Convocatoria axuda para a compra de material escolar no curso 2022/2023 ao alumnado da ESO

BENEFICIARIOS: Alumnado ESO

CUANTÍA: 50 €

SOLICITUDE:

* PRAZO DE PRESENTACIÓN: 19 de maio ao 22 de xuño de 2022

* FORMA DE PRESENTACIÓN:

Mais información no arquivo adxunto.

EXAMES PROBAS LIBRES ESO 20 DE MAIO 2022

Data de celebración:        Venres, 20 de maio de 2022

Lugar:         IES Ribeira do Louro

HORARIO EXAMES

09:00 H. CHAMAMENTO

9:30 H. a 12:00 H ÁMBITO CIENTÍFICO - TECNOLÓXICO

12:00 H. CHAMAMENTO

12:15 H. a 13:15 H. ÁMBITO SOCIAL

15:45 H. CHAMAMENTO

16:00 H. a 19:00 H. ÁMBITO COMUNICACIÓN

A data de publicación das listaxes provisionais de cualificacións será o 2 de xuño de 2022.

Convocatoria 2021-2022 das probas libres de títulos LOE de FP

• Ciclos formativos: CM Xestión Administrativa, CM Instalacións de Telecomunicacións, CS Administración e Finanzas e CS Comercio Internacional.
  • Número de prazas: 10 en cada módulo

Máis información sobre o proceso (Requisitos, documentación, ...)

* PUBLICACIÓN LISTAXE DEFINITIVO DE SOLICITUDES

* INFORMACIÓN SOBRE A PROBA DE CSCOM02 COMERCIO INTERNACIONAL: PROGRAMACIÓNS (ver en arquivos adxuntos), DATAS EXAMES, ...(Desde o centro iremos actualizando a información)

* Xornada de acollida o venres 3 xuño ás 10:00 horas...

PRAZO DE MATRÍCULA : Do 11 ao 18 de maio 2022 ás 13:00 h.

* Prazas liberadas e adxudicación continuada: do 20 ao 31 de maio ás 13:00 horas

Proceso admisión alumnado para o curso 2022-2023

No taboleiro do centro están publicadas as listaxes provisionais do alumnado admitido para o vindeiro curso escolar. Todas as solicitudes do período ordinario están admitidas.

Información probas de acceso a grao medio convocatoria 2022

Listaxe definitiva de solicitudes, sedes e instrucións: Aquí

Bolsas estudos curso 2022/2023

Novo prazo da convocatoria de bolsas de estudos para niveis postobrigatorios para o curso escolar 2022/2023.

Prazo solicitude:  30/03/2022 ata  12/05/2022.

ESTUDOS: Ciclos formativos (inclúe FP Básica) e Bacharelato.

Máis información na web do MINISTERIO DE EDUCACIÓN

* É importante que os alumnos pidan a bolsa neste prazo aínda que non saiban o que van estudar nin onde nin si van seguir estudando xa que, doutro xeito, non a poderán pedir para o curso 22/23 (os datos académicos son provisionais e en setembro, previsiblemente, poderán acceder de novo á solicitude para modificalos).

27 DE MARZO, DÍA MUNDIAL DO TEATRO

Neste día queremos anunciarvos a convocatoria da V edición do PREMIO ROBERTO VIDAL BOLAÑO DE TEATRO que organiza a editorial Galaxia e o IES Ribeira do Louro coa colaboración do Concello do Porriño.

Éxito das nosas monologuistas no IES Pedro Floriani (Redondela)

As nosas alumnas levan os monólogos teatrais sobre mulleres sobranceiras da historia ao IES Pedro Floriani, de Redondela. Despois das 16 actuacións realizadas no noso instituto durante o 8 de marzo, para conmemorar o Día da Muller, as nosas novísimas actrices de 1º e 2º ESO aceptaron o convite do instituto redondelán e colleitaron un formidable éxito nas súas aulas. Parabéns a todas elas e moitas grazas ao alumnado e profesorado que tan amablemente nos acolleron.

CONVOCATORIA PROBA LIBRE ESO 2022

Foi publicada a convocatoria das probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de maio e setembro de 2022.

CONVOCATORIA Prazo matrícula   Día do exame

MAIO

7 ao 17 de marzo 2022

20 de maio (venres)
SETEMBRO

1 ao 8 de xullo 2022

02 de setembro (venres)

As solicitudes de inscrición deberán presentarse en soporte papel na secretaría do centro utilizando o formulario normalizado ED540A, dispoñible tamén na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal/portada).

* Materiais didácticos para a súa preparación: https://www.edu.xunta.gal/portal/ea/materiais-didacticos

* Máis información en https://www.edu.xunta.gal/portal/ea/obtencion-de-titulos

* Dadas as circunstancias excepcionais nas que nos atopamos, este ano podemos aceptar solicitudes de matrícula por email (ies.ribeira.louro@edu.xunta.gal e poñendo no asunto do mesmo "PL ESO"), sempre e cando a persoa non desexe aportar documentación orixinal adicional