Fotos-Selección

Obradoiro Picasso

Creamos con Picasso
Este mes o alumnado de terceiro asistiu a unha actividade no Café Moderno Afundación titulada "Picaso protagonista". Nesta actividade fixeron un obradoiro coa técnica de collage partindo de material reciclado e unha visita guiada pola exposición titulada "Viñetas no cómic español contemporáneo co gallo do 50 aniversario da morte deste artista.

Álbum: 2023-24 -> Obradoiro Picasso

Samaín coas caveiras de Campolongo

Ver todas na Galería de imaxes

Álbum: 2023-24 -> Samaín coas caveiras

Campioa Zonal do Cros Escolar XOGADE 2023 de Pontevedra

Lía Geralavicius, alumna de 4º, Campioa de Pontevedra na Fase Zonal do Cros Escolar XOGADE

Campioa Zonal do Cros Escolar XOGADE 2023 de Pontevedra

2023 - Exposición das fotos do 50º Aniversario nas cartulinas

Xúntase PDF coa exposición nas cartulinas. Ver as fotos soltas na Galería

Fotos Festas de San Xosé - Campionato de Fútbol Sala

Ver na Galería - Ver nome dos equipos

Álbum: 50º Aniversario 1973 - 2023 -> Festas de San Xosé - Campionato de Fútbol Sala

Pantallas de Xinzo Limia na escola

Este personaxe aparece o domingo previo ao entroido durante o denominado “Domingo Corredoiro” facendo ruído e golpeando dúas vexigas de vaca. A súa máscara ou pantalla contén a imaxe da cara do demo con cornos.

Álbum: 50º Aniversario 1973 - 2023 -> Pantallas de Xinzo na escola

2010/11 - I Xornadas dos EDNL de Pontevedra - Monitores

O mércores 2/02/2011 tivo lugar unha reunión co alumnado de 2º Ciclo TSAAFD na aula ALFIN do IES Sánchez Cantón. Antonio Ferrer (Nito) contestou ás cuestións plantexadas polo alumnado de Xestión a través do foro da aula virtual sobre aspectos organizativos da actividade a desenvolver o 16 de Marzo: I Xornadas dos EDNL do Concello de Pontevedra. Eles serán os monitores nas actividades.

2010/11 - I Xornadas dos EDNL de Pontevedra - Monitores

2022/23 - Foto de grupo - Todo o colexio

Foto feita na xubilación da compañeira Olga Martínez Moldes

2022 - Cortan o chopo xigante do Crespo Rivas

Vista aerea  do chopo  - Ver o último chopo da escola - Ver outro chopo tirado polo temporal no 2015 -

Álbum: 2022/23 -> Chopo do Crespo Rivas

2022 - Comisión organizadora do 50º Aniversario do CEP Campolongo

Outubro de 2022. De arriba-abaixo e de esquerda a dereita: Paula Carballo, Olga Martínez, Mª Paz Verea, Mª del Puy Anta, Pilar Rodríguez, Sandra Fortes, Cristina Costas, David Posada, David Quintana, Sergio Otero, Silvia Ana Ruano, Alejandra Ledo, Gloría Pérez, Mª José Viesca, Mª Fabiola Cintrón e Antonio Ferrer (Nito).