BENVIDOS/AS AO IES RIBEIRA DO LOURO.
.

Revista Órbita

Cadernos de Teatro

Prazas vacantes para admisión ao curso 2024/25

No documento adxunto pódese consultar o número de prazas vacantes dispoñibles para o curso 2024/25, unha vez finalizado o proceso ordinario de admisión. Lembramos que aínda se pode solicitar a admisión a esas prazas mentres estean dispoñibles.

Admisión 2024/25 - Listaxe definitiva de alumnado admitido

Publicouse no taboleiro de anuncios do noso centro a listaxe definitiva de alumnado admitido para ESO e Bacharelato no curso 2024/25.

Todo o alumnado que tiña reserva de praza está admitido.

Probas de acceso a CF de grao medio. Listaxes definitivas de solicitudes, exencións, sedes e instrucións

Publicada a listaxe definitiva de solicitudes e a resolución definitiva de exencións para as probas de acceso a ciclos formativos de grao medio na convocatoria ordinaria 2024.

Publicadas instrucións e a asociación de centros e sedes para a realización da proba de acceso a ciclos formativos de grao medio na convocatoria ordinaria 2024.

Mais información