LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNOS SELECCIONADOS PARA REALIZAR A FCT A TRAVÉS DAS 9 BECAS DE KA103 DISPOÑIBLES

Publicación do listado de admitidos: Ver aquivo

Nota: Dado que ningún solicitante foi rexeitado, xa que o número de solicitudes foi inferior o número de prazas ofertado, non compre abrir un prazo de 5 días naturais para reclamacións

Convocotaria de mobilidade ERASMUS + KA103 para estudiantes en prácticas - SMP. Curso 2017/2018

O IES Ribeira do Louro fai pública a presente convocatoria provisional de axudas para a mobilidade de prácticas en empresas da Unión Europea para estudantes de 2º curso dos ciclos formativos de grao superior de Comercio Internacinal e Administración e Finanzas. Para mais información pincha aquí.

Convocotaria de mobilidade ERASMUS + KA103 para formación de profesores STT - Curso 2017/2018

O IES Ribeira do Louro fai pública a presente convocatoria provisional de axudas para a mobilidade de formación en centros ou empresas da UE. Para mais información pinchar aquí.

OFERTA PRAZAS MÓDULOS PARA O RÉXIME DE PERSOAS ADULTAS 2017/18

Oferta de prazas vacantes dos módulos de réxime ordinario para matricularse no réxime de persoas adultas para o curso 2017/2018.

prazo de matrícula: 3 ao 6 de outubro.

Módulos liberados por ciclos: aquí

PUBLICACIÓN ADXUDICACIÓN DO FONDO LIBROS CURSO 2017/2018

Publicación da listaxe de admitidos e excluidos do Fondo de Libros para o curso escolar 2017/2018.

• Listaxe de excluidos

Publicación da listaxe provisional de solicitudes ciclos formativos

Publicación listaxe solicitudes ciclos formativos de grao para o centro, pinchar no enlace para ver las listas:

Prazo de reclamacións: 13 ao 15 de setembro ás 13:00 h.

Listaxe de alumnado admitido para FP BÁSICA no centro

Para ver a listaxe de admitidos pinchar AQUÍ

Prazo de matrícula: do 13 ao 20 de setembro de 2017

Publicación das listas provisionais de cualificacións das probas libres ESO maiores 18 anos