SEMANA DA PRENSA E DÍA DA MULLER

No CEP Carlos Casares traballamos o día da muller e a semana da prensa de forma conxunta. Cada clase escolleu unha muller deportista e elaborou unha noticia. Con cada deportista traballáronse diferentes valores e historias de superación.

A clase de 1º elixiu a resiliencia con Teresa Portela, 2º traballou a superación con Adiaratou Iglesias, 3º e 4º escolleron dúas campioas do mundo; Aitana Bonmatí e Teresa Abelleira, 5º decantouse pola polifacética Susana Rodríguez e 6º redactou sobre a “reciclaxe deportiva” de Desireé Vila.

As noticias quedaron expostas nas portas de cada aula xunto cunha infografía da súa vida.

O venres 8 de marzo, cada curso fixo unha simulación da recollida da medalla e unha presentación biográfica sobre a vida da súa muller deportista escollida. Para rematar con esta conmemoración, os nenos do centro participaron nun Kahoot sobre as mulleres traballadas.

Queredes acceder á nosa galería de imaxes? Clicade aquí.

Noticias cole.pdf4.65 MB
Infografías.pdf5.66 MB