Maio 2015

Meteoroloxía na aula de inglés

Nesta área desenvolvemos distitas actividades co apoio da auxiliar de conversa que tiñan por obxecto a realización final dunha clase en inglés onde o alumnado fixese de "Home/muller do tempo" dun telexornal:

• Lecturas en inglés.
  • Presentación de vocabulario básico na aula.
  • Presentación dos iconos básicos de meteoroloxía.
  • Presentación da previsión meteorolóxica en Denver.
  • Tríptico resumo meteoroloxía en Denver.

Presentación dos iconos meteorolóxicos básicos

Presentación do tempo en Denver

Meteoroloxía

Presentación sobre a metereoloxía que foi empregada co alumnado que está a participar no programa de Meteoescolas do Plan Proxecta.

Contrución de gráficas

Gríficas

Ao longo do curso ralizamos gráficas cos datos obtidos nos ordenadores do aula de informática que nos serviron para analizar e comentar as temperaturas máximas e mínimas, a pluviosidade e realizar climogramas con doble entrada de datos: temperatura media e pluviosidade.

Xosé Fernando Filgueira Valverde (2015)

Xosé Fernando Filgueira Valverde, controvertido intelectual galego, foi co-fundador do Seminario de Estudos Galegos e director do Instituto Padre Sarmiento e o Museo de Pontevedra.

Presidiu o Consello da Cultura Galega e foi membro da Real Academia Galega. É autor dunha moi numerosa obra, nomeadamente nos campos da historia, literatura, arqueoloxía e antropoloxía de Galicia.

Adícaselle o Día das Letras de 2015 polo seu traballo a prol da cultura galega.

Texto do Seminario Galán de Arteixo

XX Encontros de Teatro en Bande

Néfele a Raíña das nubes

Un ano máis volvemos participar nos prestixiosos Encontros de teatro infantil amateur que tan ben organiza o Concello de Bande, en colaboración co CEIP Xoaquín Lorenzo Xocas de Bande, e que son todo un refente na comunidade educativa galega. Este ano, tivemos o previlexio de ser convidados a participar na sesión de apertura destas xornadas teatrais, acompañando ao alumnado de Bande e ao do CEIP dos Blancos.

A obra que representamos foi a de "Néfele a raiña das nubes", da que é autora a nosa compañeira Camino de sexto curso. A obra é unha adaptación do conto co que resultara premiada no concurso "A ciencia que conta" da Fundación Barrié de la Maza.

Como cabía de esperar, a representación resultou todo un éxito por parte de todos e todas os protagonistas. No vídeo que está máis abaixo podedes visionar o ben que o fixemos.

A xornal de La Región deu información sobre a apertura destes encontros.

Parabéns para todos e todas os alumnos de sexto curso!!

Galería de imaxes

Rebumbio matemático

O 24 de abril participamos na XV edición do Rebumbio matemático que organiza a Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) na súa intención de establecer e manter vivo o contacto permanente cos Centros de Educación Primaria e co seu profesorado, especialmente co de matemáticas, coa finalidade de contribuír á mellora da educación en xeral, e do proceso de ensinanza-aprendizaxe das matemáticas en particular.

Trátase dunha actividade que tenta fomentar o espírito cooperativo e de traballo en grupo. As actividades matemáticas a desenvolver foron variadas alternándose as de tipo manipulativo coas de dedución e razoamento, o que motivou aos participantes.

O equipo do noso centro estivo formado por 3 alumnos de 6º curso: Diego, Nuria e Christian. Fixérono fenomenal, e están expectantes á espera da resolución final dos gañadores desta fase zonal.

Obradoiro de apicultura

O 24 de abril tivemos na biblioteca una actividade moi interesante para todo o alumnado do centro: Contamos cun mestre apicultor que lles ensinou aos rapaces a diferenciar distintos tipos de abellas, como fan os panais, a mel,… a través dunha presentación e un vídeo de Disney para os mais cativos.

Trouxo unhas vitrinas, con cristais, nas que dentro estaban as abellas e os panais feitos por elas.

Tiveron que buscar a abella raíña. Tamén puideron comprobar a temperatura tocando os cristais, xa que a de enriba estaba mais quente ca de abaixo.

Asemade, observaron como a presenza de fume e auga producían cambios no seu hábitat e como as abellas reaccionaban antes estes cambios.

Por último, manipulamos co traxe de apicultor que é preciso poñer para a recolecta da mel e explicounos como o tiñamos que poñer correctamente para non sufrir ningún percance.

Foi unha experiencia que nunca olvidaremos!!

Galería de imaxes

Purga de fondos da biblioteca

Na semana do Día do Libro fixemos no centro unha exposición cos fondos documentais que foro purgados ao longo deste curso no patio cuberto do colexio.

Todos os membros da comunidade educativa tiveron acceso a esta exposición para poder ollar os fondos da mesma, e de ser o caso, levalos en propiedade para a súa casa se atopaban algún do seu agrado.

A actividade resultou ser moi exitosa xa que en pouco tempo agotáronse as existencias...