Brincaletras

Tradicións de Nadal - Documento e Xogo

Na 1ª imaxe está o documento. Dentro do xogo, na interrogación, atópase a información.

Brincaletras sobre Castelao

Brincaletras sobre Rosalía de Castro

O Deporte e a Paz

Para celebrar o DENEP (Día Escolar da Non Violencia e Paz) o noso centro elaborou unha frase

Aniversario de Castelao

Proposta do EDNL:  Co gallo do "Día de Castelao" o vindeiro 30 de xaneiro, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega deste centro propón que o alumnado faga unha foto coa figura de Castelao que podemos atopar na cidade para visibilizar a súa figura (no Café Moderno, na Rúa Alta,...) . Deberán traer a fotografía impresa (tamaño máximo unha cuartilla) antes do 25 de xaneiro para facer un mural entre todo o alumnado do colexio. Non quededes sen participar! Esperamos o voso retrato.  VER O RESULTADO DA EXPOSICIÓN

Clicando na imaxe, e logo nas palabras, tamén poderás aprender en Yogote unha das célebres frases de  Castelao.

Brincaletras (xogo): Canto sabes de Castelao?

Artigos relacionados : Castelao en Europa ...  - A Derradeira lección do mestre.  - Roteiro Castelao.  - Obra gráfica.

Emilia Pardo Bazán

Durante todo este  ano 2021 estase a homenaxear a escritora galega Emilia Pardo Bazán no cine, teatro, nas aulas, en lecturas, actos oficiais, etc. Fai 100 anos do seu pasamento. Nós deixamos aquí un pequeno Brincaletras desta muller valente nunha época onde o patriarcado era abafador, xa que a muller estaba vetada en moitos campos, sobre todo nos profesionais e artísticos. Chegou a dicir: "Apenas poden os homes formarse unha idea do difícil que é para a muller adquirir cultura autodidacta e encher os claros da súa educación". Entre outras cousa, a muller estaba vetada para entrar na univesidade. Se queres ampliar coñecementos sobre E. Pardo Bazán, incluso ler algunhas das súas obras podes facelo na Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes.

Rosco "Palabras do Nadal"

Se ao entrar te leva a Aula Virtual, dálle a Entrar como convidado para poder xogar, non hai que meter ningún contrasinal.

Día da Ciencia en Galicia - 2021

A homenaxeada este ano 2021 no Día da Ciencia en Galicia  (8 de outbro) foi a xenetista Jimena García de la Vega.