5 de xuño - Día Mundial do Medio

O día 5 de xuño celébrase en todo o mundo este día tan importante para o noso planeta.  O lema deste ano é "Unha soa Terra".  Na escola estamos a facer  unhas actividades interactivas dende a nosa Aula virtual.  Pódense facer todas xuntas ou individualmente. As conmemoracións están posta por orde de celebración durante o curso. Ver no Portal da Lingua.

Hai tamén para descargar ou imprimir unha pequena unidade didáctica sobre o Medio que atopamos na rede (do Concello de Coruña).

- Artigo relacionado "O Ártico rompe"

Wordle Campolingua

Amplia o teu vocabulario en galego e adivina as palabras no "wordle" de Campolingua.  Nesta nova  campaña do galego , na escola fixemos un xogo onde terás que descubrir algunha das palabras que tes no PDF. Recorda que unha das pistas é o número de letras que che pide o xogo, pois hainas de cinco, de seis ... Serás quen de atopalas?  Descarga o PDF para poder xogar (en liña non funciona) ou copia a ligazón e abre umha nova ventana no ordenador.

Quen quere ser millonario - Edición Letras Galegas 2022

XOGA A QUEN QUERE SER MILLONARIO - EDICIÓN LETRAS GALEGAS 2022

CLICA NO ENLACE E DESCARGA O ARQUIVO ADXUNTO:

Quen quere ser millonario - Edición Letras Galegas 2022 Ficheiro

Pensatermos - Novo xogo para traballar o vocabulario galego

Normas:  - Necesitas formar palabras con estas letras.  - As letras pódense repetir.   -  Requírese a letra do medio. -  As palabras deben ter polo menos 3 letras.

Adiviña a palabra con "Wordle"

Chega ao galego "Wordle". Un xogo dixital para adiviñar palabras en aberto na rede. Só se pode buscar un palabra por día.

Desenrolo:

-Escríbese unha palabra de 5 letras en galego e logo dámoslle a "Intro" (Enter).

- As letras que saian en verde están ben colocadas, en amarelo están na palabra pero non no seu sitio. En gris, son letras que non están na palabra. Hai seis intentos para descubrila.

Versión en galego creada por Abraham Martínez Gracia. Ligazóns relacionadas: Facer o mesmo xogo en portugues. - Idem en inglés  - En español. Este xogo atópase nesta páxina web na Etiqueta "Xogos Educativos".

Atopa as palabras relacionadas co Nadal

Recursos Educativos no Espazo Abalar da Xunta

Xogos Educativos no Portal das Palabras

English Vocabulary Quizzes - Animals

Click  on the picture  to play  animal game. When you're in, press the Start button to begin the game.  Play whith other words.

Others plays