RESERVA PRAZA

O alumnado de 6º de Ed. Primaria deberá comprobar a súa reserva no IES SALVATERRA DE MIÑO

INFORMACIÓN SOBRE A RESERVA DE PRAZA

Estimadas familias:

Informámosvos de que o proceso para reservar praza nos centros adscritos estará aberto dende hoxe ata o 5 de febreiro incluído.

O alumnado de 6º de Educación Primaria que pretenda continuar os seus estudos no IES de Salvaterra de Miño deberá cubrir a solicitude de reserva e presentala no centro onde estea escolarizado/a actualmente.

A solicitude de reserva poderá presentarse dos seguintes xeitos:

1. Telematicamente a través da aplicación "admisionalumnado"

ADMISIONALUMNADO

Unha vez confirmada a solicitude, deberá descargala para asinala e presentala no centro de orixe.

2. Cubrindo a solicitude na aplicación, asinándoa dixitalmente e presentándoa na Sede Electrónica, para facer isto deberá ser usuario da Chave 365 ou contar cun Certificado dixital.

3. De forma manual, cubrindo o ANEXO I (ED550A) e entregándoo no centro de orixe.

• A solicitude deberá estar asinada por unha das persoas proxenitoras, xuntando o modelo ANEXO I bis co consentimento da outra.
  • No caso de que o outro proxenitor non poida asinar o modelo ANEXO I bis por ausencia, admitirase unha declaración responsable da persoa que asine a solicitude indicando o motivo polo cal non pode asinar. (SÓ NO CASO DE PROXENITORES NON SEPARADOS NIN DIVORCIADOS)
  • En caso de separación ou divorcio É OBRIGATORIO ASINAR O ANEXO I bis.

Para máis información

PREME AQUÍ

CEP CARLOS CASARES ALXÉN

Benvid@s ao CEP Carlos Casares