« Martes Febreiro 21, 2017 »

O venres 24 celebramos o Entroido. Este é o programa do día:

3 primeiras horas: acticidade lectiva normal.

4ª hora:

• 2º Bacharelato: actividade lectiva normal. Non hai ata o momento persoas anotadas para o concurso. Se se disfrazan, farano no recreo.
  • ESO e 1º de Bacharelato: tempo para que o alumnado e o profesorado se disfrace. Mentres, aqueles que non o fagan -esperemos que sexan poucos!!!- participarán nos xogos que o alumnado de Artes Escénicas realizará no patio. Estes comunicarannos ao longo da semana a organización.

5ª e 6ª hora: FESTIVAL DE ENTROIDO NO POLIDEPORTIVO!!!

ANIMÁDEVOS, SERÁ UN DÍA PARA DISFRUTAR E CONTAMOS COA VOSA COLABORACIÓN!!!!

Start: 21/02/2017 19:27

O alumnado de 4ESO está a participar no proxecto da Fundación Repsol Energía con conciencia, que ten como obxectivo sensibilizar os mozos e mozas no uso responsable da exerxía. Esta mañá participaron nunha simulación dunha auditoría enerxética ao noso centro. Os datos que  recolleron nos seus traballos foron analizados con voluntarios da Fundación. Nunha análise científica que parte da observación e da experimentación, desenvolven competencias que han de repercutir non só neles, senón tamén nos seus compañeiros. O obxectivo é formalos na conciencia do concepto de eficiencia enerxética e de coidado do medio ambiente. Por suposto, o centro aproveitará a súa aprendizaxe e o esforzo dos profesores e profesoras implicados!