ODS nº 2: Fame cero

No noso centro educativo, estamos a prepararnos para celebrar o Día Mundial da Alimentación, que se conmemora o próximo 16 de outubro. Para iso, ao longo de toda a semana, organizamos unha serie de actividades para concienciar ao alumnado sobre a importancia de loitar contra a fame e a malnutrición no mundo.

Introducindo o concepto de Fame Cero:

Comezamos a semana introducindo ao noso alumnado o concepto de Fame Cero, un obxectivo global establecido polas Nacións Unidas para erradicar a fame crónica no mundo. Para iso, utilizamos diversos materiais audiovisuais dispoñibles na nosa aula virtual, os cales permitiron aos estudantes comprender a magnitude do problema e as diferentes estratexias que se están a levar a cabo para combatelo.

Sierra Leona: Un caso de estudo:

Tras esta introdución xeral, decidimos afondar nun caso específico: Serra Leona, un país africano que se atopa entre os máis afectados pola fame e a pobreza. Os nenos e nenas de 2º de EP investigaron na web para obter información sobre a situación alimentaria en Serra Leona, analizando as causas da fame, as consecuencias que ten para a poboación e as iniciativas que se están a desenvolver para combatela.

Creando un vídeo informativo:

Con toda a información recollida, dividíronse en grupos e elaboraron un vídeo informativo sobre Sierra Leona. Neste vídeo, os nenos e nenas presentaron os datos máis relevantes sobre a fame neste país, expuxeron as causas e consecuencias da mesma, e compartiron ideas sobre posibles solucións.

Reflexionando sobre a importancia da acción colectiva:

A través destas actividades, o noso alumnado non só adquiriron coñecementos sobre a fame no mundo, senón que tamén desenvolveron unha maior sensibilidade cara a este problema. Ademais, aprenderon a importancia de traballar xuntos para lograr un mundo máis xusto e sostible, onde todos teñan acceso a unha alimentación adecuada.

O Día Mundial da Alimentación é unha oportunidade para recordar que a fame é un problema global que require solucións globais. No noso centro educativo, estamos comprometidos coa loita contra a fame e a malnutrición, e seguiremos traballando para concienciar ao noso alumnado sobre a importancia deste obxectivo.

¡Xuntos podemos construír un mundo onde ninguén pase fame!