MUSIQUEANDO 2017 #nosimportalamúsica

O noso centro, xunto co CPI Ribeira e o IES Pino Manso, únense a convocatoria nacional de Musiqueando 2017 #nosimportalamúsica, organizada pola Confederación de Asociacións de Educación Musical (COAEM).

Xoves, 27 de abril, na Praza da Capela do Cristo ás 12:00 h.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2017/18

Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso escolar 2017/2018 nas ensinanzas de ESO e BACHARELATO.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA AS PROBAS LIBRES ESO MAIORES DE 18 ANOS. XUÑO 2017

Publicación provisional das listas provisionais de admitidos e excluidos para as probas libres da ESA que se celebraran no mes de xuño, xunto coas validacións, exencións e causas de exclusión.

PRAZO DE RECLAMACIÓNS: 3 días hábiles

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS PROBAS ACCESO A CICLOS MEDIOS 2017

Publicación das LISTAXES PROVISIONAIS DE SOLICITUDES admitidas para a realización das probas libres de acceso a ciclos medios de formación profesional.

PRAZO RECLAMACIÓNS: 18 a 21 de abril de 2017

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVOS E SEDE PROBAS ACCESO CICLO SUPERIOR

Publicación das LISTAXES DEFINITIVAS DE SOLICITUDES admitidas para a realización das probas libres de acceso a ciclo superiores de formación profesional e centro onde se realizará a proba o vindeiro 20 de abril de 2017.

Listaxes

Información proba

CADERNOS DE TEATRO 2017

Un novo número dos Cadernos de Teatro do noso instituto, no que damos conta das últimas obras representadas polo noso alumnado, e ao que incorporamos reportaxes, opinións e entrevistas.

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS PROBAS ACCESO CICLO SUPERIOR

Publicación das LISTAXES PROVISIONAIS DE SOLICITUDES admitidas para a realización das probas libres de acceso a ciclo superiores de formación profesional.

PRAZO RECLAMACIÓNS: 6 ao 9 de marzo de 2017

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO ESO/BCH 2017-18

Publicación de información relativa ao proceso de admisión de alumnado para ESO e Bacharelato para o vindeiro curso 2017/18: Normativa reguladora, prazas ofertadas, ...

Prazo de presentación de solicitudes: Do 1 ao 20 de marzo de 2017

VER INFORMACIÓN

LISTAXE ALUMNADO RESERVAS PARA O CURSO 2017/18

Listaxe definitiva de reservas admitidas do alumnado procedente de centros adscritos para o curso 2017/2018:

VIII OLIMPÍADA DE XEOLOXÍA

Este pasado mércores 15 de febreiro tivo lugar a fase galega da VIII Olimpíada de Xeoloxía na Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía no Campus Universitario de Vigo.

Foi unha xornada intensa na que, pola mañá, se realizou a parte práctica (en grupos de 4 ou 5 alumnos): por un lado cuestións relativas a un mapa topográfico e por outro a proba de visu consistente na identificación de exemplares de rochas, minerais, fósiles, formas de relevo,..... Durante a tarde tivo lugar o exame teórico: 40 preguntas test relacionadas con diversos aspectos da Xeoloxía.

O IES Ribeira do Louro presentouse por primeira vez cun grupo voluntario de alumnos/as (en total 13) de 4º ESO e 1º BAC, que realizaron a parte práctica divididos en tres grupos e a teórica individualmente.

E obtivemos o premio ao Mellor Grupo  formado por: Laura Soliño, Daniel Represas, Cristian Martínez e Sergio Lorenzo, alumnos de 1º de Bac.

Parabéns rapaces !!!!!!!!!!