2007-08

2008 - A ANPA do CEIP Campolongo con Magín Froiz celebrando o Día do Medio cunha carreira ciclista

Xusto este ano 2022, o 10 de marzo,  morreu con 78 anos de idade  o patrocinador das Carreiras Ciclistas que se fixeron no cole. O noso agradecemento por todas as colaboracións e o máis sincero  pésame a toda a familia.  Ver nova na prensa. Na foto con Magín Froiz: Adela, Maite, Tere e Cristina.

Que a terra lle sexa leva!

2008 - Primeiro Maio do CEP Campolongo na Festa da Praza da Ferraría

Primeiro Maio do, daquela  CEIP Campolongo,  que se presentou ao concurso da Festa Tradicional dos Maios na Praza da Ferraría en Pontevedra. Anteriormente tense feito algún maio pero a nivel de aula e só dentro do centro escolar.

2007/08 -Exposición Filatélica

Ver álbum na Galería

Álbum: 2007/08 -> Exposición Filatélica

2007/08 - Mural sobre o Mar

Aproveitando a temática do Salón do Libro sobre Os Océanos, na escola fíxose este bonito mural.

Ver nova na prensa

2007/08 - Semana da Ciencia

2007/08 - Paseo polo Río Gafos

O Asociación Vaipolorío organizou unhas xornadas para coñecer as plantas, árbores e paxaros que visitan ou viven nas beiras  do Río Gafos - Ver imaxes