« Week of Outubro 30, 2023 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 31/10/2023 20:40

Photocall terrorífico nos recreos do 31 de outubro!!!

Dende o martes 31 de outubro ata o venres 3 de novembro, o alumnado pode ver a exposición de fondos terroríficos nos corredores do primeiro andar do instituto e asistir na biblioteca aos pases de curtas de medo nos recreos do martes, xoves e venres, organizados polo equipo de biblioteca.

Máis información no blog da biblioteca:

Start: 03/11/2023 16:11

Entre temporales de vento e choiva e algún que outro escampado, o venres 3 de novembro, celebramos o Magosto coas típicas castañas asadas e un chocolate quente aportado pola cafetería.

Start: 03/11/2023 16:15

Entre temporales de vento e choiva e algún que outro escampado, o venres 3 de novembro, celebramos o Magosto coas típicas castañas e un chocolatiño quente aportado pola cafetería.

Grazas  ás aportacións de castañas por parte dalgúns rapaces, ó préstamo dos asadoiros do concello, á  preparación das castañas e á organización dos xogos populares por parte do alumnado e profesorado do ciclo, e tamén á colaboración da cafetería, do persoal non docente e de limpeza, de todo o profesorado e alumnado, todos poidemos disfrutar dun estupendo Magosto.