Quinto

Sexto

Matemáticas 6º ( Martes 27 de outubro)

Boa tarde:

Hoxe en matemáticas imos correxir o exercicio 26 da páxina 9. Repasaraemos todos estes exercicios cando voltedes a aula así que tende calma se tendes dificultades.

Despois tendes que facer os outros tres exercicios desa páxina, e dicir, o 27 o 28 e o 29.

Ánimo que pronto estaremos de novo xunt@s na aula.

Forza!!!

Mestra Luz

TAREFAS 27 OUTUBRO 6º (LENGUA E LINGUA)

Olaaaa!!!!! Espero que tod@s esteades ben e con moitas gañas de voltar ao cole. As mestras e os compis botámosvos de menos. Para que non vos aburrades, aquí vos deixo as tarefas de Lingua e Lengua que fixemos hoxe na aula. Premede no arquivo adxunto para velas.

Apertas. Montse.

ENGLISH WORK 6TH GRADE (Tuesday 27th October)

Hello children!!

Here you have your work for today. It sounds familiar to you, doesn't it? Exactly!! It is the worksheet I gave you the last Thursday you were at school. Please, do it again if you don't have it or finish it if you have it at home.

Then, check the solutions here.

See you soon

Belén

(click on the title)

Hola nenos e nenas??

Aquí tedes o traballo de hoxe. Resúltavos familiar verdade? Exacto! É a ficha que vos dei o derradeiro xoves que estivestes na escola. Por favor, facédea de novo se non a tedes ou rematádea se a tedes en casa.

Despois, comprobade as respostas aquí

Vémonos prontiño

Belén

(clicade no título)

CIENCIAS DA NATUREZA 6º (Luns 26 de outubro)

Boa tarde:

O traballo que imos facer ata o mércores divídese en dúas partes.

1ª PARTE: CORRECCIÓN DE TAREFAS DE DÍAS ANTERIORES.

2ª PARTE: TEORÍA SOBRE O  COIDADO DO APARATO LOCOMOTOR E LESIÓNS, FICHA DE TRABALO E UN EXPERIMENTO.

PREME NA IMAXE PARA VER AS CORRECCIÓNS PREME NA IMAXE PARA O NOVO TRABALLO

MATEMÁTICAS (LUNS 26 DE OUTUBRO)

A tarefa que vos presento hoxe ten varias partes:

1º  Ficha de corrección dos exercicios das páxinas 6 e 7 (correxide con bolígrafo vermello)

2º Explicación de divisións equivalentes e facer os exercicios 21 e 22 da páxina 8

3º Explicación de operacións combinadas e facer o exercicio 26.

TAREFAS 6º (26 OUTUBRO) LINGUA, LENGUA E SOCIAIS

Boa tarde mozos e mozas!!!! Empezamos unha semana máis con enerxía.

No arquivo adxunto atoparedes as tarefas de Lingua, Lengua e Soci que fixemos hoxe na clase.

Moitos ánimos para tod@s vós, cada vez queda menos para a volta.

Apertas da mestra Montse.

APEIROS E TREBELLOS RELACIONADOS COA AGRICULTURA

LEMBRÁDEVOS DE IR ENVIANDO AO CORREO DO TERCEIRO CICLO FOTOS DOS APEIROS E TREBELLOS RELACIONADOS COA AGRICULTURA E DE PERSOAS OU FAMILIAS FACENDO AS TAREFAS DO CAMPO OU DA HORTA. ALGÚNS  E ALGUNHAS COMPAÑEIROS/AS XA ENVIARON COUSAS MOI INTERESANTES. CANDO REGRESEDES Á AULA FACEMOS UN VISIONADO DE TODAS AS FOTOS.

Coidádevos moito e vémonos pronto.

A vosa titora

Luz

MATEMÁTICAS (23 DE OUTUBRO)

BOA TARDE A TODOS E TODAS:

HOXE IDES TRABALLAR AS RELACIÓNS ENTRE A MULTIPLICACIÓN E A DIVISIÓN. PARA FACER OS EXERCICIOS SÓ TENDES QUE TER EN CONTA QUE DUNHA MULTIPLICACIÓN PODEMOS OBTER DÚAS DIVISIÓNS. COPIADE NA LIBRETA O EXEMPLO QUE APARECE NA EXPLICACIÓN DO LIBRO E FACEDE OS EXERCICCIOS 17 E 18 DA PÁXINA QUE VOS ENVÍO.

Obradoiro debuxo técnico (Venres 23 de outubro)

Hoxe no obradoiro de debuxo técnico construímos triángulos a partir dos seus lados.

Déixovos unha lámina das que se fixo na clase e un vídeo. Na primeira parte do vídeo explica como podedes debuxar os triángulos con regra e compás. Como non tendes o bloc de debuxo na casa podedes facelo nun folio.

Preme no debuxo para ver a lámina

RELIXIÓN 23-10-20

Boa tarde!!!!

Aquí vos deixo o traballo que fixeron os vosos compañeiros pola mañá. Tedes que ler estas dúas páxinas e despois facer o exercio 1 e copiar o descubro palabras. Podedes facelo nun folio e despois cando vos reincorporedes pegámolo na libreta.

Boa finde.