CADERNOS DE TEATRO 2018

Un novo número da revista teatral do noso instituto na que ofrecemos información sobre as últimas pezas teatrais representadas polo noso alumnado e na que incluímos reportaxes, entrevistas e opinións sobre as artes escénicas na sociedade e na educación.

CADERNOS DE TEATRO 2017

Un novo número dos Cadernos de Teatro do noso instituto, no que damos conta das últimas obras representadas polo noso alumnado, e ao que incorporamos reportaxes, opinións e entrevistas.

O BUFÓN DE EL-REI, de Vicente Risco (Teatro filmado)

O noso grupo de teatro do Equipo de Dinamización Lingüística presenta a película O Bufón de El-Rei, de Vicente Risco:

O FURANCHO, de Santiago Cortegoso (TEATRO FILMADO)

Unha sátira brillante en defensa das industrias culturais galegas.

O CRÉDITO, de Jordi Galcerán (TEATRO FILMADO)

A exitosa comedia do cliente contra a arrogancia dos bancos.

A VENDEDORA DE PALABRAS, de Raquel Castro (TEATRO FILMADO)

Teatro da fantasía para reivindicar a lingua galega

CADERNOS DE TEATRO DO IES RIBEIRA DO LOURO

Dende hai uns anos o noso instituto publica os Cadernos de Teatro, que se fai eco da importante actividade escénica que se realiza no noso centro. Aí facermos referencia ás obras representadas polo noso estudantado e incorporamos reportaxes, opinións e entrevistas.

Cadernos de Teatro 5 (curso 2016-2017)

Cadernos de Teatro 4 (curso 2015-2016)

Cadernos de Teatro 3 (curso 2014-2015)

Cadernos de Teatro 2 (curso 2013-2014)