ADMINISTRACIÓN E XESTIÓN COMERCIO E MÁRKETING ELECTRICIDADE E ELECTRÓNICA INDUSTRIAS EXTRACTIVAS EDIFICACIÓN E OBRA CIVIL FCT / BOLSA DE EMPREGO

ALUMNADO

PERFÍS PROFESIONAIS          EMPRESA        ALUMNADO         DOCENTE

BOLSA DE EMPREGO

Se queres participar na bolsa de emprego, para que te avisemos cando unha empresa envía unha oferta laboral, cubre o seguinte formulario.

Esta solicitude é provisional. Non terá validez ata que teñas superados todos os módulos e te atopes en posesión do título. No seguinte formulario poderás darte de alta na bolsa de emprego, modificar os datos ou darte de baixa.

.

Cando chegue unha oferta que se adecúe co teu perfil, enviarémoslle o teu curriculum. Haberá ofertas de emprego que non se publicarán na web. Outras, por petición da empresa, aparecerán na web. Aquí poderás ver as ofertas de emprego publicadas: