2012-13

Catálogo de 30 herbas da nosa zona

Xúntase católogo

2012/13 - Blog Antigo de Yogote

No curso 2012-13 naceu este blog para recoller todo o relacionado con esta linguaxe de signos

Páxina web oficial  - Dicionarios

Uñar o centeo

Úsase para saber se está maduro o centeo

2012/13 - Cocorico

Pequena obra de teatro do conto "Cororico" feita polo alumnado de 3ºB, baixo a dirección da mestra Sira Santiago, e que participa este ano nas Actividades da XIV Edición do Salón do Libro de Pontevedra.

2012/13 - Espantallo amigo

Este ano, nestes días das Letras Galegas, o alumnado de 2ºD, agasallounos con esta pequena obra de teatro chamada "Espantallo Amigo", de Neiras Vilas. Noraboa tanto ó alumnado como a súa mestra María, polo bo traballo que fixeron.

A carrasquiña - Presentado en Ponte nas Ondas

O Xogo da Carrasquiña - Curso 2012-13

Trompos 2012/13 - Intentando coller o trompo

Muíño de Cabanas

O noso centro colaborou e colabora  con Vaipolorío  na divulgación do patrimonio e do respecto do río Gafos.

2012/13 - Derradeiro ano de Educación Infantil no CEIP Campolongo

O curso 2012/13 foi o último en ter Edución Infantil no noso centro. No seguinte curso pasou de ser CEIP (Centro de Educación Infantil e Primaria) a ser só un CEP (Centro de Educación Primaria).  Ver nova na prensa.