H5P

Conmemoracións

Na Aula Virtual

Xogos coas efemérides do 50º Aniversario - 1973/2023

Entra e escolle o ano para ver que aconteceu.

Bravxs: ilustracións e actividades de mulleres científicas, investigadoras e inventoras

A través destas caretas ilustradas por Marta Riera, exprofesora da Facultade de Belas Artes, a Universidade de Vigo pretende darlles visibilidade a mulleres científi

Vídeo interactivo - 8 de Marzo - Día da Muller

O Prato de Harvard no Día da saúde (7 de abril)

Aquí tes unha actividade  H5P feita na escola para coñecer os alimentos saudables.  Coñeces o Prato de Harvard?    Tamén chamado Prato para Comer Saudable, é unha guía visual para axudar a educar e motivar ás nenas e nenos a comer ben e manterse en movemento. Dun golpe de vista, a imaxe presenta exemplos das mellores opcións de comidas e almorzos saudables e destaca a importancia da actividade física como parte da fórmula para manterse san. FACER A ACTIVIDADE  (Arrastra o alimento para o seu lugar) . Consulta este enlace para aprender máis sobre como manterte sá e despois fai a actividade, arrastrando cada alimento á categoría que lleva corresponde.