Medidas extraordinarias de avaliación do terceiro trimestre

Durante o terceiro trimestre, as actividades de ensino non presencial do departamento de música colgadas na aula virtual, serán as únicas que serán obxecto de avaliación, substituíndo así, na súa totalidade, ás actividades presenciais que viñemos desenvolvendo nas avaliacións anteriores. En concreto seguiranse os criterios seguintes:

-    A cualificación parcial de cada proba será visible na aula Virtual “Classroom

-    O terceiro trimestre dedicarase (ademais de ensinar novos contidos na medida do posible), tamén a repasar os contidos do curso,   así como a propiciar que os alumnos que presenten máis dificultades no seguimento do ensino online, poidan adquirir as competencias mínimas.

-     Os alumnos con dificultades de acceso a internet non se verán prexudicados en ningún caso pola súa falta de rendemento académico no terceiro trimestre

-    A nota final do curso non se verá afectada negativamente pola aplicación destes novos criterios, senón que se seguirá calculando polo procedemento descrito na programación, é dicir, a media ponderada das tres avaliacións, tendo en conta que o peso específico da terceira avaliación será significativamente menor, a cal non será causa por si soa para suspender o curso. É dicir, que se propiciará que os alumnos que aprobasen as dúas primeiras avaliacións promocionen positivamente.

-    As medidas descritas na programación seguiranse aplicando na avaliación extraordinaria, así como na recuperación das avaliacións pendentes e dos cursos pendentes de anos anteriores, aínda que con criterios máis flexibles para ofrecer alternativas de avaliación que propicien a promoción dos alumnos na medida do posible.

Adaptación da programación para o 3º trimestre:

Atentamente,

David Barros Alfaro

Aula Virtual Música

Lamentablemente temos que pechar as aulas do noso centro debido á crise creada polo COVID-19. Con todo, non deixes de consultar esta páxina para seguir practicando coas actividades que te propoñemos.

Podes poñerte en contacto co profesor David Barros a través da aplicación "Classroom" ou escribiendo un correo a:  dbarros@iesribeiralouro.com.es

Preme nos seguintes títulos para acceder aos recursos musicais:

Os nosos proxectos

Preme sobre a imaxen para acceder

"Rumba das árbores"

O pasado venres 6 de marzo, dentro da campaña de concienciación ecolóxica "Friday's for future", interpretamos a "Rumba das árbores" do grupo folclórico "Os Escaravellos".

Parabéns ao alumnado de 2º ESO que cantou e bailou esta música tan festeira! E que o lume non queime maís os nosos bosques!

Aquí tes a letra da "Rumba das árbores"

Agora podes tocar esta fermosa peza coa frauta doce seguindo a partitura

"Bring me little water, Silvy"

Estamos a practicar na clase de 1º Bacharelato un spiritual a 3 voces polifónicas acompañadas por percusión corporal: "Bring me little water, Silvy

A primeira interpretación coñecida desta canción remóntase a 1936, e fai referencia a un sedento traballador negro que, mentres faena a plena luz do sol, pídelle a Sylvie que lle achegue un pouco de auga. O seu autor, de orixe estadounidense e coñecido como Leadbelly.

Na nosa versión, acompañámonos dun ritmo composto pola compositora Moira Smiley.. Neste vídeo titorial explica cómo facer a percusión corporal:

Para practicar a túa voz podes descargar un audio mp3:  soprano, alto e barítono

Podemos seguir a melodía na partitura: soprano, alto e barítono