Premio Nacional Fundación GSD de Innovación Educativa

2º Premio da Modalidade II
Proxectos educativos desenvolvidos por equipas integradas por persoal docmente e non docente que amplíen ou complementen obsetivos recollidos no Proxecto Educativo do Centro (PEC).

Centros participantes:
  •   IES Ribeira do Louro (O Porriño) - Dona Olga Lalín García
  •   IES As Barxas (Moaña) - Don Seso Durán Graña
  •   CEP Santa Mariña (Redondela) - Dona Beatriz López Pires
  •   Vínculo Centro de Atención Temprana (Moaña) - Dona Esther Medraño González
"O xurado quere destacar a sensibilidade coa que se afronta a educación do alumnado con autismo neste proxecto, coa elaboración dun material propio e a implicación das familias, persoal do centro e outros profesionais. Un proxecto que se ven realizando dende 2012, estando moi ben referenciado e difundido na rede.
O xurado desexa felicitar a aquelas persoas  que, sin citar específicamente, posibilitaron que o proxecto sexa unha realidade."

LIBRO DE LÍNGUA GALEGA 3º ESO

O libro de língua galega de 3º da ESO que estaba pendente para setembro da lista de libros actualizada o 9 de setembro é a o seguinte:

Etapa

Material ámbito Título, autor editorial e ano de publicación ISBN

da Edición

3º ESO LINGUA GALEGA

Lingua galega e literatura. Baía edicións (Consorcio editorial galego).

Xoán López Viñas e outros.

978-84-9995-168-3

Galega

HORARIO DE PRESENTACIÓNS CURSO 2016-17

PRESENTACIÓNS CURSO 2016-17

Xoves, 15 de setembro:

1º ESO ..................................... 10:00 h

2º ESO: ...................................  10:45 h

3º e 4º ESO: ............................  11:15 h

1º e 2º BACHARELATO: ............ 11:45 h

FORMACIÓN P. BÁSICA: ........... 12:15 h

CICLOS MEDIOS: ....................  12:45 h

CICLOS SUPERIORES: .............  13:15 h

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO ACTUALIZADA

Publicación da listaxe de libros de texto das ensinanzas que se imparten no centro, actualizada a 09 de setembro de 2016.

Ver arquivo

PROBAS LIBRES ESO MAIORES DE 18 ANOS

Os exames  da 2ª convocatoria da proba libre da ESO para maiores de 18 anos terán lugar o vindeiro xoves, 8 de setembro de 2016 nas instalacións do IES RIBEIRA DO LOURO (Ribeira, s/n, Torneiros, O Porriño).

O chamamento comezará ás 8:30 horas

LISTAS PROVISIONAIS ADMITIDOS PROBAS LIBRES ESA SETEMBRO

Publicación das listaxes provisionais de admitidos para a realización das probas libres da ESO para maiores de 18 anos que se celebrarán o vindeiro 8 de setembro.

PRAZO DE RECLAMACIÓNS: 3 días hábiles

ADXUDICACIÓN DA CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA

Publicación do informe de valoración das propostas presentadas para a adxudicación da contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería do IES Ribeira do Louro.

Ver informe aquí

LIBROS DE TEXTO DO CENTRO PARA O VINDEIRO CURSO 2016/2017

Publicación por etapas dos libros de texto do centro para o vindeiro curso escolar 2016/2017. (Xullo 2016 - corrixido)

Ver anexo