Quinto

Sexto

Quinto

ANISIA MIRANDA

Esta vez, o alumnado de 5º nivel quixo homenaxear a ANISIA MIRANDA, a súa madriña de aula, investigando sobre a súa vida. Así, descubriron que era a muller de Xosé Neira Vilas, que non era galega, pero que cando aprendeu a falar á nosa lingua xa non falaba outra e que traducía textos ao galego de escritores americanos, entre outras cousas... Escoitade!

DESFILE DE ENTROIDO POLAS RÚAS DE SALVATERRA

POR FIN DESFILAMOS COS NOSOS TRAXES!!! NON NOS DABA CHEGADO O DÍA!!!

PRIMEIRO, REUNÍMONOS COS DEMAIS COLES, O CRA A LAGOA E O CEIP DE LEIRADO, NA PRAZA DO CONCELLO, E DESPOIS, FOMOS DESFILANDO ATA O PARQUE DA CANUDA.

QUE GUAPOS ÍAMOS!!!!!

UNHA VEZ ALÍ, LIMOS O TESTAMENTO DO MECO E QUEIMÁMOLO (AO MECO), LOGO, A ANPA DEUNOS A MERENDA, QUE ESTABA RIQUÍSIMA!! INCLUSO HOUBO MOITOS QUE QUIXERON REPETIR BOCADILLO E POR ÚLTIMO FIXEMOS A NOSA ACTUACIÓN, QUE NOS SAIU ESPECTACULAR!!

O NOSO LEMA: O CONXURO DE ALXÉN

OS NEN@S DE 1º E 2º DE DIAÑOS

OS DE 3º E 4º DE CORUXAS.

OS NEN@S DE 5º E 6º DE MEIGAS.

DEIXÁMOSVOS AQUÍ UNHA PEQUENA RECOPILACIÓN DOS MELLORES MOMENTOS DESE DÍA. O ANO QUE VEN, MAIS!!

TABOLEIROS ENTROIDO

AQUÍ TEDES A PROBA DE QUE NO CEP CARLOS CASARES ESTAMOS DE

ENTROIDO!!!!!

INAUGURACIÓN DO ENTROIDO

HOXE FIXEMOS A INAUGURACIÓN DO ENTROIDO MEDIANTE A LECTURA DO PREGÓN E A PRESENTACIÓN DO MECO.

OS ENCARGADOS DA LECTURA FORN LOIS, DANIELA, YERAI, MARTA E LARA DE TERCEIRO.

O MECO ELABOROUNO O ALUMNADO DE SEXTO.

QUE GUAPO LLES QUEDOU!!!                                                                                                AQUI TEDES OS MANDADIÑOS DO MECO PARA A VINDEIRA SEMANA.

O CONXURO GALEGO

Na clase de Relixión, estivemos investigando sobre a QUEIMADA, unha bebida alcólica típica da tradición e da gastronomía galega. Tamén  aprendimos que se lle atribúen propiedades curativas e que  tomada despois do CONXURO, funciona como protección contra maleficios, ademais de manter aos espíritus e demais seres malvados alonxados. MÁGOA QUE OS NENOS NON POIDAMOS TOMALA!!!!!

Se premedes na imaxe poderedes ver como se fai a queimada e no arquivo adxunto tedes a letra do conxuro.

DÍA DA PAZ E NONVIOLENCIA

O día 30 de xaneiro celebrouse o Día Mundial da Paz e Non Violencia. No CEP Carlos Casares celebrámolo creando uns bonitos murais e composicións con mensaxes de paz. Cada curso fixo  o seu e expuxéronse polos corredores do centro. Aquí os tedes, Gústanvos?

CONCURSO PILABOT

PILABOT é un concurso organizado pola Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivena, en colaboración cos Sistemas Colectivos de Responsabilidade Ampliada do Produtor de pilas e acumuladores autorizados na Comunidade Autónoma de Galicia, ECOPILAS, ERP E ECOLEC, en centros educativos de educación primaria e seundaria de Galicia para fomentar a recollida selectiva de pilas e acumuladores portátiles entre o alumnado e a súa familia.

Alumnado, familias e mestras estivemos recollendo pilas nas casas para participar neste concurso e conseguimos encher dous colectores e medio de pilas, o martes 5 de febreiro viñeron recollelos, e sabedes canto recolectamos? Pois un total de 235,950 kg!! Xa son quilos!!

Hai dous premios, un ao cole que máis quilos de pilas recolla en total e outro ao cole que máis quilos de pilas por neno recolla. Gañaremos algún? Manterémosvos informados