longo da historia co Premio Nobel da Paz. Despois, cada un fixo unha pancarta cos resultados da investigación.