RESOLUCIÓN DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Tal como avisamos na anterior publicación, no día de hoxe procedeuse á publicación da listaxe definitiva do Fondo Solidario de libros de texto para o vindeiro curso.

Entrando na aplicación FONDOLIBROS, no apartado CIDADÁN e introducindo o DNI do solicitante, poderedes saber os libtos que vos adxudica o centro.

• As familias de 3º, que lles correspondan menos de 6 libros, fostes contactadas persoalmente polo centro.
  • As familias de 4º, que só lle correspondan 4 libros, deberán mercar os libros de Inglés e Ciencias Sociais.
  • As familias de 5º e 6º que só lle correspondan 4 libros, deberán mercar o libro de Inglés.

Todas as familias que presentastes solicitude, deberiades ter recibido un ABALAR.

Para calquera dúbida contactade co centro por teléfono ou por correo electrónico.

Saúdos e bo verán.

LIBROS DE TEXTO CURSO 24/25

Esta é a listaxe dos libros para o vindeiro curso 2024 - 2025. Están tamén no taboleiro de anuncios da escola.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2024/2025

Informámosvos de que saíu publicada a convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso 2024/2025.

Os prazos de presentación son: do 21 de maio ao 21 de xuño, ambos incluídos.

Cubrirase un único impreso para todas as axudas (libros e material) e será unha única solicitude para tod@s @s fill@s que estarán matriculad@s e/ou admitid@s no noso centro, no curso 2024/2025.

As solicitudes poderanse presentar:

• Preferiblemente por vía electrónica, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, mediante Chave 365 ou DNI electrónico. No procedemento ED330B

(https://sede.xunta.gal)

• A través da aplicación FONDOLIBROS .  No formulario normalizado ED330B, (Anexo I) Neste caso deberá ser igualmente entregada impresa no centro.

• Presencialmente na secretaría do centro, con cita previa, de luns a xoves de 9:40h a 11:00h)

En calquera caso é imprescindible entregar o ANEXO II asinado por todos os membros computables da unidade familiar (entendéndose tamén por computables as persoas proxenitoras separadas legalmente ou divorciadas con custodia compartida).

Nos arquivos adxuntos atoparedes os anexos a cubrir e información de interese.

Ante calquera dúbida, poñédevos en contacto co centro.

CEP CARLOS CASARES ALXÉN

Benvid@s ao CEP Carlos Casares

Grixó, s/n
36458 Alxén-Salvaterra de Miño