Listas defintivas probas libres ESO para maiores de 18 anos

Publicacións das listas definitivas das probas libres da ESO para maiores de 18 anos celebradas o pasado 24 de maio. Ver listas

Cualificacións provisionais probas acceso CM

Publicación da listaxe de cualificacións provisionais das probas de acceso para o ciclo medio celebradas o pasado 28 de maio. Ver arquivo

Prazo de reclamacións: do 11 ao 14 de xuño de 2019

SHAKESPEARE PARA IGNORANTES, de Quico Cadaval (Teatro filmado-2019)

Aquí podes ver as películas que gravamos a partir das seguintes representacións teatrais do noso alumnado: Shakespeare para ignorantes, de Quico Cadaval (na páxina); Estes zocos non son para min, de Raquel Castro, e mais Un cruceiro de pracer, de Alfred Hitchcock:

Publicación das listas provisionais das probas libres da ESO

Publicación das listas provisionais das cualificacións das probas libres da ESO para maiores de 18 anos celebradas o pasado 24 de maio.

Prazo de reclamacións: 5 días hábiles

Recomendacións de lectura para o verán

Como cada fin de curso, dende a Biblioteca recomendámosche algúns títulos para que a lectura acompañe as túas vacacións de verán. Disfrútaos!

Preme na icona da dereita para ampliar a pantalla do visor

Publicación cualificacións definitivas PA Ciclo Superior

Publicación da listaxe de cualificacións definitivas das probas de acceso de ciclos de grao superior.

Información probas libres da ESO para maiores de 18 anos

DÍA:  24 de maio de 2019 (venres)

HORARIO:

• 9:00 h Chamanento
  • 09:30 a 12:00 Ámbito Científico-Tecnolóxico
  • 12:15 a 13:15 Ámbito Social
  • 16:00 a 19:00 Ámbito de Comunicación

IMPORTANTE:

-Todo o alumnado deberá acudir con material de escritura e correctamente identificadomediante documento orixinal (D.N.I., Permiso de Conducir, Pasaporte, N.I.E, Permiso de Residencia...)

-Non se permite o uso de teléfono móbil en ningún caso, (nin como calculadora)

-O listado provisional de calificacións farase público na páxina www.edu.xunta.gal ou http://www.edu.xunta.gal/centros/iesribeiralouro/ a partires do 6 de xuño

Alumnado admitido na ESO e Bacharelato para o curso académico 2019/2020

Publicación da listaxe definitiva de admitidos e excluídos do proceso de admisión de alumnado ESO e BACHARELATO para o curso escolar 2019/2020.