LISTAS PROVISIONAIS ADMITIDOS PROBAS LIBRES ESA SETEMBRO

Publicación das listaxes provisionais de admitidos para a realización das probas libres da ESO para maiores de 18 anos que se celebrarán o vindeiro 8 de setembro.

PRAZO DE RECLAMACIÓNS: 3 días hábiles

ADXUDICACIÓN DA CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA

Publicación do informe de valoración das propostas presentadas para a adxudicación da contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería do IES Ribeira do Louro.

Ver informe aquí

LIBROS DE TEXTO DO CENTRO PARA O VINDEIRO CURSO 2016/2017

Publicación por etapas dos libros de texto do centro para o vindeiro curso escolar 2016/2017. (Xullo 2016 - corrixido)

Ver anexo

O BUFÓN DE EL-REI, de Vicente Risco (Teatro filmado)

O noso grupo de teatro do Equipo de Dinamización Lingüística presenta a película O Bufón de El-Rei, de Vicente Risco:

FLORALBA, de Manrique Fernández (Teatro filmado)

O grupo de teatro do Equipo de Dinamización Lingüística presenta a película FLORALBA, de Manrique Fernández.

Cadernos de Teatro 2016

Velaquí un novo número dos Cadernos de Teatro, que dá conta da importante actividade que neste eido ten lugar no noso instituto:

NORABOA ALUMN@S PROBAS SELECTIVIDADE 2016

NORABOA aos alumn@s que se presentaron ás probas de selectividade de xuño de 2016.

100% DE APROBADOS DOS ALUMN@S NA PROMOCIÓN 2014-2016.

Felices vacaciónsssss!!!!!!!!!!

ÓRBITA 2016. REVISTA DO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA

A revista Órbita sae de novo á luz neste mes de maio do ano 2016, cen anos despois do nacemento das Irmandades da Fala:

CALENDARIO DE EXAMES SETEMBRO 2016

Publicación do calendario de exames para setembro de 2016  das distintas ensinanzas do centro:

* ESO

* BACHARELATO

* FP BÁSICA

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO IES RIBEIRA DO LOURO PARA O CURSO 2016/2017

As propostas presentaranse no rexistro do IES Ribeira do Louro nun prazo non superior a 15 días naturais dende a publicación no taboleiro de anuncios e na páxina web do centro, sendo o día 20 de xuño de 2016

Data finalización: 8 de xullo de 2016

Ver arquivo anexo