Números anteriores

NÉBOA 2022

Extra! Extra!! Xa está aquí!! Xa chegou!! A tan esperada e ansiada por toda a nosa comunidade escolar, REVISTA NÉBOA 2022!!!

Esta curso, como poderedes comprobar, hai novidades, está impresa a toda cor!!! Se xa antes era bonita agora é preciosísima!!!

Ven cargadiña de historias, historias de antigos/as alumn@s, resumos de saídas, traballos, obradoiros... Non deixedes de botarlle un ollo, ao mellor hai alguna historia sobre vós...

Clicade nos arquivos adxuntos para visualizala.

REVISTA ESCOLAR NÉBOA 2021

Aquí vos deixamos a nosa revista escolar Néboa, Nº 36, en formato dixital. Unha revista que, coma todos os anos, resultou ampla. Nada máis e nada menos que 196 páxinas de artigos que nenos e nenas elaboraron coas mestras e mestres. Parabéns polo traballo realizado!!! (Clica na imaxe para visualizala).

REVISTA NÉBOA

Chegamos ao final deste curso. Un curso diferente e atípico no que todos: familias, nenos, nenas e mestras, tivemos que adaptarnos ás novas circunstancias. Moitas grazas familias, por todo o voso esforzo e comprensión ao longo destes difíciles e complicados meses axudando aos vosos fillos e fillas coas tarefas escolares.Esperamos que o próximo curso sexa diferente.

Aquí vos deixamos a esperada revista Néboa, na que todos colaboramos con moito agarimo e que este ano, polas cinscunstancias excepcionais nas que nos vimos inmersos, tivo que ser en formato dixital. Unha revista que, coma todos os anos, resultou ampla. Nada máis e nada menos que 163 páxinas de artigos, que os nosos nenos e nenas elaboraron coas súas mestras, motivo polo que vai en dúas partes. Moitas grazas tamén a vós,  nenos e nenas que traballástedes arreo mandando as tarefas e facendo que a revista Néboa, que durante moitos anos foi coordinada pola nosa compañeira Pilar, un ano máis se publique. Dicirvos que tedes máis que merecidas estas vacacións. Unha forte aperta a todos e todas de todas as mestras do cole. Coidádevos moito e non esquezades ler cada día un pouquiño. Que teñades un bo e feliz verán!!!!

NÉBOA 2018

PORTADA-PAX.12

PAXS.13-30

PAXS. 31-48

PAXS.49-56

PAXS.57-59

PAXS.60-62

PAXS.63-82

PAXS. 83-105

NÉBOA 2017

AQUÍ ESTÁ A TAN AGARDADA REVISTA NÉBOA, POR TODA A COMUNIDADE ESCOLAR DO CEP CARLOS CASARES.

PORTADA-PÁXINA 12

PÁXINAS 13-26

PÁXINAS 27-53

PÁXINAS 54-82

PÁXINAS 83-110
PÁXINAS 111-123
PÁXINAS 124-130
PÁXINAS 131-142

NÉBOA 2016

XA ESTÁ AQUÍ COMO CADA ANO A NOSA REVISTA ESCOLAR!!!!

NÉBOA 2015

UNA ANO MÁIS, E XA VAN 30, POR ESTAS DATAS, SACAMOS Á LUZ UN NOVO NÚMERO DE NÉBOA, A REVISTA ESCOLAR DO NOSO CENTRO.

TODO VAI CAMBIANDO E PARA ADAPTARNOS ÁS NOVAS TECNOLOXÍAS, PUBLICÁMOLA TAMÉN POR ESTE MEDIO.

NÉBOA 2014

Néboa 09, 10, 11, 12