Ponteciencia - Do supermercado ou da casa? Familia Otero Asorey e Seoane Rivas

Ver pregunta da investigación

Álbum: 2023-24 -> Ponteciencia - Do supermercado ou da casa?

Ponteciencia - Construción Sostible - Familia Jáudenes Rodríguez

Álbum: 2023-24 -> Ponteciencia - Construción Sostible

Novembro Mes da Ciencia en Galego - Recursos

Xogos e actividades relacionadas coa Ciencia:

2023 - Novembro Mes da Ciencia en Galego - XIV Edición

Alexander Fleming, como Científico Universal, que salvou millóns de vidas grazas ao descubrimento da Penicilina, e  Domingo García-Sabell como médico galego, foron os elixidos para ser homenaxead

Calendario Científico de Novembro - Frián 2022

O planetario na escola

Este mártes e mércores, 5 e 6 de outubro algúns grupos  tivemos no centro un espectacular Planetario. Achegámonos visualmente aos nosos astros, o Sol, a Lúa, aos planetas do sistema solar, á nosa galaxia a  Vía láctea ...

Seis científicas referentes desvelan os ‘Desafíos do Océano’ nunha miniserie documental do Campus do Mar

Seis investigadoras referentes en distintos ámbitos do medio mariño dan a coñecer as súas visións e traballos na

Novembro mes da Ciencia en Galego

Desde que, no ano 2001, a UNESCO declarou o 10 de Santos como Día Mundial da Ciencia para a Paz e o Desenvolvemento, novembro pasou a ser para todos nós o Mes da Ciencia. En consonancia con isto, desde hai once anos o profesorado de Galicia comezou a celebrar en novembro o Mes da Ciencia en Galego. O obxectivo desta conmemoración é o de mostrar que a lingua galega é útil e tan válida como calquera outra para facer pescuda, ensino e divulgación científica.

Por outra banda, nos centros educativos os equipos de dinamización da lingua galega  traballan co seu alumnado en diferentes propostas  que se orientan a mostrar o valor da ciencia e da lingua galega para a súa creación e divulgación.  Ver recursos aportados polo noso centro e recollidos polo Portal da Lingua para esta celebración:  - Os volcáns  - A homenaxeada este ano 2021 (Jimena F. V.) - O Ártico rompe - Xincana botánico-cultural e árbores e plantas.

A HOMENAXEADA ESTE ANO 2021 É JIMENA F. DE LA VEGA

Ligazóns relacionadas: Ciencia en galego - Mes da Ciencia nas Bibliotecas Escolares

"Creando cores naturais" - Premio Ponteciencia 2020-21

Primeiro premio Marie Curie dentro da categoría #Cienciaenfamilia ás familias dos rapaces do CEP de Campolongo Daniela Otero, Salma Varela, Lucas Seoane, Iria Sánchez, Mateo Rodríguez, Martina Pazos, Anna Zach, Miguel Prieto e Olivia Pintos pola súa investigación titulada “Creando cores naturais”.

O noso cole tamén se presentou no ano 2015 investigando as prantas e as árbores da nosa contorna.

2007/08 - Semana da Ciencia