« Week of Febreiro 11, 2019 »
all day

Do sábado 9 ao sábado 16, viaxe a Andorra. Unha parte do alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato.

all day

A aula de Espazo Maker segue tomando forma: alegre, divertida, colorida... Convida a crear! Aí está Paloma cos chicos e chicas de Tecnoloxía botándolle imaxinación para darnos un novo espazo de aprendizaxe e convivencia!

all day

CONTADAS para os coles, por parte do alumnado de Valores Éticos de 2ESO e do club de lectura, na Sala Perseveira (actividade colaborativa cos centros do Concello dentro do plan de dinamización da lectura da biblioteca). Actividade coordinada polo equipo de biblioteca.

Martes 12:

• de 10.20h a 11.10h, os colexios de Nebra e Campanario.
  • de 11.10h a 12.00h, os colexios de  Caamaño, Seráns, Carballosa e Queiruga.

Martes 19:

• de 10.20h a 11.10h, colexio de Xuño.
  • de 11.10h a 12.00h, colexio de Portosín.
Start: 12/02/2019 21:58

Un ano máis recibimos os pequenos dos coles para contarlles contos na Sala Perseveira! Podedes ler máis e ver as fotos no blog da biblioteca!

all day

Van chegando as primerias imaxes da excursión a Andorra organizada polo departamento de Educación Física. Bo tempo, xenial as pistas, aprendendo e disfrutando!

all day

De 9.35h a 18.00h, un pequeno grupo de 4º de ESO, asistirá á Olimpíada Xeolóxica na facultade de Bioloxía.

all day

De 08.20h a 14.30h o alumnado de bacharelato visitará a USC e algúns centros de ciclos superiores. Departamento de Orientación.

all day

De 09.00h a 13.45h, ruta do IES aos Castros. Proxecto dos roteiros. Saída de 2º de ESO e ciclo. Acompáñanos a asociación DisCamino.

all day

Esta mañá o alumnado de Bacharelato visitou a USC e algúns dos ciclos que se ofrecen en Santiago. Antes pararon tamén en Noia, no IES Campo de San Alberto. Unha das actividades organizadas polo departamento de Orientación que pretenden abrir horizontes de formación.

Start: 13/02/2019 20:52

12 alumnos de bioloxía e xeoloxía de 4°ESO participaron na X Olimpíada de Xeoloxía en Santiago. A experiencia foi moi boa, tanto que queren repetir para o ano que vén!

all day

Hoxe agasallounos o sol! Non só polo día tan fermoso, senón porque a ruta dos Castros foi unha expeciencia ben fermosa Sorriso Bravo polo ciclo, polo alumnado de 2º de ESO, e mil grazas a DISCAMINO!!!! A vila, a Atalaia, Fonforrón, a Arnela, as praias, o Castro... foron hoxe a aula. Un espazo de aprendizaxe, de convivencia, de valores! SonCine montará un vídeo, xa veredes como loce o sol! Logo virán proxectiños que enriquezan a saída!

Start: 09/02/2019
End: 16/02/2019