CADERNOS DE TEATRO 2020

Velaquí os nosos Cadernos de Teatro, un agasallo do IES Ribeira do Louro para toda a comunidade educativa neste tempo de confinamento. Con el queremos celebrar o Día das Letras Galegas e os 10 anos de existencia da nosa Aula de Teatro. Trátase dunha revista exclusivamente teatral que inclúe todo o traballo en artes escénicas realizado polo alumnado do noso centro (preme na imaxe). Ogallá vos guste.

SHAKESPEARE PARA IGNORANTES, de Quico Cadaval (Teatro filmado-2019)

Aquí podes ver as películas que gravamos a partir das seguintes representacións teatrais do noso alumnado: Shakespeare para ignorantes, de Quico Cadaval (na páxina); Estes zocos non son para min, de Raquel Castro, e mais Un cruceiro de pracer, de Alfred Hitchcock:

CADERNOS DE TEATRO 2018

Un novo número da revista teatral do noso instituto na que ofrecemos información sobre as últimas pezas teatrais representadas polo noso alumnado e na que incluímos reportaxes, entrevistas e opinións sobre as artes escénicas na sociedade e na educación.

CADERNOS DE TEATRO 2017

Un novo número dos Cadernos de Teatro do noso instituto, no que damos conta das últimas obras representadas polo noso alumnado, e ao que incorporamos reportaxes, opinións e entrevistas.

O BUFÓN DE EL-REI, de Vicente Risco (Teatro filmado)

O noso grupo de teatro do Equipo de Dinamización Lingüística presenta a película O Bufón de El-Rei, de Vicente Risco:

CADERNOS DE TEATRO 2020

UN CRUCEIRO DE PRACER, de Alfred Hitchcock (Teatro filmado)

Os perigos da ludopatía ou cando alguén está disposto a arriscalo todo para gañar unha aposta.

O FURANCHO, de Santiago Cortegoso (TEATRO FILMADO)

Unha sátira brillante en defensa das industrias culturais galegas.