Primeiro

SAÍDA DE FIN DE CURSO

Hoxe, día 21 de xuño foi o derradeiro día de curso. E coma todos os anos fomos de excursión para celebralo. Este ano tocou coñecer o interior de Galicia. Despois dunha longa viaxe en autobús, no que algún case morre de fame, (hai que ver de que xeito nos abren o apetito as excursións!!, non o podedes imaxina...) e unha caminata de polo menos 20km!! Bueno, seguro que non foron tantos pero a ós pareceunos, sobre todo á subida, chegamos á FERVENZA DO TOXA, espectacular!!

Despois visitamos o MOSTEIRO DE CARBOEIRO e baixamos á súa cripta. Alí os monitores explicáronnos que un cantante moi coñecido gravara un videoclip e ensinounolo ao saír.

Despois de comer fomos visitar a PONTE DO DEMO onde nos contaron unha lenda moi curiosa sobre a súa orixe, e por último estivemos tomando un xeado e xogando nos columpios da Area de Lecer de Vila de Cruces.

Chegamos moi cansos e cansas pero mereceu a pena polo ben que o pasamos.

Agora queridos nenos e nenas, desfrutade moito do verán, xogade, ide a praia ou ao río, saltade, correde pero sobre todo,

SEDE MOI FELICES!!!

Vémonos en setembro, unha aperta moi forte para todos e todas.

CLUB DE CIENCIA 12 DE XUÑO

O pasado 12 de xuño tivo lugar a derradeira sesión por este curso do club de ciencia para o 1º ciclo. Da man da mestra Belén aprendimos cousas sobre o peso, a forza, a evaporación e a capilaridade do papel, conseguindo clavar unha palliña de refresco nunha pataca, ten truco eh!! que un folio aguantara o peso dun taco de plastilina, e que uns espaghettis soportaran o peso dunha grampadora!!

Tamén, grazas ao experimento da auga que camiña que fixeramos con Sonia na sesión anterior, aprendimos o que é a evaporación, e por último fixemos florecer unhas flores de papel que nos quedaron chulísimas!!

Mirade o ben que o pasamos, ata o vindeiro ano!!

AS PLANTAS

Os nosos compañeiros e compañeiras de 1º nivel están de volta cun novo programa de radio, o último para eles neste curso 18-19.

Esta vez, decidiron que ían falar sobre as plantas e descubriron cousas moi interesantes sobre plantas coma o baobab, a árbore de Tule, os nenúfares... ah! que non sabedes de que plantas estou a falar? Pois escoitade o seu programa...

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

HOXE PASÁMOLO XENIAL!!!!!!! Viñeron os nen@s de Infantil a coñecer o cole. Xogamos a xogos populares:a ra, os birlos, os zancos, os aros e o escondite inglés.

ACTUAMOS PARA ELES!!!! Representamos o conto "A RATIÑA PRESUMIDA"

XOGAMOS NA CASIÑA E NO PARQUE!!!!!

MOSTRÁMOSLLE CADA RECUNCHO DO NOSO COLE!!!!!!

VOLVEMOS VERNOS  EN SETEMBRO COMPAÑEIROS!!!!!!

TRABALLAMOS CON XEOPLANOS E CON BLOQUES LÓXICOS

As matemáticas parécennos moi divertidas. Encántanos facer construcións con bloques lóxicos. Sáennos resultados xeniais. As veces ata reproducimos obras de arte!

A semana pasada comezamos a traballar con xeoplanos. Son unhas táboas de plástico ou de madeira con clavos. Nós facemos figuras xeométricos utilizando gomas elásticas de cores que se suxeitan nos clavos.

FINA CASALDERREY

A madriña da nosa aula chámase Fina Casalderrey. Aprendemos moitas cousas sobre a súa vida e despois lemos un libro seu moi divertido que se chama: Puag, que noxo! Rimos moito léndoo.

Aquí estamos nós cos traballos que fixemos sobre esta autora galega.

O LIBRO DE FELICITACIÓN DO ANIVERSARIO

No cole celebramos o noso aniversario cos compañeir@s: traemos unha torta, cantamos o "Parabéns para ti", felicítannos no recreo pola emisora escolar e os compañeir@s da clase fannos entrega dun libriño de dedicatorias  coa portada personalizada!!!

Mirade que feliz estaba Sara co seu libriño !!!

QUE LLE GUSTA AOS MEUS COMPAÑEIR@S DE MIN?

Nunca vos fixéstedes esta pregunta? Nós, sí!!! Así que cada un elixiu un folio de cor e escribiu o seu nome. A continuación, fómolos pasando aos nosos compañeir@s  e cada un de nós escribiu o que lle gustaba dos demais.

Saíron cousas sorprendentes!!! Logo, decidimos facer un mural e pegalo na corticeira da nosa clase.

DINÁMICA "O NOBELO DE LA"

A que a tod@s nos gusta que nos digan cousas positivas? Na clase de 1º fixemos a dinámica "O nobelo de la". A medida que iamos formando un nobelo coa la de cores a nosa autoestima ía subindo por todo o alto. Que ben senta recibir comentarios positivos d@s compañeir@s.

Animámosvos a que a fagades... xa veredes como acabades cun gran sorriso nas vosas caras Risa

DÍA DO LIBRO

O 23 de abril foi o día do Libro. O alumnado participou nun concurso de poesía ilustrada organizado pola biblioteca partindo dunha cita do autor homenaxeado nas Letras Galegas, Antón Fraguas. A cita dicía así:

“Os libros son compañeiros infatigables, amigos sempre, os máis nobres, os que distraen, os que te fan pensar, que é unha das cousas que hai que facer”.

Saíron fermosas poesías e foi moi difícil decidir o/a gañador/a de cada aula.

Os gañadores foron:

Axel Rodríguez Cambra de 1º