Proxectos

NADAL FAMILIAR 2018

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE TAPÓNS SOLIDARIOS

PROGRAMA "A REVISTA" DA TVG EN DIRECTO DENDE O CEP CARLOS CASARES

O pasado luns 3 de decembro, a TVG estivo no noso cole por mor da exposición sobre o Folclore Galego que fixemos este ano. Parte do alumnado de 6º nivel foron os encargados de explicala e de falar coa presentadora do programa A Revista que emitiu en directo as explicacións de Lúa, Darío, Antía, Jorge e Javier. Estaban moi nerviosos pero o fixeron XENIAL!! PARABÉNS nen@s!!!

Preme na imaxe se queres ver o programa completo.

ARTIGO DO FARO DE VIGO "O FOLCLORE GALEGO. EIXO DA EXPOSICIÓN DO COLEXIO CEP CARLOS CASARES

Como xa sabedes, este ano a nosa exposición anual foi sobre o tema do "Folclore". Trouxestes tantas cousas e quedounos tan xeitosa que o Faro de Vigo publicou un artigo para mostrarlle á sociedade as cousas tan chulas que se fan no cole de Alxén. Moitas grazas familias! Sen vós non sería posible!!

VISITA DO IES AO NOSO CENTRO

EXPOSICIÓN "O FOLCLORE GALEGO"

CONCURSO COCO-ALXÉN 2018

RESOLUCIÓN DEFINITIVA SEMANA STEM

ESTAMOS DE NORABOA...

FOMOS ADMITID@S NA SEMANA STEM!!!

O PASADO VENRES SAÍU PUBLICADA A RESOLUCIÓN DEFINITIVA ONDE APARECEN OS CENTROS DOCENTES ADMITIDOS PARA A PARTICIPACIÓN DA ACTIVIDADE "SEMANA STEM".

O alumnado de e o de 6º do CEP Carlos Casares foi admitido para participar nesta actividade que agardabamos con tanta ilusión!!

Consideramos que é unha oportunidade magnífica para que as/os nosas/os nenas/os se acheguen ao mundo da Tecnoloxía, da Ciencia, das Matemáticas e da Enxenería.

Estamos seguras que será unha experiencia que non esquecerán xamais!!!!!

DISFRUTADE E ... APRENDEDE MOITÍIIIISIMO!!!!

AS FAMILIAS D@S NEN@S DE 6º CURSO TEDES QUE CUBRIR ESTE CUESTIONARIO, PREMENDO AQUÍ. PARA PODER ENTRAR TEDES QUE INTRODUCIR O CONTRASINAL QUE VOS MANDAMOS NA NOTA.