Quinto

Quinto

VISITAS DE NADAL

Boa tarde!

Como sabedes, o pasado mes, visitáronnos á escola o querido Apalpador e os Reis Magos de Oriente. Deixámosvos por aquí un pequeno vídeo así como as cartas que o nos nenos e nenas tivemos a oportunidade de lerlle as súas maxestades (ordenadas de 1º a 6º curso).

O APALPADOR

CARTAS AOS RR. MM.

FELIZ 2020

Desde o CEP Carlos Casares desexámosvos un feliz fin de ano e un próspero ano novo; cheo de aprendizaxes, moita ledicia e momentos inesquecibles dos que deixan pegada!

Imaxe creada por BiZkettE1 -www.freepik.es

FELIZ 2020!

FESTIVAL DO NADAL

Boa tarde!

Hoxe traémosvos un pequeno resumo das actuacións do Festival de Nadal e máis abaixo deixamos uns enlaces para as persoas interesadas en visualizar ou descargar as distintas actuacións.

Actuacións de 1º ciclo: "Pan de Millo" e "O apalpador".
Actuacións de 2º ciclo: "Eu teño alguén" e "O lago dos cines"
Contacontos: os contiños de 3º

E... felices festas!

RADIOSALTAMONTES DESÉXAVOS UNHAS FELICES FESTAS

Desde Radio Saltamontes desexámosvos un Bo Nadal e próspero ano 2020. Desfrutade moito destas datas cos vosos seres queridos e... escoitámosnos á volta!

NADAL

Bo día!

Desde Radio Saltamontes traémosvos o último programa do trimestre que elaboramos o alumnado de 5º curso desde a materia de relixión.

Nel atoparedes un montón de datos e curiosidades sobre as costumes tradicionais que nestas datas asolagan os nosos fogares.

Boa escoita e Bo Nadal!

RECOMENDACIÓNS PARA O NADAL

Desde a biblioteca do CEP Carlos Casares desexámosvos un  Bo Nadal e unhas festas moi felices e deixámosvos unhas recomendacións aproveitando que o Apalpador está á volta da esquina!

BO NADAL!

O NADAL

Boa tarde!

Aproxímase o Nadal e con el as celebracións no CEP Carlos Casares. E con tal motivo, e coa axuda da ANPA, xa temos a escola vestida coas súas mellores galas. Podedes ver as fotos con máis detalle en: https://photos.app.goo.gl/jkaWA8GXtj89A2SP9

O día de mañá, xoves 19 de decembro, ás 12 horas, terá lugar o festival que porá o punto e final a este trimestre, e contaremos coas seguintes actuacións:

Teatro "Sobremesas sobre versos" (3º ciclo).

Canción "Pan de Millo" (1º ciclo).

Canción "Eu teño alguén" (2º ciclo).

Canción "O Apalpador" (1º ciclo).

Canción "O Ghai-Ghai" (3º ciclo).

Baile "O lago dos cisnes" (2º ciclo).

Actuación sorpresa.

E xa para despedir a semana, o venres 20, teremos a visita do Apalpador, do  e da amiga invisible e dos Reis Magos de Oriente.

Aproveitamos para desexarvos desde aquí unhas moi felices festas e agradecervos o traballo e a colaboración ao longo deste trimestre!

Bo Nadal

25N

O 25N no CEP Carlos Casares sumámonos ás concentracións que tiveron lugar ao longo de todo o mundo en contra daviolencia de xénero. E non se nos ocorreu mellor xeito de facelo que recordar a todas e cada unha das mulleres que no que levamos de ano perderon a vida a mans das súas parellas ou ex-parellas.

Así, como sinal de dó e en memoria de todas elas e tantas outras, todo o alumnado e claustro gardamos un minuto de silencio fronte ao mural que elaborou a mestra Susana cos e coas alumnas de 2º ciclo, e que pretende visibilizar a cadaunha das vítimas.

Consideramos tamén moi necesario recordar desde aquí, que a actual lei española, a Lei Orgánica 1/2004,contabiliza como vítimas de violencia de xénero aquelas mortes perpetuadas por agresores que gardan un vínculo de afectividade coa vítima, polo que moitas das mulleres vítimas de violencia machista non entrarían dentro das estatísticas de violencia de xénero, e por tanto non teñen nome nin rostro.

Por todas elas e por unha sociedade máis igualitaria, desexamos con arela que nin unha máis, nin unha menos.

Álbum: Curso 19-20 -> 25N

COCO-ALXÉN

O pasado venres, como xa sabedes, celebramos o noso preciado Coco-Alxén. Nesta edición, o alumnado traballou

moitísimo, e o resultado foron unhas estupendas cabazas a mar de orixinais, con todo luxo de detalle. Así, o noso

centro engalanouse con cocos terroríficos, cocos aventureiros, outros máis adorables... Pero sen dúbida os cocos

estrela da xornada foron os cocos baseados no noso proxecto anual: o comedor, obxecto do noso premio especial, o

máis desexado!

E por toda esta adicación, o xurado de Coco-Alxén decidiu invocar ao Coco Supremo que ditou repartir agasallados

entre todos e toda as participantes para agradecer a súa implicación. Logo dunhas cantas ofrendas e rituais do máis

variopinto, o Gran Coco seleccionou aos cocos premiados que pasaron a formar parte do mostrador laureado que se

exhibe na entrada da nosa escola.

Deixámosvos unhas fotos de todas as cabazas participantes así como das premiadas:

Noraboa aos e ás ganadoras e  a todo o alumnado que participou polo cariño e implicación postos no proxecto!

Vémonos no próximo Coco-Alxén!

Aquí o album con todas as fotos: https://photos.app.goo.gl/Gqnv2QpH2ugASP3z5

O NOSO PROGRAMA MÁIS INTERNACIONAL

O pasado xoves 24 de outubro, desde Radio Saltamontes transmitimos un programa moi especial, acompañados do alumnado procedente de Cividale del Friuli e Rovinj (Istria), co que partillamos unha semana chea de momentos inesquecibles.

Neste programa, explicamos entre outras cousas, en que consiste o Proxecto RUSH e porque é tan importante para nós. Tamén preparamos algunhas preguntiñas para coñecer un pouco mellor aos nosos convidados e convidadas.

Estade ben atentos porque traemos algunha que outra sorpresiña para despedir o programa tal e como se merece!

Aproveitamos para agradecer ás familias acolledoras e a todo o alumnado pola súa xenerosidade e boa disposición e así converter ao noso centro nun espazo de encontro internacional!

Ata outra e... BOA  ESCOITA!