2011-12

Importancia económica dos muíños de auga

O muíño era un elemento imprescindible na elaboración do pan, alimento base que para a súa produción monopolizaba a mellor e maior número de terras, nunha agricultura pobre e de autoconsumo. Só decatándose da importancia que o pan tiña daquela poderemos chegar a comprender o que o muíño significaba economicamente.  O pan é a base da mantenza no agro. Con el acompáñanse todas as comidas do día e mesmo ás veces chega a ser, en por si, a única comida cando se vai ao monte ou se traballan as leiras.

Os Muíños de auga en Galicia

2010/13 - Conflito co adscripción do EII Crespo Rivas

Durante moitos anos a EEI Crespo Rivas estivo "ilegamente" funcionando sen ter un centro de adcripción , tal e como teñen todas as escolas de infantil e primaria.

Beatriz Gómez Cortés - Natación

Beatriz Gómez Cortés - Ex-alumna do CEP Campolongo que destacou no mundo da Natación. Irmá da triatleta Carmen Gómez Cortés.

2012 - Cantigas no magosto

2011/12 - Xogando a billarda

Alumnado de 6º

2011/12 - Xogando a billarda

Curso 2011/12

Comezando pola primeira fila de abaixo e de esquerda a dereita temos: Mª Carmen Miragallas, Mabel, Pirucha, Carmen Molina, Sara, Cuca, Elena, Margarita Alén (a do bolso branco) e Reyes. Na fila seguinte, Sira, Loli, Carmela, Rosa, ...., Mili, Cecilia, Marisa e Jácome. Na seguinte, o ex-secretario J.

As árbores da fraga - Curso 2011-12

Graduación de 6º - 2011/2012