Publicación listaxe definitiva probas acceso ciclo medio

Para comprobar listaxe definitiva de alumnado que presentou a solicitude no IES Ribeira do Louro pinchar no enlace: Aquí

Parabéns aos premiados no concurso de programación con Scratch

O equipo  formado por Paula González Alonso e Samuel Lemos López de 2º de ESO B resultou premiado no III Concurso Aprendo Programando do ColexioProfesional de Enxeñaría Técnica en Informática de Galicia.

Traballaron durante todo o curso nun proxecto interdisciplinar na materia de libre elección de Programación. Consiste na creación dun xogo trilingüe relacionado co Patrimonio europeo e o resultado podedes velo na seguinte ligazón:

¡¡Animádevos e xogade!!

Houbo moitos máis xogos que non chegaron á categoría de premiados, pero tambén teñen moita calidade. Como é o caso do proxecto de Lucía Rodríguez e Marcos Estévez, tambén de 2º ESO e que podedes ver na ligazón:

Cualificacións provisionais probas acceso ciclo medio

Publicación da listaxe de cualificacións provisionais das probas de acceso a ciclo medio realizados o pasado 31 de maio de 2018:

Prazo reclamacións: 13 ao 15 de xuño de 2018

Listaxe de cualificacións definitivas das probas acceso a ciclo superior

Publicación das listas definitivas de aprobados que se presentaron as probas de acceso a ciclo superior. Ver

CORRELINGUA 2018

O alumnado de 1º ESO do IES Ribeira do Louro recibe o "Premio á animación" no Correlingua 2018 celebrado en Vigo

LISTAXE DEFINITIVO DE ALUMNADO ADMITIDO E EXCLUIDO PARA O CURSO 2018/2019

LISTAXE DEFINITIVO DE ALUMNADO. ADMISIÓN CURSO 2018/19

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS

•  Corral Güenaga, Ainara

1º BACHARELATO

• Giráldez Fernández, Ainhora
  • González Martínez, Borja

• Martínez Martínez, Antía

• Novoa Pérez, Lucía

• Prieto Trillo, Iria

2º BACHARELATO

• Gallego Rodríguez, Ruth
  • Roa Diz, Susana

LISTAXE DEFINITIVO DE NON ADMITIDOS

• Baz García, Nayara
  • Porto Fernández, Iván

14/05/2018

Publicación listaxes definitivas probas acceso a ciclos medios e sedes

• Listaxe definitiva de admitidos para as probas.
  • Sede da proba según centro de inscrición, para o IES Ribeira do Louro será no IES Valentín Paza Andrade.