Traballando coa electricidade en 6º de EP

Enchufados á aprendizaxe! O alumnado de 6º de Primaria ilumina os seus proxectos de electricidade.

Ao longo do segundo trimestre a chispa da creatividade acendeuse na aula de 6º de Primaria, onde o noso alumnado embarcouse nunha emocionante aventura científica: deseñar e construír os seus propios proxectos de electricidade!

Con entusiasmo e destreza, os estudantes, traballando individualmente ou en grupos, deron vida a unha gran variedade de circuítos eléctricos. Desde sinxelas lanternas que iluminaban a escuridade ata enxeñosos carruseis que xiraban sen parar, cada proxecto reflectía o enxeño e a dedicación dos seus creadores.

Guiados pola súa mestra de Ciencias Naturais, os nenos e nenas exploraron os fundamentos da electricidade, aprendendo sobre conceptos clave como a corrente eléctrica, a tensión e a resistencia. A través da experimentación e da proba e erro, lograron dominar o funcionamento de compoñentes básicos como cables, pilas, interruptores e bombillas.

Os resultados foron realmente sorprendentes. O alumnado de 6º de Primaria deslumbrounos cos seus proxectos orixinais e funcionais:

• Carruseis que xiran sen paraR.
  • A Torre Eiffel que brilla na escuridade.
  • Coches que andan sos...

O momento máis importante chegou coa exposición dos proxectos. Cada grupo ou alumno/a tivo a oportunidade de explicar ao resto da clase o funcionamento da súa creación, despertando a curiosidade e o entusiasmo dos seus compañeiros.

Máis aló da construción dos proxectos, esta actividade fomentou no alumnado unha serie de habilidades valiosas:

• Pensamento crítico e resolución de problemas.
  • Traballo en equipo e colaboración.
  • Creatividade e innovación.
  • Capacidade de seguir instrucións e aplicar coñecementos.

En definitiva, unha experiencia electrizante que permitiu aos nosos alumnos e alumnas de 6º de Primaria mergullarse no apaixonante mundo da electricidade, dunha maneira práctica, divertida e memorable.

Parabéns a todos polo seu brillante traballo!