Aberta a inscrición para as probas de acceso aos ciclos superiores

Do 10 ao 19 de febreiro estará aberto o prazo de inscrición para a realización das probas de acceso a ciclos superiores de formación profesional correspondentes á convocatoria 2020.

A solicitude é obrigatoria facela pola aplicación informática https://www.edu.xunta.es/ciclosprobas/PaxinaInicio.do

As solicitudes creadas no asistente web teñen que ser entregadas nun centro de inscrición, xunto coa documentación que se indique na instancia. O centro procederá á validación da solicitude e entregará unha copia á persoa solicitante aos efectos de resgardo. En tanto non se efectúe este trámite non quedará feita a matrícula.

Mais información en http://www.edu.xunta.es/fp/acceso-grao-superior-convocatoria-actual

INFORMACIÓN RESERVA DE PRAZA ALUMNADO CENTROS ADSCRITOS

A reserva de praza para o vindeiro curso escolar 2020/2021 dos centros de primaria e secundaria adscritos ao IES Ribeira do Louro  formalizarase do 1 ao 17 de FEBREIRO de 2020 na secretaría dos propios centros ou a través da SEDE ELECTRÓNICA da Consellería de Educación vía on line.

Centros de primaria:

• CEIP Plurilingüe Antonio Palacios
  • CEIP Budiño
  • CEIP da Ribeira

Centros de secundaria:

• CPR Santo Tomás

Publicación definitiva do Fondo de Libros para curso 2019/2020

Listaxes de admitidos por curso

Listaxe de excluidos

Nos vindeiros días se fará chegar ás familias unha comunicación cos días de entrega de libros do fondo.

Publicación listaxe de admitidos FPBASICA curso 2019/2020

Ver listaxe adxunto

Prazo de matrícula: do 13 ao 20 de setembro 2019

Listaxe provisional de solicitudes ciclos medios

Listaxe de alumnado con 1ª opción no IES Ribeira do Louro: Aquí

Prazo reclamacións: 12 ao 16 de setembro ás 13 h

Información probas libres da ESO para maiores de 18 anos (SETEMBRO)

DÍA EXAME:  6 de SETEMBRO de 2019 (venres)

HORARIO:

• 9:00 h Chamanento
  • 09:30 a 12:00 Ámbito Científico-Tecnolóxico
  • 12:15 a 13:15 Ámbito Social
  • 16:00 a 19:00 Ámbito de Comunicación (CHAMAMENTO ÁS 15:30H.)

IMPORTANTE:

-Todo o alumnado deberá acudir con material de escritura e correctamente identificado mediante documento orixinal (D.N.I., Permiso de Conducir, Pasaporte, N.I.E, Permiso de Residencia...)

-Non se permite o uso de teléfono móbil en ningún caso, (nin como calculadora)

Publicación da listaxe definitivo de admitidos e excluídos PL ESO

Listaxe definitivo de admitidos e excluídos (con validacións, exencións e causas de exclusión) dos matriculados para as probas de setembro de 2019.

Listaxe de exención a lingua galega.

Publicación da listaxe provisional de fondo libros e informe vales de material

Publicamos as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas de fondo libros e informe de vales de material escolar para o vindeiro curso escolar 2019/2020. Ver anexos:

Prazo de reclamacións 2 días seguintes a súa publicación.

10/07/2019