« Week of Maio 13, 2024 »
Start: 13/05/2024 08:20

Os alumnos/as de 1ºCM realizan a parte de espeleoloxía e barranco no xeoparque do courel.

all day

Start: 14/05/2024 11:31

O luns 13 de Maio, o alumnado de Relixión do noso IES, participou nunha saída para profundizar no coñecemento do patrimonio relixioso do Concello de Porto do Son.

Ao largo da mañá puideron visitar:

A IGREXA DE MIÑORTOS

A IGREXA DE PORTOSÍN CAPELA DE SAN CAETÁN

A IGREXA DE NEBRA

A IGREXA DE SAN VICENTE DE NOAL

A IGREXA DE BAROÑA

A IGREXA DE QUEIRUGA

A IGREXA DE CAAMAÑO

A IGREXA DE XUÑO

A IGREXA DE SAN PEDRO DE MURO

Ao mediodía disfrutaron dunha comida no camping “A CASCADA” e grazas a unha tregua que lles dou a choiva tamén puideron aproveitar as súas instalacións.

Máis fotos AQUÍ

Start: 14/05/2024 22:17

all day

Start: 15/05/2024 22:14

“Santo Isidro Labrador quita a auga e pon o sol”, hoxe comezaron os, xa tradicionais, traballos de posta en marcha da horta do IES, nesta ocasión contamos coa axuda do alumnado do Obradoiro de Emprego Tahume IX, dos concellos de Porto do Son e Ribeira, que viñeron adecentar o terreo e a aprendernos as procesos que hai que seguir para que a horta dea unha boa colleita! Agradecemos a súa axuda e esperamos poder seguir contando con eles!!

Start: 13/05/2024 08:20
End: 16/05/2024 20:00

Start: 16/05/2024 19:37

Foliada! Celebración do Día das Letras Galegas a través da posta en valor dos bailes e músicas tradicionais. Despois de varios días de ensaio, hoxe tivemos día de estreo, nos recreos: baile libre e a última hora: sesión de práctica de baile tradicional co alumnado de 1º da ESO, como culminación da UD de baile.

Todo coa música en directo de Aida, Marta, Lidia, Mari Gabi e Julia. Moitas grazas artistas!

Start: 17/05/2024 19:01

No IES Porto do Son celebramos o DÍA DAS LETRAS DALEGAS 2024 dedicado a LUÍSA VILLALTA por todo o alto.

Levamos a cabo moitas actividades ao longo do mes de maio para poñer en valor o súa gran obra e o seu legado. Realizamos varias exposicións de carteis con mostra da biografía, das obras e da poesía da autora; desfrutamos dun recital poético da man do alumnado e do profesorado; proxectamos nos recreos na entrada do centro varios vídeosclips creados sobre poemas de Villalta; proxectamos documentais e realizamos actividades nas aulas; contamos cun obradoiro de baile tradicional; gozamos coa música e o baile galegos nos recreos. Ademais enchemos o mes das nosas letras cos poemas de Luísa Villalta e do noso alumnado a través do certame poético “Haikus, palavras ingrávidas para un almanaque”.

Consulta aquí as bases do certame literario:

Máis fotos AQUÍ

Start: 17/05/2024 19:26