Coidemos da nosa vida, coidando do medio ambiente

Neste curso, o P.D.I. do centro tivo como tema central “O Sueiriño a diversidade respecta… Traballemos xuntos a prol do planeta”.

Desde o curso de 2 º de Educación Primaria centrámonos na concienciación e no respecto cara o medio ambiente, que titularemos: “Coidemos da nosa vida, coidando do medio ambiente”. Tratamos de partir dos alumnos, do particular (coidar de min) ao máis global (coidar do meu entorno), permitindo así ao alumnado ampliar a súa visión sobre o que é o concepto global de saúde (prevención).

Partimos da lectura do libro de Naturizo. Un conto ilustrado que nos fala da importancia de coidar e respectar o noso contorno e, por suposto, da importancia da amizade.

O seu protagonista é un ourizo cacho que vive, cos seus amigos e amigas, na Serra de San Mamede, en pleno macizo central ourensán. De carácter medioambiental, atopamos mil e unha historias das aventuras de Naturizo pola serra e máis alá. Abordamos diferentes temáticas con valores medio ambientais. É un ourizo moi activo que vive mil aventuras cos seus amigos, emocionantes historias que transmiten valores como o amor pola natureza, a amizade e o coñecemento das tradicións.

Quixemos transmitir aos máis cativos o amor pola natureza, xunto con valores como a amizade ou o coñecemento das nosas tradicións.

OBXECTIVOS:

• Coñecer o concepto do medioambiente.
  • Concienciar o alumnado e a comunidade educativa sobre a  importancia do coidado do medioambiente, para actuar de xeito responsable no medio no que viven.
  • Sensibilizar sobre o coidado do medioambiente.
  • Recoñecer os elementos básicos do medio físico: o aire e a agua. Uso responsable da auga na vida cotiá.
  • Recoñecer os elementos contaminantes do contorno que perxudiquen ao medioambiente e a nosa saúde.
  • Aumentar o vocabulario a través do texto do conto e de xogos.
  • Desenvolver actitudes positivas cara o mantemento da saúde.
  • Coñecer a regra das catro Rs: Reducir, Reutilizar, Reciclar e Recuperar.

Resumo das actividades realizadas ao longodo curso:

• Lectura do conto
  • Coloreamos a Naturizo.
  • Traballamos a comprensión do conto.
  • Realizamos un maio con materiais de reciclaxe.
  • Elaboramos a Amelia con materiais de refugallo.
  • karaoke polo medio ambiente. Ligazón ao karaoke.
  • Cramos un  tres en raia ecolóxico e xogamos con el.
  • Debuxamos ás nosos personaxes favoritas do conto.
  • Dramatización do conto. Dramatizamos o conto, para despois realizar unha pequeña obra de teatro improvisada, para que os nenos aprendan a expresarse e a actuar en público, no que elixirán que personaxe queren ser.
  • Creamos a personaxe favorita con plastilina.
  • Conseguimos o noso carné de naturvixiantes.