Historia do CEP Campolongo

14 Anos na REGAU e na REAU - Rede de Escolas Asociadas a UNESCO - Galega e Estatal

Cursos 2008/22 .  A andaina da nosa escola nesta Rede Galega de  Escolas Asociadas a UNESCO comezou no  curso 2008/09

Historia do Campo de fútbol de Campolongo

- O campo non chegou a un ano de vida porque o solar vendeuse ao Concello para instalar o cuartel de Artillería.

Historia do CEP Campolongo en verso - 50º Aniversario (1973/23)

- Coplas da Historia do CEP Campolongo-  (164)

Coplas do Maio (88, a maioría seleccionadas das anteriores).

Moitas delas teñen ligazón para ampliar a información da copla, nalgunha faia, de momento a ligazón). Estamos intentando solucionar o problema.

De Sanatorio Santa Teresa a C.R.E. Santiago Apostol

Un dos edificiós de Campolongo que mantivo algunha relacion co noso centro foi o CRE Santiago Apostol.  Imos contar algunhas curiosidades  desta coñecida edificación que pasou de ser un sanatorio  a unha residencia de estudantes e finalmente un C.R.E. da ONCE (Organización Nacional de Cegos Españois). Axiña poremos unha entrevista que se lle fixo a un dos directores e que temos nunha das revistas da escola.

Histórico da creación dos institutos de Pontevedra

· 1845: creación do Instituto de Pontevedra

· 1963: creación do Instituto Feminino de Pontevedra (actual IES Valle Inclán  desde 1966)

· 1971: o Instituto Masculino trasládase ó Verxel e en 1973 pasa a chamarse Sánchez Cantón

· 1975: reconversión do primeiro centro de formación profesional en Instituto Politécnico (actual IES Frei Martín Sarmiento, desde 1998)

· 1978: inauguración do Instituto de bacharelato A Xunqueira I

Cambios importantes dende 1870-1900 en Pontevedra

Desde 1870 a 1900 acontecen algúns cambios importantes para a cidade:

Álbum: 50º Aniversario 1973 - 2023 -> Cambios importantes 1870-1900 en Pontevedra

Crónica da Casa e linaxe dos marqueses de leis con varias noticias de .. Pontevedra

Atopamos un recorte de prensa, asinado por Javier Landín, de 1962,  que fala das Crónicas da

Abandono do patrimonio de Pontevedra - O Pazo de Campolongo

O Pazo de Campolongo, pertenceu  desde o século XVI a varias familias emblemáticas de Pontevedra: Leis, De la Vega,  Cruu, Salazar, Figueroa, Montenegro

Historia da Praza de Galicia e da Estación Vella

Coa construción da estación de ferrocarril en Pontevedra, que recibíu a sua primeira locomotora o 16 de Maio de 1884, adecuouse un amplo espazo público enmarcado polo final das rúas de Augusto González Besada, Andrès Muruais e Andrés Mellado, así como polo edificio da estación.