Publicación da listaxe definitivo de admitidos e excluídos PL ESO

Listaxe definitivo de admitidos e excluídos (con validacións, exencións e causas de exclusión) dos matriculados para as probas de setembro de 2019.

Listaxe de exención a lingua galega.

Publicación da listaxe provisional de fondo libros e informe vales de material

Publicamos as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas de fondo libros e informe de vales de material escolar para o vindeiro curso escolar 2019/2020. Ver anexos:

Prazo de reclamacións 2 días seguintes a súa publicación.

10/07/2019

CONVOCATORIA DE MOBILIDADE PARA PERSOAL KA107

O IES Ribeira do Louro fai pública a convocatoria provisional de axudas para a mobilidade de persoal impartindo clases nun ciclo formativo de grao superior no marco do Programa Erasmus+ KA107 para países asociados. Información e modelo solicitude no documento anexo.

Listaxes provisionais de solicitantes ciclos formativos curso 2019/2020

Publicación das listaxes provisionais de solicitantes  a ciclos formativos de formación profesional en réxime ordinario para o IES Ribeira do Louro como primeira opción (admitidas e excluídas).

O prazo de reclamación contra estas listaxes abrangue desde o venres 5 de xullo ata o martes 9 de xullo de 2019 ás 13:00 horas.

Para mais información consultar: http://www.edu.xunta.es/fp/admision-ciclos-formativos-listaxes-provision...

Cualificación defintivas probas acceso CM

Publicación da listaxe de cualificacións defintivas das probas de acceso para o ciclo medio celebradas o pasado 28 de maio.

Ver arquivo adxunto

Listas defintivas probas libres ESO para maiores de 18 anos

Publicacións das listas definitivas das probas libres da ESO para maiores de 18 anos celebradas o pasado 24 de maio. Ver listas

Cualificacións provisionais probas acceso CM