SEMANA CULTURAL

MARIDAXE DE MATEMÁTICAS E INFORMÁTICA

O profesor Don Francisco Pena do Departamento de Matemática Aplicada da USC impartiu unha charla temática sobre Maridaxe de Matemáticas e Informática, dirixida ao alumnado de Bacharelato. Asimesmo tamén explicou a dobre grao en Enxeñaría informática e Matemáticas que se oferta no Campus de Santiago dende este curso académico.

Esta ponencia é unha actividade programada polo Departamento de Orientación e o de Matemáticas para celebrar a Semana Cultural do noso Centro adicada ao tema de Ciencia e Ficción, que se desenvolveu dende o día 25 ata o 29 de abril. Este acto resultou moi ben valorado tanto polos profesores como polo alumnado.

Podedes consultar a presentación empregada na charla na seguinte dirección: goo.gl/dKepc5. A través dos seus hipervínculos podedes visionar numerosas imaxes, noticias e videos interesantes relacionados coa investigación e que poñen de manifesto o avance tecnolóxico da nosa era dixital, como por exemplo, a simulación do fluxo sanguíneo por ordenador para unha cirurxía.

Animádevos e pinchade no enlace de arriba!