Venres de cine

Este venres proxectáronse na biblioteca as curtas "Boudin´  La oveja rapada" (curtametraxe de Pixar), e "Ian" (da Funcación Ian).

Venres de cine

Xoves de Conto

Este xoves leron o conto "¡Qué golazo!" os alumnos de 6º A Xabi e Mateo R.; e o conto "A princesa que vocexaba" os alumnos Mauro e Rubén de 6ºA

Álbum: 2023-24 -> Xoves de conto

Venres de Cine - Cuerdas

Hoxe, coa curta "Cuerdas" encheuse a Biblioteca do centro.

Venres de Cine - Cuerdas

Primeiro Venres de Cine

As curtametraxes que se viron este primeiro  venres foron  "Lou", sobre a temática do acoso escolar.  E "Unha princesa en apuros" coa temática do cambio climático.

Primeiro Venres de Cine

Primeiro Xoves de Conto

Álbum: 2023-24 -> Xoves de conto

Inauguramos a Biblioteca con Fina Casalderrey

O 24 de outubro, Día Internacional das Bibliotecas, tivemos o pracer de gozar das historias de medo da mestra e escritora  Fina Casalderrey, e deste xeito inaugurar este ano a renovada Biblioteca do centro. Agradecemos a ANPA a súa colabarión no evento, especialmente na decoración das portas do colexio e da Biblioteca en xeral.

Álbum: 2023-24 -> Semana de Medo con Fina Casalderrey

Xoves de Conto

Este xoves leron o conto "Animales de la granja" os alumnos de 6º A Xabi, Pedro, Rubén e Mario.

Xoves de conto - O Patiño Feo

Lola, Alicia e Martina no Contacontos dos Xoves