Becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Aberto prazo de presentación de solicitudes de becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso 2024/2025 que abranguerá dende o 30 de abril de 2024 ata o 13 de setembro de 2024.

Enlace web  solicitudes.

ACTIVIDADE DE ORIENTACIÓN PARA 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Actividade de orientación organizada polo alumnado do TSEAS (Técnico Superior en Ensinanza e animación Sociodeportiva) do IES Sánchez Cantón en coordinación co noso centro.

NOTA: Por causa do tempo aprázase para o venres 24 de maio.

Maio - Alumnado gañador dos debuxos dos Maios coa camiseta de agasallo

Ver  debuxos

Álbum: 2023-24 -> Maio - Gañadores dos debuxos por niveis

Educación Viaria coa Policia Local de Pontevedra - Manexando bicicletas

Os pasados 7 e 8 de maio tivemos unha xornada de educación viaria grazas á colaboración do Concello de Pontevedra a través da súa policía local.

Álbum: 2023-24 -> Educación Viaria - Bicicletas

Sun Iou - Amor sen condicións - Primeiro Ciclo - 1º e 2º de Primaria

Para cantar o 16 de maio no cole. A letra vai en subtítulos no vídeo. Letra en PDF

Saída ao Museo de Pontevedra

Visita o próximo mércores 15 ao Museo de Pontevedra por parte dos cursos de primeiro e segundo. 1º fará o taller "Mira que te mira" e 2º o taller  "Trea, miña amiga da prehistoria".

Maio no cole

Unha vez pasadas as borrascas chegou, por fín, o bo tempo para poder cantar o Maio na escola.

Maio no cole

Xoves de conto.

O pasdo xoves leronse os contos "Hay algo más aburrido que ser una princesa rosa?" e "Chibos Chibóns"; por Carlota, Elis e Shaddai de 5ºB, e Irea e Martina de 3ºA respectivamente.

Galeria fotos xoves de conto