Concerto O Entroido dos Animais

Este mércores 7 de febreiro , o alumnado  de 1º e 5º asistiu ao concerto `O Entroido dos Animais´ organizado pola Orquestra Sinfónica de Pontevedra. Artigo relacionado

Álbum: 2023-24 -> Concerto O Entroido dos animais

Teatro 6ºA - Os vellos non deben namorarse

Ver fotos na Galería  - Ver video

Álbum: 2022/23 -> Teatro - Os Vellos non deben namorarse

Teatro 6ºA - A Tía Lambida

Ver fotos na Galería - Ver vídeo

Álbum: 2022/23 -> Teatro - A tía Lambida

Teatro - La aventura de aburrirse

O alumnado de 1.º e 2.º de Primaria asistiu á sede Afundación de Pontevedra para ver "La aventura de aburrirse", unha obra de teatro de monicreques protagonizada por unha nena chamada Rita que, a pesar de ter moitos xoguetes, sempre anda aburrida e non sabe xogar soa. Pero... todo cambia grazas a un parruliño de goma que lle dá a súa avoa. Cunha mensaxe de fondo no que se transmite o pouco valor do material fronte á forza da imaxinación. Luz, música e ilusión, nun día pasado por agua.

Álbum: 2022/23 -> Teatro - La aventura de aburrirse

2009/10 - Chirlo Merlo

Alumnado de 4ºC, baixo a dirección da mestra Sira Santiago

2012/13 - Cocorico

Pequena obra de teatro do conto "Cororico" feita polo alumnado de 3ºB, baixo a dirección da mestra Sira Santiago, e que participa este ano nas Actividades da XIV Edición do Salón do Libro de Pontevedra.

2013/14 - Amelia quere un can

Obra de teatro escenificada polo alumnado de 4ºC no curso 2009-10 no CEIP Campolongo, baixo a tutela da súa mestra Sira Á. S.

2013/14 - O Conuco do Tío Coello

Pequena obra de teatro feita polo alumnado de 3ºC no mes da lingua, durante o curso 2013/14, baixo a dirección de  María G. Martínez Mariño