Visita de dous xogadores do Club Ourense Baloncesto

O 26 outubro de 2024 a ilusión e inspiración encheron o aire da aula de psicomotricidade do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro, cando dous destacados xogadores do club de baloncesto local, Club Ourense Baloncesto, visitaron o colexio para promocionar o deporte e compartir as súas experiencias cos nenos e nenas entusiastas.

Os afortunados alumnos e alumnas recibiron a visita de Mindaugas Kacinas e Bolong Zheng, dúas estrelas do equipo de baloncesto da cidade. A visita tivo como obxectivo fomentar o interese do alumnado polo baloncesto, promover un estilo de vida activo e saudable e mostrarlles que con dedicación e paixón poden conseguir grandes cousas no mundo do deporte.

A xornada comezou cunha emocionante presentación en inglés dos dous xogadores que nos foron traducindo simultaneamente para que fósemos quen de comprender o que nos dicían.

Tras a charla, tivemos a oportunidade de facer preguntas aos xogadores e coñecer máis sobre as medallas e trofeos que conseguiron ao longo da súa carreira. O entusiasmo dos nenos e nenas non tiña límites mentres observaban con admiración os logros destas figuras do baloncesto local.

Despois da sesión de preguntas e respostas chegou o momento máis esperado: unha sesión de fotos cos xogadores.

Desde aquí, expresamos o noso agradecemento aos xogadores e ao club Ourense Baloncesto pola súa xenerosa visita. Este tipo de iniciativas son fundamentais para inspirar ao noso alumnado e fomentar o seu interese polo deporte. Agardamos que este día sexa o inicio dun amor duradeiro polo baloncesto para moitos deles.

A visita de Mindaugas Kacinas e Bolong Zheng ao CEIP Manuel Sueiro foi un éxito rotundo, e o alumnado levou para casa non só recordos imborrables, senón tamén unha nova paixón polo baloncesto. Sen dúbida, esta experiencia servirá de fonte de inspiración para futuras promesas do baloncesto na cidade de Ourense.