Eventos

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Marzo 22, 2020 »
DomLunMarMérXovVenSáb
22
23
24
Start: 03/24/2020 11:55

Hoxe en día está moi de moda o concepto de Intelixencia Emocional que fai referencia a capacidade de xestionar, comprender e manexar as nosas emocións (Daniel Goleman). Pouca cousa non é!

Chegar a eso non é doado, pero vai mellorar en moito a nosa calidade de vida e a nosas relacións sociais. E se algo queremos todos e que as nosas nenas e os nosos nenos acaden estes obxectivos tan prezados.

Pero, como o logramos?

 

Din, os que saben disto, que hai que traballar 5 eidos:

1. Coñecernos a nos mesmos e as nosas emocións (os nosos estados de ánimo)

2. Controlar as nosas emocións (autorregularnos)

3. Automotivarnos (non esperar que sexan os demais os que nos motiven)

4. Empatía (recoñecer o estado de ánimo dos demais)

5. Habilidades sociais.

 

Hai moitas cousas sinxelas que podemos facer para axudalos:

- Preguntarlles como se senten ( non só cando estean tristes ou enfadados), e que intenten dicirnos o por que.

- Dicirlles como nos sentimos e explicarlle o por que.

- Cando se enfadan, darlles un tempo para calmarse e que despois nos digan o motivo.

- Lerlle contos e adicarlle un tempo a falar deles.

- Cando temos un conto novo, antes de lelo, ver xuntos os debuxos e tratar de descubrir as emocións dos personaxes.

- Xogar con eles. Se teñen bonecos de superheroes está ben xogar a que se enfadan, choran ou teñen medo, para que entendan que todos poden expresar tódalas emocións.

- A música e a pintura tamén axudan, e moito, a amosar as nosas emocións, está ben incluílas nas nosas vidas.

 

Start: 03/24/2020 12:08

Hoxe en día está moi de moda o concepto de Intelixencia Emocional que fai referencia a capacidade de xestionar, comprender e manexar as nosas emocións (Daniel Goleman). Pouca cousa non é!

Chegar a eso non é doado, pero vai mellorar en moito a nosa calidade de vida e a nosas relacións sociais. E se algo queremos todos e que as nosas nenas e os nosos nenos acaden estes obxectivos tan prezados.

Pero, como o logramos?

 

Din, os que saben disto, que hai que traballar 5 eidos:

1. Coñecernos a nos mesmos e as nosas emocións (os nosos estados de ánimo)

2. Controlar as nosas emocións (autorregularnos)

3. Automotivarnos (non esperar que sexan os demais os que nos motiven)

4. Empatía (recoñecer o estado de ánimo dos demais)

5. Habilidades sociais.

 

Temos cousas sinxelas que podemos facer para axudarlles  coas emocións:

- Preguntarlles como se senten ( non só cando estean tristes ou enfadados), e que intenten dicirnos o por que.

- Dicirlles como nos sentimos e explicarlle o por que.

- Cando se enfadan, darlles un tempo para calmarse e que despois nos digan o motivo. Non sacarlle importancia.

- Lerlle contos e adicarlle un tempo a falar deles.

- Cando temos un conto novo, antes de lelo, ver xuntos os debuxos e tratar de descubrir as emocións dos personaxes.

- Xogar con eles. Se teñen bonecos de superheroes está ben xogar a que se enfadan, choran ou teñen medo, para que entendan que todos poden expresar tódalas emocións.

- A música e a pintura tamén axudan a amosar as nosas emocións, está ben incluílas nas nosas vidas.

 

Start: 03/24/2020 12:15

Hoxe en día está moi de moda o concepto de Intelixencia Emocional que fai referencia a capacidade de xestionar, comprender e manexar as nosas emocións (Daniel Goleman). Pouca cousa non é!

Chegar a eso non é doado, pero vai mellorar en moito a nosa calidade de vida e as nosas relacións sociais. E se algo queremos todos e que as nosas nenas e os nosos nenos acaden estes obxectivos tan prezados.

Pero, como o logramos?

 

Din, os que saben disto, que hai que traballar 5 eidos:

1. Coñecernos a nos mesmos e as nosas emocións (os nosos estados de ánimo)

2. Controlar as nosas emocións (autorregularnos)

3. Automotivarnos (non esperar que sexan os demais os que nos motiven)

4. Empatía (recoñecer o estado de ánimo dos demais)

5. Habilidades sociais.

 

Temos  cousas sinxelas que podemos facer para axudalos coas emocións:

- Preguntarlles como se senten ( non só cando estean tristes ou enfadados), e que intenten dicirnos o por que.

- Dicirlles como nos sentimos e explicarlle o por que.

- Cando se enfadan, darlles un tempo para calmarse e que despois nos digan o motivo. 

- Lerlles contos e adicarlle un tempo a falar deles.

- Cando temos un conto novo, antes de lelo, ver xuntos os debuxos e tratar de descubrir as emocións dos personaxes.

- Xogar con eles. Se teñen bonecos de superheroes está ben xogar a que se enfadan, choran ou teñen medo, para que entendan que todos poden expresar tódalas emocións.

- A música e a pintura tamén axudan a amosar as nosas emocións, está ben incluílas nas nosas vidas.

 

25
Start: 03/25/2020 14:57

A atención é un dos requisitos básicos para a aprendizaxe. No colexio trabállase de maneira interdisciplinar e transversal coas tarefas cotidianas, e a veces con actividades explícitas.

Tamén se pode traballar na casa de xeito lúdico.

Aquí van algunhas recomendacións:

1. Practicar 2 ou 3 veces a semana, non máis de 15 minutos.

2. Sería bo facelo para cambiar de tarefa, a modo de pequeno descanso, cun xogo ou unha ficha que lles guste.

3. Non facilitarlle en exceso a tarefa.Aclararlle as dúbida cun exemplo e deixarlles facer a eles.

4. Non sinalarlle os erros, deixar que se decaten eles a través da repetición. Lembra que é un traballo lúdico.

5. Animalo sempre cun "estás a facelo moi ben" ou "bo traballo", sen darlle importacias aos fallos.

Os puzles e os xogos de construción son moi bos.

Aquí vos deixo algunhas fichas sacadas da páxina de Orientación Andújar (https://www.orientacionandujar.es/)

 

26
27
28
Distribuir contido