Castelao

Artigo relacionado

Álbum: 2022/23 -> Castelao - Exposición

Exposición de fotos con Castelao

Celebramos o aniversario do célebre , narrador, ensaísta, dramaturgo, debuxante, médico e político galego Alfonso Daniel Rodríguez Castelao facéndonos unha foto con algunha das imaxes que o representan.

Ver panel de 1º Ciclo.  - 2º Ciclo   - 3º Ciclo    - Toda a exposición  - Ver máis fotos na Galería - Cartel cunha pequena biografía.

Facer un Brincaletras sobre Castelao

-   Artigo relacionado.

Aniversario de Castelao

Proposta do EDNL:  Co gallo do "Día de Castelao" o vindeiro 30 de xaneiro, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega deste centro propón que o alumnado faga unha foto coa figura de Castelao que podemos atopar na cidade para visibilizar a súa figura (no Café Moderno, na Rúa Alta,...) . Deberán traer a fotografía impresa (tamaño máximo unha cuartilla) antes do 25 de xaneiro para facer un mural entre todo o alumnado do colexio. Non quededes sen participar! Esperamos o voso retrato.  VER O RESULTADO DA EXPOSICIÓN

Clicando na imaxe, e logo nas palabras, tamén poderás aprender en Yogote unha das célebres frases de  Castelao.

Brincaletras (xogo): Canto sabes de Castelao?

Artigos relacionados : Castelao en Europa ...  - A Derradeira lección do mestre.  - Roteiro Castelao.  - Obra gráfica.