E. Infantil

VERBATECA- LABORATORIO DE PALABRAS

Esta actividade forma parte do programa educativo do concello de Ourense, realizada no noso centro para nenos/as de  infantil.

Xogando, traballouse a observación, memoria, expresión oral e corporal, coordinación e coñecemento de palabras da nosa lingua sobre diferentes temáticas...

Esta actividade ten como obxectivos:
Potenciar o traballo en equipo.
Aumentar o vocabulario.
Crear unha comunicación afectiva e directa na que os alumnos e alumnas participen activamente.
Manter unha boa actitude de escoita.
Motivar á lectura por medio da oralidade.
Fomentar a imaxinación e a creatividade.

GRADUACIÓN 6º DE INFANTIL

Xa estamos a piques de rematar este curso, co que finaliza unha fermosa etapa chea de vivenzas que non imos esquecer.

A titora Laura e todas as profes que estivemos con vós en infantil, desexámosvos,

MOITA SORTE EN PRIMARIA!

promoción inf 2023

Os nenos e nenas de 6º de infantil xa están listos para que xogues con eles a gradualos/as

"FEO" de Caramuxo teatro.

Hoxe o alumnado de infantil, asistiu ao auditorio municipal para ver a obra de teatro "FEO" da compañía Caramuxo teatro, dentro do programa de actividades escolares Afundación.

Inspirado no conto "O Parrulo Feo" de Hans Christian Andersen. A pequena fábrica de parrulos de goma (Papero Giallo) produce todos os días centos e centos de parrulos do mesmo tamaño e cor, mais un día sae un parrulo diferente...

A obra é un canto á diversidade e á reivindicación da esencia propia, incidindo na importancia de coñecérmonos e aceptármonos como somos.

MIRA QUE BOCA

Hoxe visitounos o Hixienista do centro de saúde "Novoa Santos", para sensibilizar aos escolares de infantil da importancia que ten unha alimentación saudable e o cepillado de dentes para unha boa saúde buco-dental. Tamén ensinounos como cepillar os dentes e recordounos que se debe facer como mínimo tres veces ao día despois de cada comida, durante 2 minutos.

PROMOCIÓN 2019-2022, 6º de Infantil.

vivenzas graduados 6º inf

A titora Tere e todas as profes que estivemos con vós en infantil, desexámosvos ... MOITA SORTE EN PRIMARIA!

EMERXENCIA, XOGO SIMBÓLICO

En infantil, xogamos a resolver unha emerxencia e asi tamén lle dimos unha utilidade ao noso teléfono que comunica a aula de 4º coa de 5º de infantil.

O NOVO PARQUE DO CEIP VISTAHERMOSA

Os máis peques do cole xa teñen un novo parque.

Así de contentos/as disfrutan tódolos días.