Alumnado admitido na ESO e Bacharelato para o curso académico 2019/2020

Publicación provisional do alumnado admitido para cursar a ESO e Bacharelato para o vindeiro curso escolar 2019/2020.

Prazo reclamacións: 5 días dende a súa publicación

Listas provisionais de admitidos PL ESO

Publicación das listas provisionais de admitidos (con validacións, exencións e causas de exclusión:

Prazo de reclamacións: 3 días hábiles

O PRESIDENTE DA REAL ACADEMIA GALEGA FALA DE "LINGUA GALEGA E ECONOMÍA"

Por segundo ano consecutivo, Víctor F. Freixanes visita o noso instituto para falarnos neste caso de "lingua galega e economía". Hai un ano pronunciou outra extraordinaria conferencia sobre o seu libro de entrevistas "Unha ducia de galegos", que deixou unha fonda impresión no noso alumnado.

Éxito do IES Ribeira do Louro no Young Business Talents

Alumnado de Economía do  IES Ribeira  do Louro quedaron campións da súa simulación e cuartos de España na final do Young  Business  Talents celebrada o 5 de abril en Madrid. Parabéns campións!

Un total de 342 estudantes de 83 centros docentes de toda España conseguiron chegar á final deste  Business  Game celebrado en Madrid. Durante a competición, os novos aspirantes a mellor directivo tiveron que demostrar os seus coñecementos e dirixir a súa empresa de produtos lácteos co uso dun simulador virtual.

Organizado por  Abanca,  ESIC  Business  and Marketing  School e Praxis  MMT, este programa de simulación achega aos mozos a xestión empresarial co obxectivo de  gamificar as aulas e así incluír novos métodos de aprendizaxe.

"Durante máis de cinco meses, os estudantes participaron neste simulador de xestión e tiveron unha experiencia de laboratorio, sen riscos, vivindo desde dentro que é e como se fai a xestión empresarial", subliñou Mario Martínez director do programa.

Desde o inicio deste programa educativo o pasado mes de novembro, os 342 mozos lograron chegar á final tras superar aos 10.049 estudantes de 432 centros educativos de toda España inscritos nesta edición. Para iso, competiron desde as aulas en diferentes fases online, complementando a formación teórica coa práctica.

CADERNOS DE TEATRO - 2019

Un novo número dos nosos Cadernos ateigado de información teatral. Nel ofrecemos as reportaxes fotográficas das últimas obras representadas polo noso alumnado, así coma opinións, entrevistas, propostas didácticas..., e dúas novas fenomenais: a publicación da obra gañadora no Iº Certame de Textos Teatrais Roberto Vidal Bolaño, que convocamos a Editorial Galaxia e o noso instituto, e mais a concesión ao noso grupo de teatro dun galardón que nos fai moi felices, o Primeiro Premio na modalidade “Educación en valores”, por parte da Deputación de Pontevedra.

Listaxes provisionais proba acceso CM

Publicación das listaxes provisionas de inscrición, exencións e proba adaptada.

Ver listaxes aquí

Prazo para reclamacións: 8-12 de abril

Mais información: http://www.edu.xunta.es/fp/acceso-grao-medio-convocatoria-actual

Viaxe cultural a Madrid

Os pasados días 29, 30 e 31 de abril, alumnado de Música e Historia da Arte de Bacharelato visitaron a cidade de Madrid. No seu programa tiñan a asistencia ao musical de "Billy Elliot" e admirar as principais obras de arte exhibidas nos museos Reina Sofía, Prado e Thyssen.

Deixámovos cunha pequena presentación de fotos tomadas nesta actividade.

Certame Provincial de Regueifas

O pasado 20 de marzo un equipo composto por 10 regueifeir@s de 2º ESO do IES Ribeira do Louro do Porriño, participou na final do Certame Provincial de Regueifas promovido pola Deputación de Pontevedra no CVC de Valadares. Axuntáronse con un cento de moz@s vindos de 10 centros de toda a provincia, para deixar ben alto o pavillón da improvisación oral na nosa lingua propia nunha xornada chea de creatividade.

Pequena mostra resume do evento

Alumnado do centro participa nas concentracións "Fridays for future"

Movilizacións do alumnado do IES Ribeira do Louro, xunto con outros centros educativos do Concello do Porriño, o venres 15 de marzo de 2019.

Publicación listaxe definitiva probas de acceso a ciclos superior

Comprobar a listaxe de alumnos admitidos matriculados no noso centro no documento anexo.

Sede para o exame: aquí

Mais información no enderezo: