ELECCIÓNS DE REPRESENTANTES DE PAIS, NAIS, TITORES/AS LEGAIS DE ALUMNADO NO CONSELLO ESCOLAR

07/11/2016 18:33
18/11/2016 18:33

AVISO DA ANPA E DA DIRECCIÓN

No día de hoxe celebrouse o acto de constitución da Xunta Electoral para as eleccións ao Consello Escolar do IES de Porto do Son e quedou aprobado o seguinte calendario de actuacións (ou ver arquivo adxunto).

Publicouse no taboleiro de anuncios do centro a convocatoria de eleccións nos distintos sectores educativos e os seus correspondentes censos electorais. É moi importante que se comprobe que figuran no censo de nais e pais do centro. Se alguén non figura en dito censo ten que comunicalo en Secretaría para proceder á súa inclusión.

O prazo de presentación de candidaturas e de reclamacións ao censo é do martes 8 de novembro ao venres 18 de novembro (ámbolos dous incluídos).

É moi importante a nosa implicación neste proceso de eleccións e animámosvos a participar nel presentando candidaturas. Se queres formar parte do Consello Escolar presenta a túa candidatura, cubrindo o modelo (ou descarga arquivo adxunto) e entrégao na Secretaría do centro.

As eleccións para elixir os/as representantes de Pais, Nais, Titores/as legais serán o luns, 28 de novembro, de 18:00 a 21:00 horas no centro.

Participa no proceso!

elección Consello Escolar.pdf151 KB