O Xardín Vertical do CEP Campolongo

Retomouse a actividade do Xardín Vertical na escola.

Xafi e Ghafos na Biblioteca

Xestionando emocións

Pablo González, sicólogo, e membro da ANPA, ofreceuse a darnos unha charla sobre como xestionar as emocións.

Álbum: 2023-24 -> Xestionando emocións

Domingo 4 de xuño - Pedalada 2023 - ANPA San Xosé

Anímate este domingo día 4, ás 12:00 h,  a participar na Pedalada 2023Xa van alá 20 anos do seu inicio desta actividade. Comezou no curso 2002-03 no 30ª Aniversario da escola.  VER FOTOS DA PEDALADA 2023

Domingo 4 de xuño - Pedalada 2023 - ANPA San Xosé

Correlingua 2023

Álbum: 50º Aniversario 1973 - 2023 -> Correlingua

Signos do zodíaco en galego

1. Carneiro 2. Touro 3. Xemelgos 4. Cangrexo ou caranguexo 5. León 6. Virxe 7. Balanza 8. Escorpión 9. Arqueiro 10. Capricornio 11. Augadeiro 12. Piscis

Signos do zodíaco en galego

2010/11 - I Xornadas dos EDNL de Pontevedra - Monitores

O mércores 2/02/2011 tivo lugar unha reunión co alumnado de 2º Ciclo TSAAFD na aula ALFIN do IES Sánchez Cantón. Antonio Ferrer (Nito) contestou ás cuestións plantexadas polo alumnado de Xestión a través do foro da aula virtual sobre aspectos organizativos da actividade a desenvolver o 16 de Marzo: I Xornadas dos EDNL do Concello de Pontevedra. Eles serán os monitores nas actividades.

2010/11 - I Xornadas dos EDNL de Pontevedra - Monitores

Importancia económica dos muíños de auga

O muíño era un elemento imprescindible na elaboración do pan, alimento base que para a súa produción monopolizaba a mellor e maior número de terras, nunha agricultura pobre e de autoconsumo. Só decatándose da importancia que o pan tiña daquela poderemos chegar a comprender o que o muíño significaba economicamente.  O pan é a base da mantenza no agro. Con el acompáñanse todas as comidas do día e mesmo ás veces chega a ser, en por si, a única comida cando se vai ao monte ou se traballan as leiras.

50º Anivesario - Calendario de peto 2023