LIBROS DE TEXTO CENTRO

• Listado de libros do centro (rectificada)

Información probas libres da ESO para maiores de 18 anos (SETEMBRO)

DÍA EXAME:  7 de SETEMBRO de 2020  (Luns)

HORARIO:

• 9:00 h Chamanento
  • 09:30 a 12:00 Ámbito Científico-Tecnolóxico
  • 12:15 a 13:15 Ámbito Social
  • 16:00 a 19:00 Ámbito de Comunicación (CHAMAMENTO ÁS 15:30H.)

IMPORTANTE:

- O acceso ao centro será pola entrada do aparcamento onde se fará o chamamento.

- Atendendo as normas COVID-19:

• O uso da máscara é obrigatorio e
  • O material (bolígrafos, cálculadora) non se poden compartir.

- Todo o alumnado deberá acudir con material de escritura e correctamente identificado mediante documento orixinal (D.N.I., Permiso de Conducir, Pasaporte, N.I.E, Permiso de Residencia...)

- Non se permite o uso de teléfono móbil en ningún caso, (nin como calculadora)

- O listado provisional de calificacións farase público no centro educativo a partir do 14 de setembro de 2020.

14/09/2020 PUBLICADA A LISTAXE  PROVISIONAL DAS CALIFICACIÓNS NO TABOLERO DO CENTRO

(Prazo de reclamacións: 5 días lectivos)

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

- ÚLTIMO DÍA PARA SOLICITAR AXUDAS PARA O FONDO DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2020/21: 19 DE XUÑO DE 2020.

- ENTREGA DO BOLETIN DE NOTAS: 25 DE XUÑO.

DATAS MATRICULACIÓN CURSO 2020/2021

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO  "FONDO LIBROS 2019/20"

LEMBREN SEGUIR AS SEGUINTES INSTRUCCIÓNS:

* É aconsellable que acuda unha soa persoa para realizar trámites administrativos no centro.

* O uso da máscara hixiénica é obrigatorio.

* No centro non se fan fotocopias. Toda aquela documentación que se teña que entregar na secretaría do centro teñen que traela fotocopiada, ademais se queren xustificante de entrega das solicitudes deberán traer a copia.

* É aconsellable que os usuarios que acudan a secretaría a presentar documentación traian bolígrafo consigo para evitar posibles contaxios.

* É aconsellable que todas as dúbidas que poidan ter as fagan previamente vía telemática ou telefónica.

PROBA LIBRE ESO 2020

Prazos matrícula: do 1 ao 8 de xullo de 2020

Exame: 7 de setembro de 2020

IMPORTANTE: No centro non se fan fotocopias. Deberán traer copia do dni para entregar xunto coa solicitude e orixinal e copia de toda aquela documentación que teñan que entregar para validacións.

Novo calendario de probas de acceso a ciclos medios e superiores de FP 2020

Publicase un novo calendario para as probas de acceso a ciclos medios e superiores.

CICLO MEDIO:

*Reclamación contra as listas provisionais: Fin o 28 de maio 2020

* Publicación Listas definitivas e lugares  realización da proba: 29 de maio de 2020

*Exame: 10 xuño

* Sede

CICLO SUPERIOR:

*Exame: 11 xuño

* Sede

Mais información en http://www.edu.xunta.gal/fp/probas

Formulario de prematrícula para o curso 2020-2021

A continuación preme no curso que corresponda e cumprimenta cos datos persoais e académicos do alumno/a e selecciona as materias optativas.

Data máxima para enviar o formulario o 25/05/2020.

No caso de dúbida en canto a elección da materia optativa podes consultar unhas reseñas sobre cada unha delas que están publicadas no seguinte enlace

PREMATRÍCULA CURSO 2020/21 - ESO

1º ESO      2º ESO       3º ESO       4º ESO

PREMATRÍCULA CURSO 2020/21 - BACHARELATO

1º BCH              2º BCH

Se precisas mais información ou teis algunha dúbida contacta  no teléfono 986333956 ou por c.e ies.ribeira.louro@edu.xunta.es

Fondo solidario de libros de texto e axuda para material escolar para o curso 2020/2021

A partir do día de hoxe, 20 de maio e ata o vindeiro 19 de xuño, está aberto o prazo para solicitar fondo libros e axudas para material escolar para o alumnado da ESO. Nos seguintes documentos poden consultar diversa información sobre o proceso e os requisitos para a súa concesión. Tamén se adxunta modelo de solicitude no caso de presentanción manual da mesma.

Novos prazos do procedemento de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2020_21

De conformidade co artigo 33 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, os demais prazos do procedemento de admisión redúcense á metade.

Sen prexuízo do anterior, establécense os seguintes novos prazos do proceso:

• Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo:
    • ata o día 26 de maio de 2020.
  • Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido:
    • antes do 9 de xuño de 2020.
  • Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
  • Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido:
    • ata o 26 de xuño de 2020.
  • Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato:
    • do 1 ao 10 xullo.
    • Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2020.

Restablecemento do procedemento de admisión de alumnado para o curso 2020/2021

Restablecese o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado para a ESO e  Bacharelato  a partir do vindeiro luns 11 de maio e rematará o 18 do mesmo mes.

O horario de atención ao público da secretaría do centro será de 09:30 a 13 horas.

Seguindo as recomendacións sanitarias a establecer nos centros educativos durante as xornadas presencias e nos procedementos de atención ao público, aconsellamos utilizar o teléfono e/ou correo electrónico para posibles consultas sobre o procedemento. Todo isto sen prexuízo da garantía a recepción de solicitudes ou atención ao público no horario establecido polo centro.

Para calquera dúbida poden contactar no 986 333 956 ou por correo electrónico no ies.ribeira.louro@edu.xunta.es, poñendo no asunto A/A Secretaría.