PREMIO INTERNACIONAL de Radio Escolar SCHOOLS 21C

Este venres recibimos na Universidade de Santiago, o  Premio no Concurso Internacional de Radio Escolar "Schools 21C"

Un evento organizado dentro do Proyecto Europeo Schools 21C. Os obxectivos do mesmo son visibilizar a preparación do profesorado e alumnado nas competencias mediáticas entre todos os profesores/centros de; España, Portugal, Italia e Lituania. Dando a coñecer as súas experiencias de creación de programas de radio para estimular a innovación nas múltiples competencias que nos ofrece este medio.

Entre os contidos presentados, acadou un éxito e recoñecemento total do xurado a traballo feito co alumnado de 6ºB o curso pasado na serie de Radio-tetro "Destino Escuro". Moitísimos parabéns a todos os discentes participantes!!

Aquí vos deixamos o link para escoitar os catro capítulos da serie:

Quremos agradecer a todas as entidades organizadoras e socios este gran recoñecemento ao noso traballo!!

Universidade de Santiago de Compostela (ESPAÑA) Entidade impulsora da Actividade.

Agencia Nacional de Educación (LITUANIA)

Radio Coruña SL - Cadena SER (ESPAÑA)

Fundación pública Gallega Centro Tecnológico de Supercomputación de Galicia. (ESPAÑA)

Scuola Secondaria Di Primo Grado A. Criscuolo (ITALIA)