LETRAS GALEGAS 2023

Francisco F. del Riego. Escritor, xornalista, editor, profesor e político

O alumnado de 6º ilustrou estes cartaces na conmemoración desta data resaltando a faceta de Don Paco como gran escritor, editor, xornalista, divulgador, colaborador da BBC e como gran defensor da lingua galega.

Sulamita e Dani Marco, Mateo, Dacosta e Benja
Carla, Carlota e Saray Ezequiel, Sergio, Pablo e Pedro
Candela, Helena, Sofía, Xiana e Yosué

VIÑETAS DE MELODÍAS

Cómic da canción de Uxía Lambona "Muxía&Roll"

Polas Letras Galegas cantamos e bailamos esta canción. Unha actividade artística na que non podía faltar o debuxo creativo.  Yara de 4º fixo este cómic da vaca Muxía

comic de muxiaroll

Día das Letras Galegas na clase de 4 anos

Aquí vos deixamos unha mostra das actividades realizadas na clase de  4º de infantil, celebrando o Día das Letras e descubrindo a Florencio Delgado Gurriarán.

letras galegas inf

FESTA DAS LETRAS

Letras Galegas 2022

"Galicia infinda" é un libro de poemas de Florencio Delgado Gurriarán, escritor valdeorrés, a quen se lle dedica  o día das Letras Galegas. "A súa vida foi unha chea de atrancos pero tamén de alegrías polo seu amor á lingua e á cultura galegas" Primavera das Letras

Fai click nos enlaces interactivos para ver diferentes actuacións e traballos. Cartel realizado polo alumnado de 5º de EP.

Xornada chea de bonitas experiencias:

- Visita sorpresa de robots cargados con versos de Xela Arias e flores feitas ca impresora 3D.

- Lectura e recitado de poemas da autora a través da megafonía.

- Canción e baile da versión de "Intemperiome" por parte dos nenos de 5º e 6º de Primaria.

- Baile "E pousa pousa"  e interpretación do "Himno Galego" no patio.

Sen olvidarnos do resto das actividades realizadas nas aulas ao longo das últimas semanas (murais, decoración de fotos, retratos, letras 3D, lecturas...)

Flores en 3D con versos de Xela Arias

Comezamos deseñando e  imprimindo 160 unidades de flores en 3D

flores en 3D Tinkercad Flores en 3D

Cada flor serviu de anel/soporte dun rolo de papel con versos de Xela Arias

flores e versos

As flores foron entregadas ao alumnado de cada clase por repartidores e repartidoras que empregaron os mBots con remolques feitos con distinto material de reciclaxe

remolque mbot  remolques
 Rubén e Luís en plena construción  Nadia, Aitana, Carla e Martina dando os útlimos retoques

O alumnado de 6º foi o encargado das entregas, para iso tiña que cubrir un recibo de entrega e a súa vez a clase tiña que asinar a conformidade co produto entregado.

Tamén imprimimos as letras do nome de Xela Arias en 3D que luciron cos retratos expostos nos corredores do centro.

letras

Actividade realizada polo equipo Biblioteca creativa, ENDL e AAEE

Retratos de Xela Arias

Ao entrar un retrato de Xela cos portarretratos feitos polo alumnado usando material reciclado coas fotos da súa etapa de bebés.

Tódolos bebés son tu e ningún coma ti.
Tódolos nenos son tu e ningún coma ti.

retratos xela

Tamén deseñamos e imprimimos as letras do seu nome en 3D

retrato nome xela en 3D

Xela Arias encheu de cor e tenrura a entrada e os corredores do centro.

retratos Xela Arias

Esta é a nosa homenaxe a Xela Arias na celebración das Letras Galegas 2021.

- Lúa, Bea, Adriana A, Adriana C, Hugo, Helena, Nara e Ían de 5º curso, crearon esta coreografía chea de forza e bailárona no acto das Letras Galegas.

- Así canta o grupo de 6º a canción da Banda da Loba, que adapta a música aos versos do libro de poemas "Intempériome" de Xela Arias.

grupo de 6º

"Hasme oír" de A Banda da Loba conta coa colaboración da Secretaría Xeral de Política Lingüística como proxecto apoiado no marco da programación institucional das Letras Galegas 2021.

LETRAS GALEGAS 2020

Coreografía da canción "As pitas baixo a choiva" A banda das pitas.

Só necesitades un paraugas e moito ritmo

Grazas a tod@s @s nen@s e compañeir@s pola vosa axuda!

Actividade interdisciplinar de Educación Física, Música e Biblioteca.

LETRAS GALEGAS 2020

O alumnado do centro realizou estas manualidades, debuxos, collage... sobre Carvalho Calero, inspirándose nalgunha das súas obras, poemas, na súa vida.

-Carvalho Calero's crafts.